Ügyfélélmény-stratégia és tervezés
BAU, Centro Universitario de Artes y Diseño de Barcelona
Kulcs információ
Campus helye
Barcelona, Spanyolország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
6 hétig
Pace
Részidő
Tandíjak
EUR 630
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Bevezetés
Tanulja meg azonosítani a felhasználói igényeket, hogy egyedi élményeket fejlesszen ki és tervezzen a jövőbeli ügyfelek számára.
A gyorsan változó üzleti világ, valamint a globalizációra, az automatizálásra és az együttműködésre való fokozott figyelem mellett már nem egyszerűen egy nagyszerű termék, amely versenyelőnyt biztosít.
A vállalkozások egyre gyakrabban keresnek innovatív, emlékezetes és kellemes vásárlói élményeket, hogy kiemelkedjenek.
Ez a CX-stratégia és tervezés szakirányú kurzus gyakorlati készségeket kínál a fogyasztói igények azonosításához, értékeléséhez és alakításához, valamint lélegzetelállító vásárlói élmények kialakításához a digitális üzlet számára.
Az ACCIÓ-val együttműködve.
A program eredménye
- Azonosítsa és mutassa be a CX alapjait
- Elemezze az ügyfelek elvárásait, miközben felismeri a széles körű üzleti tényezőket
- Ügyfélúttérképek megfogalmazása és alkalmazása
- Vizsgálja meg a tapasztalatok és az üzleti teljesítmény javításának lehetőségeit
- Tervezési megoldások a továbbfejlesztett CX-hez a teljes üzleti modellben
- Alkalmazza a CX gondolkodásmódot és megközelítéseket az üzleti stratégiába
Tanterv
Ismerje meg a CX stratégiát és ügyfeleit
- Mi az a CX?
- Ismerje meg ügyfeleit
Trendek és lehetőségek
- CX az üzleti stratégiád
- A trendek azonosítása
- Azonosítsa a lehetőségeket
Mérje meg hatását
- Mérje meg az ügyfelek tapasztalatait
- Változás végrehajtása
Ügyfélutak és élmények
- Fogalmazza meg az ügyfelek fájdalmait (és szerezzen pontokat)
- Személyek és empátia térkép
- Ügyfélélmény térkép
Vevői élményt nyújtó megoldások tervezése
- Határozza meg, mit kell tervezni/megvalósítani/építeni
- Hozzon létre egy prototípust
- Tesztelje prototípusát az ügyfelekkel
Hogyan tartsuk karban és optimalizáljuk CX-stratégiáját
- Folyamatos fejlesztés
- A jövőbeli trendek feltárása
- Lépjen kapcsolatba az iparági szakértőkkel
- Mérföldkő: Ismertesse a projektjét, és készítsen interjút