Hivatalos Leírás

Ezt a magasabb szintű 4 tanársegéd (HLTA) otthoni vizsgálat során kapcsolódik a szakmai szabványokat HLTA állapot, amely meghatározott a tanárok, a munkaadók és a szülők hozzájárulása a tanulók tanulási hogy HLTAs várhatóan tenni. Ez távoktatási kurzus segít a diákok felkészüljenek a HLTA helyzetbe.

Ezek határozzák meg a várakozásokat tervezését, figyelemmel kísérése, kezelése és értékelése, a tanulás keretében irányítása és felügyelete egyetértett a kijelölt tanár és a szabályoknak megfelelően tett az osztályfőnök az iskola.

Van egy keveréke kérdés típusok igénylő különféle válaszok, beleértve: leíró választ, vagy a befejezése gyakorlati tevékenységeket. Ha éppen a dolgozó gyermekek, a tevékenységek is alkalmazható, támogatják az adott szerepet. Azonban, ha éppen nem dolgozó gyermekek jelenleg, azt találjuk, hogy ahol lehetséges, a kérdés van kialakítva, hogy az Ön számára alternatív eszközei megválaszolásukhoz. Előfordulhat, hogy nyereséges megközelíteni a fejét az egyik a helyi iskolák, elmagyarázni, hogy mit csinál, és látni, hogy van-e lehetőség az Ön számára, hogy tapasztalatokat szerezzenek, segítve ki az iskolában tisztán önkéntes alapon.

  • Jóváhagyta: Igen
  • QCF Elismert: Nem, azzal egyenértékű képzés 4. szinten
  • Kibocsátó szerv: TQUK - szakképesítésének UK - záradékolt
  • Kezdés dátuma: Bármikor - Mi beiratkozni az év 365 napján
  • Időtartam: Rugalmas - Kb 240 óra - 12 hónap Max Support
  • Credit érték: nem alkalmazható

Tanmenet

1. modul: Kommunikáció és Pozitív kapcsolatok

  • Standard 2: a tisztességes, tisztelettudó, bízva, támogató és konstruktív kapcsolatok a gyermekek és fiatalok.
  • Standard 3: Mutassa be a pozitív értékeket, attitűdöket és viselkedést várnak a gyermekek és fiatalok
  • Standard 4: Hatékony kommunikáció és érzékenyen a gyermekek, fiatalok, kollégák, a szülők és a gondozók
  • Standard 6: Mutassa elkötelezettség kollaboratív és kooperatív dolgozó kollégákkal
  • Szabványos 33: Irányítja a munkát, adott esetben más felnőtt tanulást támogató

2. modul: Curriculum, Planning & Assessment

  • Szabványos 13: Tudja, hogyan törvényes és nem törvényes keretek az iskolai tananyag kapcsolódik a kor és a képesség-tartomány a tanulók támogatják
  • 14. standard: Ismerkedés a célját, tartalmát és tervezett eredmények a tanulási tevékenység, amelyben részt vesznek
  • Szabványos 15: Tudja, hogyan kell támogatni tanulók hozzáférését a tanterv szerint a sajátos nevelési igényű (SNI) magatartási kódex és a fogyatékkal élő jogszabály.
  • Szabványos 16: Tudd, hogy más keretek, amelyek támogatják a fejlődés és jólét a gyermekek és fiatalok, hatással vannak a gyakorlatban.
  • 17. standard: használja a terület (ek) a szakértelem, hogy hozzájáruljon a tervezés és előkészítés a tanulási tevékenységek.
  • 18. standard: használja a terület (ek) a szakértelem, hogy megtervezzék szerepe tanulási tevékenység számára.
  • Szabványos 19: dolgozzon ki világosan strukturált tevékenységek érdeklődés és motiválják a tanulókat és előre a tanulási
  • 20. standard: terv, hogyan fognak támogatni, hogy a gyermekek és a fiatalok tanulási tevékenységek
  • 21. Standard: Hozzájárulás a kiválasztása és előkészítése erőforrások alkalmas a gyermekek és a fiatalok érdeklődését és képességeit.
  • 22. standard: Monitor tanulók válaszok tevékenységét és módosítja a megközelítést kell.
  • Szabványos 23: Monitor hallgatók előrehaladása érdekében, hogy célzott támogatást és visszajelzést,
  • Szabványos 24: Támogatás az értékelés a tanulók által elért eredmények segítségével számos értékelési módszerek.
  • Szabványos 25: Hozzájárulás fenntartása és elemzésére nyilvántartást hallgatók előrehaladása
  • Szabványos 28: A réteg az IKT-készségek, hogy előre a tanulás
  • Szabványos 32: megszervezése és tanulási tevékenységek olyan módon, amely folyamatosan a tanulók biztonságos.

