Speciális diploma a játékprogramozásban (opcionális Co-op) (Online)
Centennial College
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
Online Canada
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
3 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
CAD 2 721 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
May 2024
* 2 szemeszter tandíja kanadai hallgatóknak; 15 437,50 USD: 2 szemeszter tandíja a nemzetközi hallgatók számára
Bevezetés
Program részletei
- Program kód: 3609
- Iskola: Mérnöki Technológia és Alkalmazott Tudományok Iskola
- Megbízólevelünk: Ontario College Advanced diploma
- Program típusa: Középiskola utáni program
- Program hossza: 3 év / 6 félév
- Kezdő dátum: ősz, tél
- Hely: Online
program áttekintés
Annak biztosítása érdekében, hogy a 2020 őszén kiválasztja a megfelelő technológiát az online és hibrid módban tartott kurzusokon való részvételhez, kérjük, olvassa el az ICET akadémiai programjainak ajánlott számítógépes előírásait.
A Centennial College Game - Programming képzésével továbbképzett diplomával és know-how-val pályafutást indíthat a játékszoftver-iparban.
Függetlenül attól, hogy szereti a klasszikusokat vagy a mai technológiailag fejlett játékokat, ezen az interaktív játékprogram tanfolyamán részt vesz a játék fejlesztésének különböző szakaszaiban, például:
- Játék tervezés
- Háromdimenziós grafikus programozás
- Szimulációs tervezés
- Többjátékos online játék programozás
Ez a fejlett diploma technológiai program olyan témákra is összpontosít, mint például objektum-orientált szoftver-tervezési módszertan és felhasználói-orientált interfész-tervezés, szoftver tesztelés és minőségbiztosítás, C #, Java, fejlett grafika, webes játék-programozás, HTML5 / JavaScript, Unity3D és mobil alkalmazások. fejlődés.
A tanterv alkalmazott fókuszjának hangsúlyozása érdekében két szoftverfejlesztési projekt kerül bevonásra. Ezeknek a "valós" játékoknak / szimulációknak / alkalmazásoknak az igénybe kell venniük a tanulmányaid során megszerzett összes műszaki és üzleti készséget, hogy kiváló minőségű szoftvert készítsen.
Ki tudta, hogy az ilyen videojátékok éveit újraélesztési tapasztalatoknak tekintik?
Felhívjuk figyelmét, hogy a szoftverrel rendelkező képesített főiskolai vagy egyetemi diplomások közvetlen felvételt szerezhetnek a hároméves program 3. szemeszterébe, és felsőfokú oklevelet kaphatnak négy félévben (3129 program) vagy négy félévben és két munkafeltételben (opcionális együttképzés) op verzió, 3139-es program).
A program kiemeli
- Játék - A programozási kurzusok az iparági szabványokhoz igazodó csúcstechnológiát alkalmazzák.
- Az ajánlat projektalapú tanulást alkalmaz.
- A Műszaki és Alkalmazott Tudományok Iskolájának tudósa és hozzáértő oktatói rendelkeznek különböző üzleti tapasztalattal és tudományos ismeretekkel.
- A program egy co-op változatban is megjelenik (program # 3119). Azok a diákok, akik ezt a lehetőséget választják, gyakorlati tapasztalatot szereznek a területen és a hálózatban a diploma megszerzése előtt.
- A programban részt vevő diplomások kérvényezhetik a minősített tagságot a Kanadai Informatikai Társasághoz vagy a tartományi mérnöki társulásokhoz.
Program Outline
1. szemeszter | 2. félév | 3. szemeszter |
|
|
|
4. szemeszter | 5. szemeszter | 6. szemeszter |
|
|
|
Program szakmai tanulási eredmények
A program szakmai tanulási eredményei leírják, hogy a program végzettek milyen módon tudják megvalósítani a tanulmányaik során elsajátított ismereteket és készségeket. Az eredmények szorosan kapcsolódnak a munkahely igényeihez. Az értékelés (pl. Feladatok és tesztek) révén a hallgatók a diploma megszerzése előtt igazolják képességüket ezen eredmények megbízható teljesítésére.
- Elemezze a játékfajták közötti különbségeket annak érdekében, hogy olyan játékokat fejlesszen ki, amelyek megfelelnek az egyes piacok igényeinek.
- Elemezze a videojátékok történetét, hogy összehasonlítsa a játékfejlesztés különféle megközelítéseit.
- Támogassa a játékfejlesztést azáltal, hogy meghatározza és összekapcsolja az iparágak sokféle szerepét - a programozást, a tervezést és a művészetet.
- Hozzájáruljon egyénként és egy játékfejlesztési csapat tagjához a játékfejlesztési projekt hatékony befejezéséhez.
- Stratégiákat dolgozzon ki a folyamatos személyes és szakmai fejlődésre a játék teljesítményének javítása érdekében a játékiparban.
- Az összes munkát a vonatkozó törvények, rendeletek, jogszabályok, ipari szabványok és etikai kódexek szerint végezze el.
- Elemezze a játékmotorokat, és tegyen ajánlásokat a legmegfelelőbb játékmotor számára az új és a meglévő projektek támogatására.
- Alkalmazza a fejlett matematikai és matematikai elméleteket és alapelveket a 2D és 3D játékokhoz.
- Támogassa a valós idejű játékkörnyezetet és a szimulációkat olyan elemek felhasználásával, mint például a rendszer architektúrája, a grafikus programozás és a hang / audió a teljesítmény optimalizálása érdekében.
- Optimalizálja a programozási kódot a nagy teljesítmény, nagy sebesség és csökkentett memóriafelhasználás elérése érdekében, minden típusú játékhoz.
- Készítsen mesterséges intelligencia stratégiákat és taktikákat a valós idejű játékkörnyezetek és szimulációk támogatására.
- Hálózati megoldások végrehajtása és felhasználói csoportok összehangolása az online játékközösségekben a különböző csoportok közötti zökkenőmentes interakció biztosítása érdekében.
Karrier lehetőségek, akadémiai Pathways és partnerek
A munkát kínáló cégek
A SpongeLab, a CIBC, a Bell Canada, a Hudson's Bay Company, az IBM Canada, a ManuLife, a Royal Bank
Artikulációs megállapodások
A Game - Programming (opcionális Co-op) program sikeres diplomásainak lehetősége van arra, hogy kreditüket a fokozat további tanulmányaira alkalmazzák. Az alábbiakban felsoroljuk a partnerintézmények által elérhető programokat.
Felhívjuk figyelmét, hogy minden egyes partnerségnek sajátos minimumminőségi követelménye van a kredit átutalásához, amelyet a partnerintézmény értékel.
Karrier Outlook
- Szoftverfejlesztő
- Játékprogramozó
- Felhasználói felület fejlesztő
- Mobil alkalmazásfejlesztő
- Szoftver tesztelő
- Szamítógép programozó
- Systems elemzője
- Üzleti elemző
- Webes alkalmazásfejlesztő
- Adatbázis adminisztrátor
- Alkalmazások vagy szoftveres támogatás
Foglalkoztatási területek
- Szoftvercégek
- Gaming cégek
- Kormány
- Közintézmények
- Banks
- Kis- és középvállalkozások
Felvételi követelmények
Akadémiai követelmények
- Ontario középiskolai diploma (OSSD) vagy azzal egyenértékű vagy érett hallgatói státusz (19 éves vagy idősebb)
- Angol 12 C vagy U osztály, vagy azzal egyenértékű (minimális minőségű), vagy vegye be a Centennial College English Skills Assessment felvételi (170 vagy 171 pontszámot kell felvétel)
- Matematika 11. fokozat M vagy U, vagy 12 C vagy U, vagy azzal egyenértékű (minimum szükséges) vagy egy Centennial College Engineering matematikai készségértékelés felvételi
További követelmények
- Angol nyelvi jártasság
Co-op opció
A Co-op opció ebben a programban lehetőséget nyújt Önnek arra, hogy gyakorlati tapasztalatokat szerezzen, miközben három szakterületet teljesít, mint alkalmazott a területen. Ez a tapasztalat nem csak lehetővé teszi az osztálytermi tanulás gyakorlati megvalósítását, hanem értékes kapcsolatokat is biztosít a jövőbeli karrierjéhez.
Az opcionális co-op programokkal való részvételhez a hallgatók általában jelentkezésüket befejezik tanulmányaik második félévében, és ha tudományos végzettséggel bírnak, akkor felvételt nyerhetnek a co-op programba. A programba elfogadott, akadémiai végzettséggel rendelkező hallgatók a tervek szerint regisztrálnak a co-op előkészítő tanfolyamra. Ha végzett, diplomája kiemeli a co-op hitelesítő adatait.
Co-op követelmények
- Az első évtől elvégzett kurzusok legalább 80% -a
- Legalább C (60%) fokozat a COMM-170/171-ben
- Összesített GPA legalább 2,5 (ezt a program időtartama alatt fenn kell tartani)
- A hallgatóknak jogilag jogosultaknak kell lenniük Kanadában való munkavégzésre
- Azok a hallgatók, akik teljesítik a fenti előfeltételeket, az ütemezés szerint jelentkeznek a co-op programra történő átállásra
Megjegyzés: A co-op programra vonatkozó minimumkövetelmények teljesítése nem garantálja a belépést a co-op programba.
Belépők
Tanterv
Program Outline
1. félév | 2. félév | 3. félév |
|
|
|
4. félév | Félév 5 | 6. félév |
|
|
|
A program eredménye
Program szakmai tanulási eredmények
A program szakmai tanulási eredményei leírják, hogy a program végzettek milyen módon tudják megvalósítani a tanulmányaik során elsajátított ismereteket és készségeket. Az eredmények szorosan kapcsolódnak a munkahely igényeihez. Az értékelés (pl. Feladatok és tesztek) révén a hallgatók a diploma megszerzése előtt igazolják képességüket ezen eredmények megbízható teljesítésére.
- Elemezze a játékműfajok közötti különbségeket az egyes piacok igényeinek megfelelő játékok kifejlesztése érdekében.
- Elemezze a videojátékok történetét, és hasonlítsa össze a játékfejlesztés különböző megközelítéseit.
