
Mester in
Marketing Master Atlantic International University Masters Programs

Bevezetés

A Master of Marketing (MS, MBA, MPA) program célja, hogy a hallgatók számára biztosítsa azokat a technikai és készségkészleteket, amelyek ahhoz szükségesek, hogy marketing szakemberekké váljanak, akik képesek megoldani a marketing területének gyakorlati kérdéseit. A Master of Marketing programot online kínálják távoktatás útján. A tanulmányok és az élettapasztalat értékelése után az AIU munkatársai, akik a karokkal és az akadémiai tanácsadókkal együtt dolgoznak, segítik a hallgatókat az egyedi tervezésű, egyedi alapokon nyugvó program létrehozásában. Ez a rugalmasság a hallgatók igényeinek kielégítésére ritkán fordul elő más távoktatási programokban. Online programunk nem követeli meg, hogy minden hallgató ugyanazon tantárgyakat / tanfolyamokat vegye igénybe, ugyanazokat a könyveket vagy tananyagot használja. Ehelyett az online Master of Marketing tantervet egyénileg tervezi meg a hallgató és az akadémiai tanácsadó.
Különösen foglalkozik az erősségekkel és gyengeségekkel a diákok főbb és tervezett munkaterületén a piaci lehetőségek tekintetében. Annak megértése, hogy az ipar és a földrajzi tényezők befolyásolják a tananyag tartalmát ahelyett, hogy a szabványosított, egyszersmind mindenre kiterjedő design az AIU egyedülálló felnőttképzési megközelítésének fémjelzése. Ez a filozófia foglalkozik a dolgozó szakemberek dinamikus és folyamatosan változó környezetével, segítve a felnőtt hallgatókat abban, hogy elérjék szakmai és személyes céljukat a szakképzési programon belül.

Képtár
Belépők
Tanterv
Fontos: Az alábbiakban bemutatunk egy témát vagy területet, amelyet tanulmányai során fejleszthet és dolgozhat. Semmiképpen sem teljes vagy kötelező lista, mivel az AIU programok nem követik a szabványos tantervet. Kizárólag referenciapontként és példaként szolgál. Szeretne többet megtudni az AIU tanterv -tervezéséről? ( Tanfolyam és tananyag )
Core kurzusok és témák a marketingben
- Marketing etika és jog
- Marketing kutatás
- Marketing stratégia
- Új termékfejlesztés és marketing
- Nemzetközi marketing
- Statisztikai módszerek
- Adatgyűjtési módszerek
- Minőségi kutatás
- Marketing menedzsment
- Márka menedzsment
- Médiastratégia, elemzés és tervezés
- Public Relations stratégiák
- Integrált Marketing Kommunikáció
Orientációs kurzusok
- Kommunikáció és nyomozás (átfogó önéletrajz)
- Szervezeti elmélet (portfólió)
- Tapasztalati tanulás (önéletrajz)
- Akadémiai értékelés (kérdőív)
- A tudás alapjai (integrációs ábra)
- Alapvető alapelvek I (az oktatás filozófiája)
- Szakmai értékelés (önértékelési mátrix)
- Doktori tanulmányok (akadémiai fokozat garanciája)
Kutatási projekt a marketingben
- Masters Thesis Project
- MBM300 tézisterv
- MBM302 Master Thesis (7,500 szó)
Közzététel: Minden mesterképzést végző diplomát arra ösztönzik, hogy kutatási anyagaikat nyilvánosan online vagy a szaklapok és folyóiratok világszerte világszerte tegye közzé.