Ed.D.
Atlantic International University
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
Honolulu, Amerikai Egyesült Államok
Nyelvek
Angol, Spanyol, Portugál
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
Kérjen információt
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
USD 350 / per credit
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2024
Bevezetés
Oktatási doktori fokozat az AIU-ban:
Az AIU távoktatási doktori oktatási programja testreszabott program lesz, amelyet Ön és tanácsadója éppen Önnek tervez. Ez az igények kielégítésére szolgáló rugalmasság ritkán fordul elő más távoktatási programokban. Programunk nem követeli meg, hogy minden hallgató ugyanazokat a tárgyakat tanulja, és ugyanazokat a könyveket és tananyagokat használja, mint a többi hallgató. Ehelyett az online doktori programjainkat csak Önnek terveztük. Egyedileg úgy vannak kialakítva, hogy megfeleljen az Ön igényeinek, és segítsen elérni szakmai és személyes céljait.
Lásd és tudjon meg többet az AIU-ról ma!
Atlantic International University","author_url":"","source":""}" />
Belépők
Tanterv
Fontos: Az alábbiakban talál egy példát azokra a témákra vagy tanulmányi területekre, amelyeket fejleszthet és dolgozhat a tanulmányi programja során. Ez semmiképpen nem jelenti azt, hogy az említett példa magában foglalja a teljes listát, amelyet köteles elvégezni az AIU -nál, hanem azt, hogy Ön használja fel úgy, ahogy van, példa vagy útmutató az Ön szolgálatában. Emlékeztetjük, hogy az AIU nem követeli meg hallgatóitól, hogy szabványos tantervet kövessenek. Szeretne többet megtudni az AIU tanterv -tervezéséről? ( Tanfolyamok és tanulmányi tervek )
Az oktatás témái és tanulmányi területei:
A pedagógiai kutatás ismeretelméleti problémái A pedagógiai fejlődés korabeli problémáinak kutatása A pszichopedagógia holisztikus sajátosságai az oktatási intézményekben A tudomány számítástechnikai problémái a pedagógiában
Az oktatás témáinak és területeinek összefoglalása:
A pedagógiai kutatás ismeretelméleti problémái
célkitűzés
Mélyítse el a tudományos-pedagógiai kutatási módszerek tanulmányozását.
Bibliográfia
- A Havannai Egyetem Szerzőinek Gyűjteménye. Társadalomkutatási módszertan. ENPES UH Kuba, 1980
- Fox, O. A kutatás folyamata az oktatásban. Univ. Of Navarra. Spanyolország, 1987
- Bunge, Mario. Tudomány, módszere és filozófiája. XXI század. Buenos Aires, 1973
- Meleg, LR Oktatáskutatás: Elemzési és alkalmazási kompetenciák. 2. Szerk. Charles Merrill Publishing Company. Columbus O. 1981
- Medawar, PB Tanácsok egy fiatal tudósnak. FCE Mexikó, 1982
- Plutchink, R. Kísérleti Kutatási Alapítvány. 3. Haper és Row. New York
- Popper, KR A tudományos vizsgálat logikája. Szerk. Tecnos. Madrid, 1985
- López Cano, J. Luis. Tudományos módszerek és hipotézisek. Ed. Trillas. Mexikó, 1983
- Cortés del Moral, R. A dialektikus módszer. Szerk. ANUIES. Mexikó, 1977
- Gortariból, Eli. Következtetések és bizonyítékok a tudományban. Ed Ocean. Barcelona, 1983
- Dominowski, RL kutatási módszerek. Englewood sziklák. NJ Prentice - Hall. 1980
- Pardinas Felipe. A társadalomtudományi kutatás módszertana és technikái. Szerk. XXI. Mexikó, 1969
- Polit. DF ÉS Hungle BP Az ápolási kutatás alapvető elemei. Ed. JB Lippincott. Philadelphia, 1985
- Garza Ario piac. Kutatási technikák kézikönyve. 3. Szerk. A Mexikói Főiskola. 1981
- Sosa Martínez José. Tudományos módszerek. Szerk. SITESA. Mexikó, 1990
A pedagógiai fejlődés korabeli problémáinak vizsgálata
célkitűzések
Az aktuális és leendő pedagógiai problémák felderítése és megoldása.
A tanárok pedagógiai munkája azon alapul, hogy megvalósítható alternatív módszertani stratégiákat kell létrehozni a megoldásokhoz és innovatív fejlesztési javaslatokhoz szakmai gyakorlatuk területén.
Bibliográfia
- Pino Guzmán Esther María. A pedagógiai fejlődés korabeli problémái. Szerk. IMEP. Mexikó, 1996.
