
Sofia, Bulgária
IDŐTARTAM
4 Semesters
NYELVEK
Angol
PACE
Részidő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
15 Jul 2024
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
01 Oct 2024
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Távoktatás
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
2019-es megalakulása óta ARC Academy elkötelezett a fiatal tehetségek és a virágzó kreatív ipar között összekötő hídként. Az, hogy a végzett hallgatóink 85%-a sikeresen elhelyezkedik ezen a területen, erős motivációt jelent számunkra, hogy kitartsunk az innovatív oktatás terén.
A gyakorlott játéktervezővé váláshoz gyakorlati tapasztalatra van szükség, és felismerjük, milyen kihívásokkal kell szembenéznie ennek a kezdeti támpontnak a megtalálása során. ARC Academy egy teljesen praktikus Távoktatási Játéktervező programot kínálva megváltoztatjuk a játékot.
Minden oktatás kényelmes módon, online történik, lehetővé téve a különböző szintű felelősséggel rendelkező személyek számára a beiratkozást. Az oktatói gárda tapasztalt szakemberek, több évet eltöltöttek stúdiókban. Az elméleti előadásokat minimálisra csökkentik, és a hangsúly a gyakorlati képzésen van. Diákjaink valós idejű visszajelzést kaphatnak oktatóiktól, így támogató és interaktív tanulási környezetet teremtenek.
Képtár
Ideális Diákok
A program olyan egyének számára készült, akik szenvedélyesen szeretik a játékokat, de olyan korlátokkal szembesülnek, mint például az elfoglaltság, az online tanulás iránti vágy és a helyváltoztatás képtelensége. A játéktervező megalkotja a játék történetét, felvázolja a világ határait, és meghatározza a karakterek közötti kapcsolatokat. Nem fest, hanem művész, nem programoz, de meg kell értenie a játékokban a megfelelő cselekvések logikáját. Az ARC Academy Game Design programja értékes tudást és készségeket ad a játékiparban való karrier elindításához. Mindenki számára alkalmas, aki:
- Szeret játszani
- Képes koncepciókat felépíteni és történeteket fejleszteni
- Szeretné tudni, hogyan működnek a játékok – játékmenet, mechanika, szintek, küldetések
- Álmodj a fejlődésről
- Videójátékok
Belépők
Tanterv
Első szemeszter
- Intro
- Soft készségek
- Játéktervezés (Intro)
- Kreatív írás
Második szemeszter
A második félév során még mélyebben elmerülhet a játéktervezésben és annak néhány részterületében, mint például:
- Támogatás
- Soft készségek
- Világítás
- Játékmotorok (bevezető)
- Játéktervezés
- Gazdaságos játéktervezés
- Szint Tervezés
- Felülvizsgálat
Harmadik félév
A harmadik félév során lehetőséged nyílik ismereteid elmélyítésére.
- Dobás
- Projekt felépítése
- Vizuális szkriptelés
- Speciális világítás
- UI/UX tervezés
- Játékmotorok (haladó)
- Játéktervezés (haladó)
- Gazdaságos játéktervezés (haladó)
- Szinttervezés (haladó)
Negyedik félév: Game Lab
A 4. félév a program fénypontja. Ilyenkor az összes program (játéktervezés, koncepcióművészet és 3D art) diákjai összejönnek, hogy egy játék prototípusát készítsék el a stúdió producerével. A hallgatók lehetőséget kapnak arra, hogy reálisan dolgozzanak egy projekten, és olyan készségeket szerezzenek, amelyek könnyen átvihetők bármely munkahelyre.
A program eredménye
Hiszünk abban, hogy az innovatív és gyakorlatorientált oktatás az alapja az ember jövőbeni szakmai sikerének. Az Akadémiára jelentkezéssel a következőket kapod:
- Portfólió a játékipar számára
- Kis csoportok, visszajelzések az előadóktól
- Játékok fejlesztése csapatban
- Szakmai bizonyítvány
Program tandíj
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Diploma a filmes vagy játékokban használt CG eszközök készítésében
- North Vancouver, Kanada
Diploma Houdini for Film vagy Játékok számára
- North Vancouver, Kanada
- Online
Online videojáték-tervező mesterképzés
- Online Spain
- Valencian Community, Spanyolország + 2 több