Fundación Universitaria Popayán - Univida

Bevezetés

Hivatalos Leírás

Virtuális és távoli akadémiai egység - UNIVIDA

100% -ban virtuális minőségű felsőoktatás

118884_Banner-quienes-somos-19.jpg

misszió

Hozzájárul az emberek integrált képzéséhez az információs és kommunikációs technológiák használatán és fejlesztésén alapuló eszközökkel, amelyek veszélyeztetik a régió és az ország fenntartható fejlődésével kapcsolatos erőfeszítéseiket; szakmai alkalmasság és az azt garantáló pedagógiai stratégiák alapján. Projekt intézményi tevékenységekben, amelyek erősítik a régió és az ország oktatási folyamatait.

kilátás

A University of Popayán UNIVIDA Virtuális és Távoktatási Osztályának a virtuális és távoktatás, valamint a társadalmi vetítés területén elismert területnek kell lennie, a regionális, nemzeti és nemzetközi igényeknek megfelelő programok létrehozásával. Ehhez a folyamatok fejlesztését a Nemzeti Oktatási Minisztérium és a tanúsító testületek által meghatározott oktatási igényeket kielégítő nemzetközi minőségi szabványok keretén kell alapulnia.

Minőségpolitika

Az UNIVIDA virtuális és távoktatási akadémiai egysége, amely elkötelezett az emberek integrált formálása mellett az IKT használatával és a megfelelő emberi tehetségekre támaszkodva, ügyfelei elégedettségét keresi egy hatékony folyamat folyamatos fejlesztésén keresztül, amelyet folyamatosan fejleszteni kell, és Megfelel a jogi előírásoknak és a nemzetközi minőségi előírásoknak.
A FUP és az UNIVIDA, teljesítve a nemzetközi szabványoknak megfelelő magas színvonalú oktatási szolgáltatásokat, 2016. március 15-én megkapta az Bureau Veritas nemzetközi szervezet által kiadott ISO 9001: 2008 tanúsítványt.


Ily módon megerősítjük az akadémiai közösség iránti elkötelezettségünket, és egyetlen kattintással kínáljuk a legmagasabb minőségi jellemzőknek megfelelő virtualizációs professzionalizációs folyamatokat.

Minőségi célkitűzések

  • Tartsa fenn a Bureau Veritas által kiadott ISO 9001: 2008 minőségbiztosítási tanúsítványt.
  • Hatékony virtuális tanfolyam-létrehozási folyamat kidolgozása a jogi normákhoz igazítva.
  • Végezzen folyamatos fejlesztést a virtuális tanfolyamok és más folyamatok létrehozásának folyamatában, amelyek hozzájárulnak az UNIVIDA küldetésének teljesítéséhez.

118886_Banner-educacion-virtual-19.jpg

Mi a virtuális oktatás?

„A virtuális oktatás, az úgynevezett„ online oktatás ”, olyan oktatási programok kifejlesztésére utal, amelyeknek kioktatási és tanulási forgatókönyve a kibertér. (...) Ebből a szempontból a virtuális oktatás olyan cselekvés, amelynek célja az IKT-n alapuló képzési terek támogatása a tanítás és a tanulás új módjának megteremtése érdekében. (MEN-2009).

Ebben az értelemben a virtuális oktatás olyan folyamatra utal, amely nem igényli a tanuló jelenlétét egyidejűleg és ugyanabban a térben egy tanulási tapasztalat részeként, átfogó pedagógiai stratégián keresztül.

Hogyan működik a virtuális módszertan?

Az UNIVIDA által alkalmazott módszertan az E-learning, amely jobban ismert a Virtual Education néven. Ebben a modellben a tanár szerepe megváltozik, moderátor, koordinátor, közvetítő, közvetítő és még egy résztvevő. A hallgató a tudásépítés folyamatának főszereplője, mert nem reagál a tartalom átadására, hanem a javasolt témák együttműködésének fejlesztésére, ami jelentős ismereteket generál. Az idő rugalmasságát kezelik és nem igényelnek egy hagyományos tanteremben való jelenlétet, hanem egy tanulási platformon, ebben az esetben a Moodle-ban.

Mennyi időt kell szentelni egy virtuális programnak?

A virtuális környezetben minden órára egy órát kell fordítani. Öt hét alatt két kurzus (alany) alakul ki, összesen hat alany számára 15 hét alatt, ami egy félév időtartama.

Minden tanuló felelős az idejükért, így a kurzusok akkor állnak rendelkezésre, amikor a hallgató be kívánja jegyezni őket.

Hogyan történik a művek és műhelyek?

Együttműködő munkák léteznek, de egy olyan önálló munkafilozófián belül, amelyben önállóan végezheti tevékenységeit, mivel a diákok nem mindig ütemeznek a menetrend szerint. Azonban olyan gyakorlatok, mint a wikik (közösen épített weboldalak) és fórumok, ahol a diákok aszinkron témához, azaz különböző időpontokban hozzájárulnak egy témához.

Hogyan történik az értékelési folyamat?

Számos értékelési tevékenység van, többek között: workshopok, vizsgák, otthoni gyakorlatok, tesztlaboratóriumokkal kötött megállapodások, házi feladatok, munkahelyek stb. A beszélgetés, a fórumokon való részvétel és a platformhoz való hozzáférés szintén hozzáadja a hallgatói fokozatot.

A virtuális oktató értékelni fogja a heti munkákat és a végső értékelést, melyet egy sor tudományos tevékenység alkot.

119090_Banner-investigacion-19.jpg

kutatás

Az UNIVIDA kutatása az egyik fő érdeklődési terület és fejlődés. Nemcsak azért, mert az egyetemi tanszék, hanem azért, mert határozottan hiszünk abban, hogy a készségek fejlesztése és a kutatási hozzáállás kialakítása nagy erőforrásokat biztosít a jövőbeli szakembereknek, akik velünk alkotnak.

Ezt a tevékenységet két munkacsoportról tervezzük:

  • Formatív kutatás: amelyet virtuális programokon, valamint kutatási magágyon keresztül fejlesztenek ki, amelyben a hallgatók és a tanárok különféle kiegészítő tevékenységek (műhelyek, játék, szemináriumok stb.) Révén fejleszthetik kutatási képességeiket és képességeiket.
  • Maga a kutatás: a különböző kutatási, fejlesztési és innovációs (IDI) projektek megvalósítása, amelyek az IKT-közvetített oktatásra összpontosítanak. Magában foglalja a szoftverfejlesztést és az oktatási erőforrások létrehozását, valamint a pedagógiai munkánk folyamatos gondolkodását.

Helyszínek

Popayán

Address
Popayán, Cauca, Kolumbia