- Szerzők gyűjteménye. Kerekasztal és speciális pedagógiai konferencia 95. Szerk. El Palacio de la Convencion. Kuba 1995.
- Konstantinov, NA et a Fundamental Problems of Pedagogy. Szerk. Min. Oktatás. Havanna, 1962.
- Molibog, AG A felsőoktatási pedagógiai munka tudományos szervezetének kérdései. Szerk. Universidad de Oriente. Santiago de Cuba s / a.
- Serra, C. et al. Az oktatás az élettel kezdődik. Szerk. Emberek és oktatás. Havanna, 1979.
- Különféle szerzők. Pedagógiai antológia I. IMEP. Mexikó, 1996
- Különféle szerzők. Pedagógiai antológia II. (Pedagógiai paradigmák és oktatási modellek. IMEP. Mexikó, 1996.
- Különféle szerzők. Pedagógiai antológia III. (Pedagógiai paradigmák és kubai és mexikói oktatási modellek) IMEP. Mexikó, 1996.
A pszichopedagógia holisztikus sajátosságai az oktatási intézményekben
célkitűzések
Mérje fel a pszichológia szerepét a kortárs oktatási problémák megoldásában.
Modellezze, alkalmazza és értékelje a beavatkozási technikák hatékonyságát az oktatási problémák megoldásában.
Bibliográfia
- Wolman. Benjamin, B. Általános pszichológiai kézikönyv. Vols. I., II. És III. Szerk. Martínez Roca SA Barcelona, 1979.
- Különféle szerzők. Pszichopedagógiai antológia. Vols. I., II. És III. IMPE. Mexikó, 1996.
- Braustein Nestor, A. Et al. Pszichológia: ideológia és tudomány. Szerk. XXI. 7. kiadás Mexikó, 1981
- Caparros, Antonio. A pszichológia története. Szerk. CEAC. Barcelona, 1990
- Smirnov A. A, Leontiev AN et al Psychology. Szerk. Kuba nemzeti nyomdája. Havanna, 1961
- Műszaki Enciklopédia Oktatás Vol. I -től VI. Szerk. Santillana. Rendező: Sergio Sánchez Cereso. Madrid, 1975
- Jodar, Julian. Az óceáni pszichológia enciklopédiája. Ed Ocean. Barcelona, 1984 Vol. I., II. És III.
- Gispert, Carlos. Gyermek- és ifjúságpszichológia. Vols. I., II. És III. Szerk. Ocean. Barcelona, 1984.
- Szerzők gyűjteménye IMEP-UC. A pszichopedagógia holisztikus sajátosságai az oktatási intézményben. IMEP. Mexikó, 1996
- Rubistein SL A pszichológia fejlődése. Elvek és módszerek. Szerk. National Havana. Kuba, 1964
- González, F. A pszichológia elvei és kategóriái. Szerk. Emberek és oktatás. Havanna, 1983
- González, F. A személyiség. Az Ön oktatása és fejlesztése. Szerk. Emberek és oktatás. Havanna, 1989
A tudomány mai problémái
célkitűzés
Elemezze az összefüggést Tudomány - Technológia - Társadalom - Fejlesztés; humanista szemlélet a jelenlegi körülmények között.
Bibliográfia
- Yordi García, Mirtha. A tudomány mai problémái. Szerk. IMEP México, 1995
- Szerzők gyűjteménye. A tudomány és a technológia társadalmi problémái. Szerk. Félix Várela. Havanna, 1994
- Núñez, Jorge Y. Tudomány, kultúra és társadalmi fejlődés. Ed. Univ. Of Camagüey. Camaguey, 1990
- Núñez Jorge Y. A tudomány elméleti értelmezése Szerk. Univ. De Camagüey. Camaguey, 1989
- Figaredo, F. Konferencia a tudomány és a technológia társadalmi problémáiról. Felhasználói információ. Ed. Univ. Of Camagüey. Camaguey, 1995
Számítástechnika a pedagógiában
célkitűzések
Mélyítse el az alkalmazott számítástechnika ismereteit az oktatásfejlesztésben.
Fejlessze a kognitív képességek kreativitását az alkalmazott számítástechnikában a pedagógiai tudományos kutatásban.
Bibliográfia
- Különféle szerzők. Pedagógiai-nevelési számítástechnikai antológia. Szerk. IMEP. Mexikó, 1996
Értekezés az oktatási projektben:
- MBM900 PhD javaslat
- MBM902 Doktori értekezés (15.000 szó)
Publikáció: Az üzleti adminisztráció doktorátusának minden végzősének közzé kell tennie doktori értekezését online, nyilvánosan, vagy szakmai folyóiratokban és újságokban.