
PhD in
Marketing doktori fokozat Atlantic International University

Bevezetés
Atlantic International University","author_url":"","source":""}" />

Alt orvos "= Marketing az AIU-n
Az alt = "Marketing (PhD) doktor célja, hogy a megfelelő eszközök és ismeretek biztosításával segítse a hallgatókat a marketing karrier felkészülésében. A PhD megszerzésével a hallgatók választhatnak, hogy akadémiai kutatást végeznek vagy tanítanak a választott területen. alt = "A marketing program célja a tapasztalt szakemberek szakmai fejlődésének elősegítése. alt =" Marketing diplomások és szakemberek az alt = "marketing arénában azáltal, hogy bővítik ismereteiket, és széles körű kutatási és folyamatkészítési lehetőségekkel látják el őket. kulcsfontosságú vezetői hozzájárulás választott területeikhez.
Nézze meg és tudjon meg többet az AIU-ról ma!
Atlantic International University - kulturális változás az oktatásban. az AIU-tól a Vimeo-nál.
Atlantic International University","author_url":"","source":""}" />

Belépők
Tanterv
Az AIU oktatási doktori fokozata egy lépéssel tovább megy, lehetővé téve a hallgatóknak, hogy tanulmányozzák és kutathassák az informatika több kulcsfontosságú területét, hogy kialakítsák a gyakorlati ismeretek és a számítástechnikai elmélet egyedülálló alapját.
Az Ön AIU távoktatási doktori programja az oktatásban egy egyedi program lesz, amelyet Ön és tanácsadója tervez Önnek. Ez a rugalmasság az Ön igényeinek kielégítésére ritkán megtalálható más távoktatási programokban. A programunk nem teszi szükségessé minden hallgató számára, hogy ugyanazokat a témákat tanulmányozza, és ugyanazokat a könyveket és egyéb tananyagokat használja, mint minden diák. Ehelyett online doktori programunkat csak az Ön számára tervezték. Egyénileg úgy tervezték, hogy megfeleljen az Ön igényeinek, és segít elérni szakmai és személyes céljait.
Fontos: Az alábbiakban bemutatunk egy témát vagy területet, amelyet tanulmányai során fejleszthet és dolgozhat. Semmiképpen sem teljes vagy kötelező lista, mivel az AIU programok nem követik a szabványos tantervet. Kizárólag referenciapontként és példaként szolgál. Szeretne többet megtudni az AIU tanterv -tervezéséről? ( Tanfolyam és tananyag )
Core kurzusok és témák a marketingben
- Márkaérték és vevői tőke
- Kapcsolatépítés virtuális közösségekben
- Fogyasztói kapcsolatok kezelése
- Web szakértelem
- Információfeldolgozás online környezetben
- Az életes események hatása a fogyasztói viselkedésre
- Szolgáltatási garanciák
- Értékesítési menedzsment
- Marketing menedzsment
- Speciális témák a kiskereskedelemben
- Szolgáltatások Marketing
- Szervezeti leépítés és kiszervezés
- Kiskereskedelmi webhely kiválasztása
- Kapcsolatminőség
- Vállalkozói marketing és értékesítés
- Marketing Eszközök Alapok és alkalmazások
- Vevői döntéshozatal
- Direkt marketing
- Marketing az interneten
- Stratégiai marketing
- Nemzetközi marketing
- Márka marketing stratégia
- Promóciókezelés és stratégia
- Globális marketing kérdések és stratégiák
- Szolgáltatások és professzionális szolgáltatások Marketing
- Marketing stratégia
- Marketingelmélet és marketingmodellek
- Marketing konstrukcióelemzés
- Fejlett marketingkutatási technikák
- Többcsatornás marketing stratégia
- Nemzetközi márkaérték
- Nemzetközi Forgalmazási Menedzsment
- Úttörő előny
- A vállalati társadalmi felelősségvállalás
- Vevői elégedettség és cég teljesítmény
- Szolgáltatás hiba és helyreállítás
Orientációs kurzusok
- Kommunikáció és nyomozás (átfogó önéletrajz)
- Szervezeti elmélet (portfólió)
- Tapasztalati tanulás (önéletrajz)
- Akadémiai értékelés (kérdőív)
- A tudás alapja (integrációs táblázat)
- Alapvető alapelvek I (az oktatás filozófiája)
- Szakmai értékelés (önértékelési mátrix)
- Doktori tanulmányok (akadémiai fokozat garanciája)
Kutatási projekt a marketingben
- Doktori disszertáció projekt
- MBM900 doktori javaslat
- MBM902 Doktori értekezés (15 000 szó)
- Publikáció: Minden marketingdoktor diplomát kapott, hogy tegye közzé kutatási munkáit online, nyilvánosan, vagy szakmai folyóiratokban és folyóiratokban világszerte.