MesterképzésPhDJogi tanulmányokBachelor/ AlapképzésMBATanulmányokHealthcareCourses
Keystone logo

5 Marketing kommunikáció programs found

Szűrők

  • BSc
  • BA
  • Alapképzés
  • BBA
  • Újságírás és tömegkommunikáció
  • Kommunikáció
  • Marketing kommunikáció
Szakirányok
  • Újságírás és tömegkommunikáció (5)
    • Vissza a fő kategóriához
    Helyszínek
    További helyszínek keresése
    Végzettség típusa
    Időtartam
    Tanulási tempó
    Nyelv
    Nyelv
    Tanulmányi formátum

    5 Marketing kommunikáció programs found

    Online Alapképzés Programok ban ben Újságírás és tömegkommunikáció Kommunikáció Marketing kommunikáció

    Sokan kezdenek hosszú és gyümölcsöző karrier egy diplomát, ami által kínált egyetemeken szerte a világon. Ezek a programok segítségével a diákok szerezni a magasabb szintű foglalkoztatás számos típusú mezőkkel.

    Mi egy online bachelor 's marketing kommunikáció? Ez a fokozat nagyon hasonlít a hirdetési programok, ahol a diákok gyakran tanulnak írásban reklám és marketing kampányok és hirdetési stratégiák. Témák gyakran terjed kommunikációs kapcsolatban a PR web, print, televízió, rádió és így tovább. Szakirányok lehetnek a vizuális műveltség, kampány tervezés, a mesemondás és a kutatási módszerek.

    Ott általában jó néhány előnyök figyelembe főiskolai marketing kommunikáció. Például, sok vállalat követeli meg, hogy a kérelmezők a munkahelyek ilyen szintű oktatásban. Diplomások is munka, sok fajta iparágak, így a munkalehetőségek szinte végtelen.Emellett a diákok gyakran jön el a magas szintű meggyőző készség, ami hasznos lehet fizetés tárgyalások, például.

    A költségek e diplomát változhat. A legnagyobb tényező talán meddig tart; például néhány diák kaphatott főiskolai hitel a középiskolában, és képesek ugrani főiskolai osztályokat. Másik kritikus tényező az, ahol az iskola található, mivel a költségek változhatnak rendkívül országonként.

    Pályakezdő felfegyverkezve marketingkommunikáció fok inkább találni hirdetéssel kapcsolatos feladatok, mint például a reklám tanácsadó, hirdetési igazgató, kommunikációs tanácsadó vagy video producer. Hirdetési koordinátor általában fejleszt ki és hirdetési stratégiák az üzleti révén a nyomtatott és online csatornákon, többek között. Az emberek, akik ezeket a fokozatot iparágban dolgoznak, mint a gyógyszer, az oktatás, a politika, a média és a kiskereskedelem.

    Hogy képes befejezni ezt mértékben online jellemzően számos előnye van, többek között rugalmas munkaidő és a képesség, hogy lépést tartson a jelenlegi feladatot. Keresse meg a programot az alábbiakban és a kapcsolattartó közvetlenül a felvételi irodában, az iskola választott kitöltésével a vezető formában.