- Támogassa a játékok fejlesztését azáltal, hogy azonosítja és összekapcsolja a különböző iparági szerepek - programozás, tervezés és művészet - fogalmait.
- Egyénként és egy játékfejlesztő csapat tagjaként járuljon hozzá egy játékfejlesztési projekt hatékony befejezéséhez.
- Stratégiák kidolgozása a személyes és szakmai fejlődés érdekében a játékipar teljesítményének javítása érdekében.
- Végezzen el minden munkát a vonatkozó jogszabályok, rendeletek, jogszabályok, ipari szabványok és etikai kódexek betartásával.
- Elemezze a játékmotorokat, és tegyen ajánlásokat a legmegfelelőbb játékmotorra az új és meglévő projektek támogatásához.
- Alkalmazza a matematika és a természettudomány fejlett elméleteit és elveit a 2D és 3D játékokhoz szükséges módon.
- Támogassa a valós idejű játékkörnyezeteket és szimulációkat olyan elemek használatával, mint a rendszer architektúra, grafikus programozás és hang/hang a teljesítmény optimalizálása érdekében.
- Optimalizálja a programozási kódot, hogy nagy teljesítményt, nagy sebességet és csökkentett memóriakihasználást érjen el minden típusú játékhoz.
- Mesterséges intelligencia stratégiák és taktikák kidolgozása valós idejű játékkörnyezetek és szimulációk támogatására.
- Hálózati megoldások megvalósítása és felhasználói csoportok koordinálása a zökkenőmentes hálózati interakció biztosítása érdekében az online játékközösségek különböző csoportjai között.Program szakmai tanulási eredményekA program szakmai tanulási eredményei leírják, hogy a program végzettek milyen módon tudják megvalósítani a tanulmányaik során elsajátított ismereteket és készségeket. Az eredmények szorosan kapcsolódnak a munkahely igényeihez. Az értékelés (pl. Feladatok és tesztek) révén a hallgatók a diploma megszerzése előtt igazolják képességüket ezen eredmények megbízható teljesítésére.
- Elemezze a játékműfajok közötti különbségeket az egyes piacok igényeinek megfelelő játékok kifejlesztése érdekében.
- Elemezze a videojátékok történetét, és hasonlítsa össze a játékfejlesztés különböző megközelítéseit.
- Támogassa a játékok fejlesztését azáltal, hogy azonosítja és összekapcsolja a különböző iparági szerepek - programozás, tervezés és művészet - fogalmait.
- Egyénként és egy játékfejlesztő csapat tagjaként járuljon hozzá egy játékfejlesztési projekt hatékony befejezéséhez.
- Stratégiák kidolgozása a személyes és szakmai fejlődés érdekében a játékipar teljesítményének javítása érdekében.
- Végezzen el minden munkát a vonatkozó jogszabályok, rendeletek, jogszabályok, ipari szabványok és etikai kódexek betartásával.
- Elemezze a játékmotorokat, és tegyen ajánlásokat a legmegfelelőbb játékmotorra az új és meglévő projektek támogatásához.
- Alkalmazza a matematika és a természettudomány fejlett elméleteit és elveit a 2D és 3D játékokhoz szükséges módon.
- Támogassa a valós idejű játékkörnyezeteket és szimulációkat olyan elemek használatával, mint a rendszer architektúra, grafikus programozás és hang/hang a teljesítmény optimalizálása érdekében.
- Optimalizálja a programozási kódot, hogy nagy teljesítményt, nagy sebességet és csökkentett memóriakihasználást érjen el minden típusú játékhoz.
- Mesterséges intelligencia stratégiák és taktikák kidolgozása valós idejű játékkörnyezetek és szimulációk támogatására.
- Hálózati megoldások megvalósítása és felhasználói csoportok koordinálása a zökkenőmentes hálózati interakció biztosítása érdekében az online játékközösségek különböző csoportjai között.
Karrierlehetőségek
A munkát kínáló cégek
A SpongeLab, a CIBC, a Bell Canada, a Hudson's Bay Company, az IBM Canada, a ManuLife, a Royal Bank
Artikulációs megállapodások
A Game-Programming (Optional Co-op) program sikeres végzőseinek lehetősége van arra, hogy kreditjeiket a fokozatos továbbtanulásra alkalmazzák. Az alábbiakban felsoroljuk a programban elérhető partnerekkel rendelkező intézmények diplomáit.
Felhívjuk figyelmét, hogy minden egyes partnerségnek sajátos minimumminőségi követelménye van a kredit átutalásához, amelyet a partnerintézmény értékel.
Karrier Outlook
- Szoftverfejlesztő
- Játékprogramozó
- Felhasználói felület fejlesztő
- Mobil alkalmazásfejlesztő
- Szoftver tesztelő
- Szamítógép programozó
- Systems elemzője
- Üzleti elemző
- Webes alkalmazásfejlesztő
- Adatbázis adminisztrátor
- Alkalmazások vagy szoftveres támogatás
Foglalkoztatási területek
- Szoftvercégek
- Gaming cégek
- Kormány
- Közintézmények
- Banks
- Kis- és középvállalkozások
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.