
Pénzügyi bizonyítvány a marketingben - vállalati számlavezetés (opcionális Co-op) (Online)
IDŐTARTAM
1 Years
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Jan 2025
TANDÍJ
CAD 4118 / per year *
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Távoktatás
* 2 szemeszter tandíja kanadai hallgatóknak; 14 502,50 USD: 2 szemeszter tandíja a nemzetközi hallgatók számára
Bevezetés
Program részletei
- Program kód: 2046
- Iskola: az üzleti iskola
- Megbízólevel: Ontario College végzősítő bizonyítvány
- Program típusa: Pályakezdő bizonyítvány program
- Program hossza: 1 év / 2 félév
- Kezdő dátum: ősz, tél, nyár
- Hely: Online
Centennial College Marketing-Vállalati számlakezelési programja izgalmas és pénzügyileg kifizetődő karrierre készít fel, mint számlavezető/értékesítési szakember a vállalkozások közötti (B2B), az üzleti vállalkozások (B2C), a kormányzati és intézményi piacokon .
Ebben az üzleti posztgraduális bizonyítvány programban megtudhatja, hogy mivel a mai ügyfelek jól tájékozottak és testreszabottabb megoldásokat várnak el, a számlavezetőknek szilárd alapokkal kell rendelkezniük az értékesítés, a marketing és a szolgáltatás minden területén. Ez magában foglalja kutatás, hálózatépítés, kapcsolatépítés, bezárás és értékesítés utáni tevékenységeket.
Mint ilyen, interaktív és gyakorlati tanfolyamokon megtanulhatja, hogyan tegye az ügyfelet előtérbe olyan vállalkozói szemléletmóddal, amely alkalmazkodik a különféle vevői igényekhez, miközben fejleszti és gyakorolja a következő készségeket:
- Versenyképes és piaci elemzések elvégzése, amelyek megértik az ügyfelek igényeit és magatartását.
- Szóbeli és írásbeli kommunikáció.
- Értékesítés és bemutatás (mesemondás és gyakorlati módszerek).
- Az elemzés és az ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) eszközök használata.
- Üzleti és pénzügyi ismeretek vonzó ügyfélérték-javaslatok létrehozására.
- Vevők és befolyásolók bevonása a digitális tartalom és az összescsatornás marketing révén.
- A változatos munkakörnyezet azonosítása és a kommunikációs stílusok adaptálása a vevőkkel történő egyértelmű és hatékony kommunikáció biztosítása érdekében.
- A tárgyalások megértése a vevő szempontjából.
- Célvezérelt vezetés (a motivációk megértése és a következő karrierlépések).
Ha célorientált, szervezett, érdeklődő és kitartó, átlagon felüli kommunikációs készségekkel rendelkezik, fontolja meg a karrierjét a professzionális értékesítés, a számlavezetés és sok más, ügyfelekkel szembeni szerepkör iparágban változatos világában.
A program kiemeli
- A vállalati számlavezetési programnak a Salesforce CRM platform automatizálási szoftverrel kapcsolatos gyakorlati képzésének köszönhetően zökkenőmentesen áttérhet a munkahelyre.
- Az üzleti iskola tanárai nagy tapasztalatokkal rendelkeznek értékesítés és számlavezetés terén az üzleti vállalkozások számára.
- Az interaktív tanulási környezetek lehetővé teszik a kapcsolatot a tanárokkal és társaikkal.
- Tanuld meg nyomás alatt fejlődni, és fejlesszen kiváló interperszonális, hallgató- és szóbeli kommunikációs készségeket.
Képtár
Belépők
Tanterv
Program Outline
1. félév | 2. félév |
|
Szemeszter megjegyzés: |
A program eredménye
Program szakmai tanulási eredmények
A program szakmai tanulási eredményei leírják, hogy a program végzettek milyen módon tudják megvalósítani a tanulmányaik során elsajátított ismereteket és készségeket. Az eredmények szorosan kapcsolódnak a munkahely igényeihez. Az értékelés (pl. Feladatok és tesztek) révén a hallgatók a diploma megszerzése előtt igazolják képességüket ezen eredmények megbízható teljesítésére.
- Végezzen kutatást a potenciális ügyfelekről és környezetükről, hogy azonosítsa igényeiket.
- Együttműködő értékesítési prezentációk és írásos javaslatok tervezése és benyújtása, amelyek azonosulnak a közönség igényeivel.
- Hozzon létre és kommunikáljon egy termék vagy szolgáltatás értékével egy megcélzott ügyfél számára.
- Olyan szisztematikus, bizalmon alapuló kapcsolati értékesítési folyamat kidolgozása és alkalmazása, amely az egyes ügyfelek egyedi helyzetéhez igazodik.
- Vevői értékmodellek kialakítása különböző vevői igények, vásárlók, befolyásolók és döntéshozók alapján, alapvető pénzügyi és számviteli koncepciók alkalmazásával.
- Építsen fel egy átfogó vállalati fiókkezelési stratégiát, amely mind az ügyfelek, mind a szervezeti értékeket biztosítja.
- A bizalom és a kölcsönös tisztelet kialakítása az etikus értékesítés és döntéshozatal gyakorlásával.
- Használja a közösségi médiát és a webalapú ügyfélkapcsolat-kezelési (CRM) termékeket és folyamatokat az ügyfelek értékének növelése érdekében.
- Stratégiákat dolgozzon ki a folyamatos személyes és szakmai fejlődés érdekében, hogy javítsa a vállalati számlavezetési szerepkörben a munkateljesítményt.
Karrierlehetőségek
Karrier Outlook
- Fiókkezelő
- Pénzügyi vezető
- értékesítési koordinátor
- Értékesítési képviselő (belül / kívül / kereskedelmi / kormányzat)
- Értékesítési tanácsadó
- Üzletfejlesztési képviselő
- Pénzügyi szolgáltatások képviselője
- Területi értékesítési képviselő
Foglalkoztatási területek
- Hardver és szoftver értékesítés
- Távközlési
- Pénzügyi szolgáltatások
- Gyógyszergyárak
- Csomagolt árukkal foglalkozó társaságok
- Közép-nagy méretű vállalkozások közötti (B2B) szervezetek saját értékesítéssel
- Orvosi és fogászati technológiai cégek