
Tanfolyam in
Gyógyszertár menedzsment a digitális korban CEU Digital

Bevezetés
A technológiának köszönhetően a gyógyszertárak és parapatikumok ügyfelei most már tájékozottabbak, összehasonlítják és igénylik a speciális helyi egészségügyi ellátást. Ebben az összefüggésben a jövedelmezőbb gyógyszeripari vállalkozás működtetésének kulcsa a helyi versenytől való megkülönböztetés.
A program utolsó kihívásának teljesítése után megtanulja diagnosztizálni vállalkozása egészségi állapotát, és kitalálja a tökéletes receptet annak digitalizálásához: készletek és választék tárgyalása, személyzeti menedzsment, helyi SEO pozicionálás, az értékesítési hely digitalizálása és digitális marketing a közösségi hálózatokban és az online áruházakban.
Fedezze fel a siker varázslatos képletét gyógyszergyártásának digitalizálásához.
Nyolc hét elteltével megvannak a kulcsok egy jövedelmezőbb gyógyszertár felépítéséhez, amely minőségi szolgáltatásokat nyújt, hogy nagyobb számú lojalitást szerezzen.
Ezenkívül teljes mértékben belép a digitális világba, így vállalkozása elsőként jelenik meg a gyógyszerek és parafarmáciai termékek keresésének eredményoldalán. Kezdhetjük?
Ideális Diákok
Ez a program Önnek szól, ha az alábbi profilok bármelyikével azonosul:
- Gyógyszertári szakemberek előzetes tapasztalattal vagy anélkül
- Gyógyszertár vagy gyógyszertár tulajdonosai
- Friss diplomások
A program eredménye
Mit fogok tanulni?
- Hatékonyabb projektmenedzsment agilis módszertanokkal és vezetői megerősítéssel.
- Raktárkészlet beszerzése és egyeztetés a beszállítókkal az Ön vevői igényei szerint.
- Képzési tervek a gyógyszertári csapat bevonásának és folyamatos fejlesztésének ösztönzésére.
- Gyógyszertárának pozicionálása helyi optimalizálással.
- Új interakciós csatornák, például közösségi hálózatok, e-kereskedelem és piacterek.
- Online marketing stratégiák és teljesítménymérés.
Tanterv
Milyenek lesznek az órák?
- Kihívás alapú tanulás
Kihívások egységenként + végső kihívás - +90 óra interaktív tartalom
Videók, tevékenységek, olvasmányok és példák - Egységtesztek
Interaktív kérdőívek a tudás erősítésére - Szakértő + mentor
Tanítási képlet a figyelem maximalizálására - Élő ülések
Hetente egy szinkron ülés a szakértővel - Oktatóanyagok
Hetente egy nyomon követési ülés a mentorral - Vitafórumok
Két vagy több vitafórum a tapasztalatok megosztására - Teljesíthető tevékenységek
Gyakorlatok a programhoz kapcsolódó eszközökkel - Képzés kompetenciák szerint
Kompetenciák bemutatása, elsajátításuk nyomon követése
Hogyan vegyen részt?
- Töltse le a brosúrát, ha többet szeretne megtudni a programról.
- Oldja meg kétségeit az akadémiai tanácsadókkal, amikor kapcsolatba lépnek Önnel.
- Ha tisztában vagy, jelentkezz felvételire.
- A felvételi csapat felméri profilját, és felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy értesítse a programba való felvételéről.
- Fizessen be a helyfoglalásért.
tanterv
A program nyolc didaktikai egységből és egy alkalmazási esetből áll, amelyeket nyolc héten keresztül dolgoznak ki. Minden tartalom úgy lett kialakítva, hogy olyan gyakorlati képzést érjenek el, amely közelebb hozza a résztvevőket a munkakörnyezethez.
- 1. egység: Digitalizálás és innováció a gyógyszeriparban
- A XXI. század hagyományos vállalkozásainak digitális fejlődése.
- A COVID-19 hatása az új technológiákra.
- A jövő e-egészségügye a gyógyszertárban.
- Új módszertanok ötletek generálására és projektmenedzsmentre.
- 2. egység: Menedzsment és üzleti döntéshozatal
- A környezet és az érintettek szerepének tanulmányozása.
- SWOT és PESTEL elemzés.
- Döntéshozatalban.
- Változáskezelés.
- Coaching és rugalmasság.
- 3. egység: Kapcsolat a beszállítókkal és a készlethatékonyság
- Készletgazdálkodás.
- Munka kategóriák szerint.
- Szortiment kiválasztása.
- Kapcsolattartás és tárgyalás a beszállítókkal.
- 4. egység: Tehetséggondozás
- A gyógyszertár csapata.
- Vezetés.
- Kulcsok a csapat vezetéséhez.
- Változó javadalmazási rendszerek.
- Tehetségválogatás.
- 5. egység: Vásárlói élmény a gyógyszertáron belül és kívül
- A kiállítótér tanulmányozása és fejlesztése.
- Merchandising.
- Marketing: promóciók és események.
- Digitális eszközök a hűséghez és az élményszerzéshez.
- 6. egység: Digitális marketing
- Helyi SEO a nagyobb forgalom érdekében.
- Márkaépítés
- Többcsatornás stratégiák kidolgozása.
- 7. egység: Az értékesítés új módjai a digitális környezetben
- A digitális gyógyszerpiac fejlődése.
- E-kereskedelem gyógyszertárak számára.
- Piacterek.
- 8. egység: Záróprojekt: gyógyszertár digitalizálása
- Piactanulmány
- Szortiment kiválasztása.
- Az e-kereskedelem megközelítése.
- Marketingstratégia kidolgozása.