Australian Graduate School of Leadership

Bevezetés

Hivatalos Leírás

Küldetés és célok

A tudás és a megértés elÅmozdítása: Több egyetemmel folytatott hosszú távú kutatási együttműködésekkel, valamint a DBL diplomások által kifejlesztett hosszanti vezetÅi esettanulmányok növekvŠés egyedi repertoárjának tematikus elemzésével törekszünk a tudás és a megértés elÅmozdítására. CSU.

LehetÅvé téve az egyének számára, hogy megtanulják az egész életük során (a személyes fejlÅdés és a teljesülés, a hatékony munkaerÅ-részvétel és a konstruktív hozzájárulás a társadalomhoz): Több ezer közép- és felsÅvezetÅ fejlÅdését hozzájárultunk az elmúlt 40 évben számos ausztrál vállalkozáshoz és kormányzati szervek. A közelmúltban egy 12 hetes, intenzív munkahelyi stratégiai vezetÅi programokat valósítottunk meg egy jelentÅs ausztrál bank számára. A folyamatos tanulás fontosságára vonatkozó álláspontunkat a munka és a magánélet egyensúlyának megfontolása keretében a munkacsoport által az elmúlt három év során végzett, a munka NSW által a 2020-as munka jövÅjére szponzorált vizsgálatának jelentése tartalmazza. (ISBN 9780980499100) elérhetÅ a honlapunkon.

A munkaerÅpiac igényeinek kielégítése minÅségi oktatás révén: Számos kurzusszállítási és tartalmi innovációt vezettünk be, amelyek célja a tanfolyam résztvevÅinek nyújtott fejlesztés minÅségének javítása. A kiscsoportos megbeszélésekbÅl és a korábbi résztvevÅkkel és tanácsadó testületekkel folytatott egyéni mélyinterjúkból hasznos információkat nyerünk. A lehetÅ legjobban felismertük és beépítjük a kurzusunkba a "kurzus személyre szabása" irányát. Célunk az, hogy hatékonyabban áthidaljuk az elmélet és a gyakorlat közötti szakadékot, és sokkal erÅsebb értéket nyújtsunk mindkettÅnek.

A közösség felszerelése társadalmi, kulturális és nemzetközi ismeretekkel, készségekkel és attitűdökkel az összes polgár életminÅségének javítása érdekében. Felismertük azonban, hogy lehetÅségünk van arra, hogy nagyobb hatást érjünk el, mint amennyire méreteink azt sugallhatják, hogy a közösségi vezetÅknek olyan társadalmi, kulturális és nemzetközi ismeretekkel, készségekkel és attitűdökkel kell rendelkezniük, amelyek segítenek nekik jobb munkát végezni mindenki életminÅségének javításában polgárok számára.

Közreműködés egy demokratikus, méltányos és civilizált társadalomban: A vezetÅk által a tanulás útján felfedezett valóságok jellemzÅen rávilágítanak az átmenetre, amely a szervezeti vezetésben az autokratikus összpontosítás és a rövid távú jövedelmezÅség elsÅdlegesen egy korlátozott készlet elÅnye felé mutat. az érdekelt felek egy olyan, közösen elosztott vezetés felé, amely holisztikus többoldalú, méltányos és inkluzív szolgáltatási megközelítést alkalmaz valamennyi érdekelt fél vonatkozásában, tekintet nélkül relatív hatalmukra és befolyásra.

Hozzájárulás egy jobb nemzeti gazdasághoz a magas szintű készségek, tudás és kutatás révén (beleértve az üzleti, ipari és kormányzati kutatást is): A szervezet 40 évvel ezelÅtti kezdeti oka az volt, hogy hídot teremtsen az üzleti közösség és a vezetÅ világ között. osztálytudósok. Ezt a hídot Ausztrália legismertebb nagyvállalatai öt alapították. Folyamatos, intenzív üzleti együttműködésünk és elkötelezettségünk az elmélet elméleti és gyakorlati összekapcsolására az elmúlt 40 évben igazolja, hogy a felsÅoktatás és a felsÅoktatás vezetÅi között a híd. Nemrégiben a civil társadalom szektorát fontos partnerré tettük a híd megszilárdításában.

115971_pexels-photo-2193300.jpeg

Ãttekintés és történet

Az Ausztrália Nemzetközi Marketing Intézetét (IMIA) 1970-ben alapították öt legnagyobb ausztrál vállalat: Amatil, APM, CSR, ICI és az Ãj-Dél-Wales Bank (jelenleg Westpac). Ezek a vállalatok 1990-ig erÅsen érintettek, amikor az IMIA független stratégiai üzleti tanulmányok posztgraduális központjává vált. 2010-ben az IMIA lett az Australian Graduate School of Leadership vezetÅiskola (AGSL), és leányvállalatával, az IMIA Stratégiai Ãzleti Tanulmányi Központjával, továbbra is vezetÅi fejlesztést és stratégiai tanácsadási szolgáltatásokat nyújt a szervezeteknek és magánszemélyeknek.

Az IMIA karát kezdetben szerzÅdtette a Harvard Business School és más jelentÅs amerikai és európai üzleti iskolák. Az 1980-as évek végén egy erÅs ausztrál tanszéki komponens került bevezetésre. Az IMIA elsÅ karigazgatója volt a Harvard Business School korábbi felvételi dékánja. Dr. Ramzi Fayed 1984-ben kinevezték a kar igazgatójává, 1990-ben pedig az intézetigazgató. 1991-ben megalakult az IMIA Sydney CBD Campus.

A rövid kurzusok, az üzleti eligazítások és az innovációs segítŠés tanácsadó szolgáltatások mellett az IMIA akkreditált posztgraduális kurzusokat fejleszt és kínál egyetemi partnerek nevében és együtt. A tananyagokat online nyújtják, így a résztvevÅk bármikor és bárhol tanulhatnak internet-hozzáféréssel. Ez lehetÅvé tette, hogy a mai vezetÅk kiszámíthatatlan utazási kötelezettséggel és munkaterheléssel integrálják tanulmányi kötelezettségeiket sikeresen az életükbe.

115972_pexels-photo-2065490.jpeg

Helyszínek

Sydney

Address
Level 25, 88 Phillip Street
NSW 2000 Sydney, Új-Dél-Wales, Ausztrália

Programok

Az intézmény további kínálata: