Hivatalos Leírás

Küldetés és célok

A tudás és a megértés előmozdítása: Több egyetemmel folytatott hosszú távú kutatási együttműködésekkel, valamint a DBL diplomások által kifejlesztett hosszanti vezetői esettanulmányok növekvő és egyedi repertoárjának tematikus elemzésével törekszünk a tudás és a megértés előmozdítására. CSU.

Lehetővé téve az egyének számára, hogy megtanulják az egész életük során (a személyes fejlődés és a teljesülés, a hatékony munkaerő-részvétel és a konstruktív hozzájárulás a társadalomhoz): Több ezer közép- és felsővezető fejlődését hozzájárultunk az elmúlt 40 évben számos ausztrál vállalkozáshoz és kormányzati szervek. A közelmúltban egy 12 hetes, intenzív munkahelyi stratégiai vezetői programokat valósítottunk meg egy jelentős ausztrál bank számára. A folyamatos tanulás fontosságára vonatkozó álláspontunkat a munka és a magánélet egyensúlyának megfontolása keretében a munkacsoport által az elmúlt három év során végzett, a munka NSW által a 2020-as munka jövőjére szponzorált vizsgálatának jelentése tartalmazza. (ISBN 9780980499100) elérhető a honlapunkon.

A munkaerőpiac igényeinek kielégítése minőségi oktatás révén: Számos kurzusszállítási és tartalmi innovációt vezettünk be, amelyek célja a tanfolyam résztvevőinek nyújtott fejlesztés minőségének javítása. A kiscsoportos megbeszélésekből és a korábbi résztvevőkkel és tanácsadó testületekkel folytatott egyéni mélyinterjúkból hasznos információkat nyerünk. A lehető legjobban felismertük és beépítjük a kurzusunkba a "kurzus személyre szabása" irányát. Célunk az, hogy hatékonyabban áthidaljuk az elmélet és a gyakorlat közötti szakadékot, és sokkal erősebb értéket nyújtsunk mindkettőnek.

A közösség felszerelése társadalmi, kulturális és nemzetközi ismeretekkel, készségekkel és attitűdökkel az összes polgár életminőségének javítása érdekében. Felismertük azonban, hogy lehetőségünk van arra, hogy nagyobb hatást érjünk el, mint amennyire méreteink azt sugallhatják, hogy a közösségi vezetőknek olyan társadalmi, kulturális és nemzetközi ismeretekkel, készségekkel és attitűdökkel kell rendelkezniük, amelyek segítenek nekik jobb munkát végezni mindenki életminőségének javításában polgárok számára.

Közreműködés egy demokratikus, méltányos és civilizált társadalomban: A vezetők által a tanulás útján felfedezett valóságok jellemzően rávilágítanak az átmenetre, amely a szervezeti vezetésben az autokratikus összpontosítás és a rövid távú jövedelmezőség elsődlegesen egy korlátozott készlet előnye felé mutat. az érdekelt felek egy olyan, közösen elosztott vezetés felé, amely holisztikus többoldalú, méltányos és inkluzív szolgáltatási megközelítést alkalmaz valamennyi érdekelt fél vonatkozásában, tekintet nélkül relatív hatalmukra és befolyásra.

Hozzájárulás egy jobb nemzeti gazdasághoz a magas szintű készségek, tudás és kutatás révén (beleértve az üzleti, ipari és kormányzati kutatást is): A szervezet 40 évvel ezelőtti kezdeti oka az volt, hogy hídot teremtsen az üzleti közösség és a vezető világ között. osztálytudósok. Ezt a hídot Ausztrália legismertebb nagyvállalatai öt alapították. Folyamatos, intenzív üzleti együttműködésünk és elkötelezettségünk az elmélet elméleti és gyakorlati összekapcsolására az elmúlt 40 évben igazolja, hogy a felsőoktatás és a felsőoktatás vezetői között a híd. Nemrégiben a civil társadalom szektorát fontos partnerré tettük a híd megszilárdításában.

115971_pexels-photo-2193300.jpeg

Áttekintés és történet

Az Ausztrália Nemzetközi Marketing Intézetét (IMIA) 1970-ben alapították öt legnagyobb ausztrál vállalat: Amatil, APM, CSR, ICI és az Új-Dél-Wales Bank (jelenleg Westpac). Ezek a vállalatok 1990-ig erősen érintettek, amikor az IMIA független stratégiai üzleti tanulmányok posztgraduális központjává vált. 2010-ben az IMIA lett az Australian Graduate School of Leadership vezetőiskola (AGSL), és leányvállalatával, az IMIA Stratégiai Üzleti Tanulmányi Központjával, továbbra is vezetői fejlesztést és stratégiai tanácsadási szolgáltatásokat nyújt a szervezeteknek és magánszemélyeknek.

Az IMIA karát kezdetben szerződtette a Harvard Business School és más jelentős amerikai és európai üzleti iskolák. Az 1980-as évek végén egy erős ausztrál tanszéki komponens került bevezetésre. Az IMIA első karigazgatója volt a Harvard Business School korábbi felvételi dékánja. Dr. Ramzi Fayed 1984-ben kinevezték a kar igazgatójává, 1990-ben pedig az intézetigazgató. 1991-ben megalakult az IMIA Sydney CBD Campus.

A rövid kurzusok, az üzleti eligazítások és az innovációs segítő és tanácsadó szolgáltatások mellett az IMIA akkreditált posztgraduális kurzusokat fejleszt és kínál egyetemi partnerek nevében és együtt. A tananyagokat online nyújtják, így a résztvevők bármikor és bárhol tanulhatnak internet-hozzáféréssel. Ez lehetővé tette, hogy a mai vezetők kiszámíthatatlan utazási kötelezettséggel és munkaterheléssel integrálják tanulmányi kötelezettségeiket sikeresen az életükbe.

115972_pexels-photo-2065490.jpeg

Program oktatási nyelve:
  • Angol

Az intézmény további kínálata:

Address
Level 25, 88 Phillip Street
NSW 2000 Sydney, New South Wales, Ausztrália