3. modul: Child Development

  • Normál 5: Ismerjék és tartsák tiszteletben a hozzájárulást, hogy a szülők és a gondozók is, hogy a fejlődés és a jólét a gyermekek és fiatalok számára.
  • Standard 8: megérteni a legfontosabb tényezők, amelyek befolyásolják a gyermekek és fiatalok tanulásának és haladás
  • Szabványos 10: Van elegendő megértését terület (ek) a szakértelem fejlesztésének támogatása, a tanulás és a fejlődés a gyermekek és fiatalok számára.
  • Szabványos 29: Advance tanulás, ha dolgozik az egyének
  • Szabványos 30: Advance tanulás, ha dolgozik, kis csoportokban
  • Szabványos 31: Advance tanulás, ha dolgozik, egész osztályokat jelenléte nélkül a kijelölt tanár.

4. modul: Személyes szakmai fejlődés

Ebben a modulban meg fogja vizsgálni, hogy hogyan: Ellenőrizze, hogy elérésével és értékeli a feltörekvő elmélet és a gyakorlat, hogy szakmailag fejlődnek, és frissítse a tudás és a gyakorlat, így reagál a tanácsot és visszajelzést Bizonyíték arra, hogy tudja, hogyan kell használni az IKT-támogató szakmai tevékenységek azonosítása, hogy rendelkezik a szükséges szakmai képesítéssel

5. modul: egyenlőség, a sokszínűség és társadalmi befogadás

  • Normál 1: magas elvárásokat a gyermekek és fiatalok kötelezettséget, hogy segítsék őket a bennük rejlő
  • Standard 3: Mutassa be a pozitív értékeket, attitűdöket és viselkedést várnak el a gyermekek és fiatalok.
  • Szabványos 9: Tudja, hogyan kell hozzájárul a hatékony, személyre szabott rendelkezést figyelembe véve a gyakorlati sokszínűség
  • Szabványos 15: Tudja, hogyan kell támogatni tanulók hozzáférését a tanterv szerint az SNI gyakorlati kódex és fogyatékos jogszabályok
  • 20. standard: terv, hogyan fognak támogatni, hogy a gyermekek és a fiatalok tanulási tevékenységek
  • Szabványos 26: használja a hatékony stratégiák, hogy a pozitív viselkedést
  • Szabványos 27: Ismerjék és megfelelően reagálni a helyzetekre, amelyek kihívást jelentenek az egyenlőség és a lehetőséget

Előfeltételek

A diákok szeretnének beiratkozni erre természetesen meg kell felelniük az alábbi kritériumoknak:

  • Már elvégezte a 3. szintű támogatása Tanítás és tanulás az iskolában során vagy azzal egyenértékű.
  • Legyen 16 éves vagy annál
  • Rendelkeznek a szilárd ismeretekkel rendelkeznek az angol nyelvet
  • Férhetnek hozzá a számítógép és az internet idejére az egész pálya
  • Alapvető számítógépes ismeretek: pl szövegszerkesztés, e-mailezés, feltölteni dokumentumok, stb
  • Van egy igazi vágy, hogy sikerül

A diákok nem igényel elhelyezést befejezni ezt az utat.

DURATION

Természetesen időtartam függ az hallgató elkötelezettség, erőfeszítést és a képesség. Összességében irányított tanulási órák Kb 240. Ezt kell használni csak iránymutatásul és befejezésének ideje változhat hugely.We lenne ösztönözni a diákokat, hogy komolyan fontolóra, hogyan tervezik befejezni a választott képzés előtt beiratkozás. Diákok kell gondolni, hogyan fognak tanulni, hol fognak tanulni, és milyen gyakran. Légy realista!

Beszélj családtagok és segít nekik megérteni, hogy mit próbál elérni, magyarázza, amire szüksége lehet a béke és a tér tanulni bizonyos időpontokban. Minél többet vonják be őket a annál valószínűbb, hogy őket az Ön oldalán.

A diákok figyelmét arra, hogy az idő, amelyben teljes tisztán le őket, mint az egyén. Befejezés lehet olyan gyorsan, vagy olyan lassan, ahogy szeretné belül 12 hónap tandíj időszakban. Ha több időre van szükségük egy kiterjesztése lehet igénybe venni. Extensions vannak elrendezve felár ellenében, ahogy és amikor szükséges.

Program oktatási nyelve:
Angol

48 további kurzus UK Open College »

This course is On-line
Start Date
Nyílt Regisztráció
Duration
240 Óra
Részidős oktatás
Price
- Starting at £ 259.00
Helyszínek szerint
Dátum szerint
Start Date
Nyílt Regisztráció
Jelentkezési határidő

Nyílt Regisztráció

Location
Jelentkezési határidő
End Date