Hivatalos Leírás

Természetesen Összefoglaló

Gyakorlatilag mindenki az értékesítésben ma a telefonon keresztül értékesíti legalább az idő egy részét. Talán itt az ideje, hogy értékelje, hogyan használja a telefont, és hol illik az értékesítési és marketing mix.

Ez az egynapos műhely bemutatja Önnek, hogy a telefon hogyan kiegészítheti, fokozhatja és néha helyettesítheti a marketing és az értékesítés egyéb módjait, és hogy ez a személyes megközelítés drámai módon növelheti értékesítési sikerét.

Arról is beszélünk, hogyan lehet a kommunikációs készségeket, a meggyőzés képességét és az egyes értékesítési hívások személyre szabásának technikáját.

Mit tanulnak a diákok?

  • Építsen bizalmat és tiszteletet az ügyfelekkel és kollégákkal.
  • Olyan tárgyalási stratégiák azonosítása, amelyek erősebb eladógá válnak.
  • Hozzon létre egy parancsfájlt, hogy maximalizálja hatékonyságát a telefonon.
  • Megtudhatja, hogy mit mondjon és mit kérjen érdeklődést létrehozni, kezelni a kifogásokat és lezárni az eladást.

Mit tartalmaz

  • Az ügyfélszolgálat hat kritikus eleme
  • Fedélzet és tájékozódás
  • Öt vezetői gyakorlat
Program oktatási nyelve:
Angol

14 további kurzus Churchill Square Training And Development »

This course is On-line
Start Date
Nyílt Regisztráció
Duration
1 nap
Nappali
Price
39 GBP
Helyszínek szerint
Dátum szerint
Start Date
Nyílt Regisztráció
Jelentkezési határidő

Nyílt Regisztráció

Location
Jelentkezési határidő
End Date