Oktatási MA (tanárvezető), tantervi szak
Campbellsville University Online
Kulcs információ
Campus helye
Campbellsville, Amerikai Egyesült Államok
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
Kérjen információt
Pace
Részidő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Aug 2024
Bevezetés
A Campbellsville Egyetem online oktatási MA (Teacher Leader), Curriculum Specialty programja felkészíti Önt arra, hogy a keresztény elvek és vezetés révén előrelépjen tanári karrierjében. Az online tanulási környezetben szállított program rugalmasságot kínál a mesterképzés befejezéséhez, miközben megőrzi teljes munkaidős feladatait az osztályteremben. A diploma megszerzése után rendelkezni fog azokkal az innovatív technikai készségekkel, amelyek szükségesek ahhoz, hogy tekintélyré váljon tanártársai között az iskolában és az egész oktatási közösségben.
Az online tanári vezetői programot az Oktatói Előkészítő Akkreditációs Tanácsa (CAEP) akkreditálta. Az etikus vezetési gyakorlatokra erősen összpontosító tanterv révén a program változatos kurzusokat tartalmaz, amelyek az Ön folyamatos sikerét szolgálják, valamint két gyakorlati kurzus, amelyek biztosítják, hogy értékes gyakorlati tapasztalatokat szerezzen. Ezenkívül a program azt is lehetővé teszi, hogy testreszabja oktatását hét szakmai specialitási lehetőség kiválasztásával, valamint a diplomájához kapcsolódó jóváhagyások megszerzésének lehetőségével. A szakmai speciális lehetőségek közé tartozik a tantervi hangsúly, a tehetséges oktatás jóváhagyása, a környezeti nevelés jóváhagyása, a tartalmi specializáció, az interdiszciplináris koragyermekkori nevelés és az információs technológia.
Az összes kurzust olyan oktatók tanítják, akik több éves tapasztalattal rendelkeznek Kentuckyban tanárként és iskolai adminisztrátorként. Ahogy tanul a szakértelmükből, megtanulja használni a tantervtervezés alapvető eszközeit, és beépíteni a technológiát az osztályterembe. A program elvégzése után rendelkezni fog azokkal a szakmai készségekkel és valós tapasztalattal, amelyek ahhoz szükségesek, hogy oktatási rendszergazdaként sikeresek lehessenek az általános, a középiskolai vagy a középiskolai oktatás után.