
Online mester gyógyszermarketingből
Madrid, Spanyolország
IDŐTARTAM
1 Years
NYELVEK
Spanyol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Kérje a legkorábbi kezdési időpontot
TANDÍJ
Tandíj igénylése
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
Bevezetés
A gyógyszeripari marketing online mesterképzését úgy alakították ki, hogy a hallgatók rendezett, átfogó és gyakorlatias áttekintést kapjanak a gyógyszerszektor különböző területein működő vállalatok stratégiai elemzési és döntéshozatali folyamatairól .
A vállalatok stratégiai döntéshozatali folyamataiban alkalmazható eszközök elsajátításával, amelyek lehetővé teszik a nyereséges és hatékony üzletfejlesztést , a program végzett hallgatói különböző feladatokhoz, valamint jövőbeni szakmai fejlődési lehetőségekhez juthatnak.
A gyógyszerszektor összetettsége nagy igényt támaszt olyan képzett szakemberek iránt , akik az ágazat jelenlegi struktúráinak, jogszabályainak és eljárásainak széleskörű ismerete alapján naprakész jövőképet és nagy alkalmazkodási képességet tudnak biztosítani az újdonságokhoz. üzleti lehetőségeket.
Belépők
Tanterv
- Bevezetés a gyógyszeriparba
- Gyógyszerészeti értéklánc
- Jogi keret
- Üzleti menedzsment eszközök
- értékesítés
- A marketing alapjai
- Professzionális marketing menedzsment
- A marketingszakember számára szükséges pénzügyi fogalmak
- Marketing meghatározott piacokon
- Mikor és hogyan kell használni a külső hálózatokat
Karrierlehetőségek
Ez a kurzus célja a hallgató szakmai készségeinek és képességeinek maximális fejlesztése a marketing, stratégiai és kereskedelmi menedzsment alábbi szakterületein és tevékenységi területein:
- Országos gyógyszerészeti laboratóriumok.
- Nemzetközi gyógyszerészeti laboratóriumok.
- Piackutató intézetek.
- Stratégiai tanácsadás a gyógyszeripar számára.
A hallgató által a gyógyszermarketing online mesterképzés elvégzésével megszerzett szakmai tökéletesség lehetővé teszi számára, hogy szakmai karrierjét sikeresen fejlessze a gyógyszerészeti laboratóriumok alábbi osztályain:
- Marketing.
- Kereskedelem és értékesítés.
- Orvosi osztály.
- Nemzetközi területek.
- Piackutatás.
- Vállalkozásfejlesztés.
- Kommunikáció és reklám.