
Szakmai Diploma in
L6 CIM Diploma a professzionális marketingben CIM Academy

Ösztöndíjak
Bevezetés
A diploma a Professional Marketing biztosítja a stratégiai készségek szükségesek a marketing funkció.
A digitális marketingre és irányításra összpontosítva a CIM Digital Diploma in Professional Marketing biztosítja a marketing funkciók kezeléséhez szükséges stratégiai készségeket.
Kinek lesz?
Ez az elismert CIM minősítés ideális akkor, ha olyan operatív, felügyeleti vagy irányítási szerepkörökre törekszik és jelenleg működik, amelyek gyakorlati készségeinek kiépítésére és stratégiai perspektívájának bővítésére törekszenek. Azok a jellemző profilok, akik ezt a szakképesítést igénybe vehetik, gyakran a következőkre terjednek ki:
- Osztályvezetők.
- Funkcionális vezetők.
- Termék / márka menedzserek.
- Fiókkezelők.
- Marketing vezetők.
- Üzleti fejlesztési menedzserek
Amit megtanulsz
Alapértelmezett
- Stratégiai marketing (Kötelező): A stratégiai marketingtervezési folyamat, beleértve azt is, hogyan lehet értékelni és végrehajtani az erőforrások hatékony kezelése révén.
- Mastering metrics (Kötelező): A kulcsfontosságú marketingmérők és mérési technikák megértése lehetővé fogja tenni a tájékozott stratégiai döntések megalapozásához szükséges ismeretek azonosítását és értelmezését.
- Vezetői innováció (választott): Annak ajánlása, hogy az innováció és a vállalkozói marketing hogyan segíthet versenyelőny elérésében.
- Digitális stratégia (választott): Annak érdekében, hogy betekintést nyerhessen a szervezetek számára a digitális marketingstratégia megvalósításába, és ezeket a képességeket az átfogó stratégiai tervbe építve.
A három modul sikeres elvégzése a CIM Diploma in Professional Marketing programhoz vezet. Ha szeretné, egyszerre tanulhat egy modulhoz, és később felépülhet egy képesítéssel.
Digitális
- Digitális stratégia: Sok szervezet számára a digitális marketing a taktikai akciókból a stratégia egyik fontos elemévé vált. Ez a modul alaposan átgondolja a digitális marketing képességeket, amelyek beépíthetők a stratégiai marketingtervezésbe.
- Driving Digital Experience: Az ügyfél viselkedése drámai módon megváltozott a digitális forradalomban. Ez a modul betekintést nyújt a digitális vásárlói élménybe. A szervezeteknek alkalmazkodniuk kell ehhez a változó piachoz, és lépéseket kell tenniük stratégiai szükségleteik kielégítésére.
- A digitális csatornák elsajátítása: A digitális csatornák lehetőséget és kihívásokat jelentenek a szervezetek számára, hogy hatékonyan versenyezzenek és ügyfeleikkel vegyenek részt. Ez a modul a digitális csatornák kezelésének és növekedésének stratégiai megértését, valamint a megfelelésre vonatkozó kritikus tényezőket irányítja.
A három modul sikeres elvégzése a CIM Digital Diploma in Professional Marketing programhoz vezet. Ha szeretné, egyszerre tanulhat egy modulhoz, és később felépülhet egy képesítéssel.
Tanfolyam tartalom
Alapértelmezett
STRATÉGIAI MARKETING
Értékelés: Ezt a modult egy három órás vizsgálattal értékeli, amely egy olyan marketingterv alapján készült, amelyet korábban már felkészített a szervezetére.
Tanulási eredmények
Eset elemzés
- Megérteni, hogyan elemezheti egy szervezet jelenlegi és jövőbeli külső környezetét.
- Megérteni, hogyan elemezheti a szervezet aktuális és jövőbeni belső környezetét.
Tervezés
- Elemezze a releváns információkat a stratégiai döntéshozatal ajánlására és tájékoztatására.
- Stratégiai marketingterv kidolgozása a szervezeti célok megvalósítása érdekében.
Végrehajtás és ellenőrzés
- Az erőforrások kezelése a stratégiai marketingterv megvalósításához.
- A folyamatos fejlesztés nyomon követése, mérése és adaptálása.
MASTERING METRICS
Értékelés: Ezt a modult egy munkaalapú megbízás értékeli.
Tanulási eredmények
Metrikák és elemzések
- Ismerje meg a marketingmérők szerepét.
- Értsd meg a különböző analitikus technikák jelentőségét számos piaci környezetben.
A hatékonyság mérése
- Ismerje meg a marketingteljesítmény releváns intézkedéseit.
- Marketingtevékenység hatékonyságának megteremtésére marketing mérőszámokat alkalmazzon.
Analytics a döntéshozatalhoz
- Megfelelő adatforrások megértése a marketingelemzéshez.
- Használja ki a különböző elemzési eszközöket és technikákat a marketing betekintéshez és a stratégiai döntéshozatalhoz.
VEZETÉSI INNOVÁCIÓ (VÁLASZTÁS)
Értékelés: Ezt a modult egy munkaalapú megbízás értékeli.
Tanulási eredmények
Vállalkozói marketing
- Ismerje meg a marketing és a vállalkozói kapcsolat közötti kapcsolatot.
- Válasszon vállalkozói választ a változásokról és marketing megoldásokról.
Innováció
- Megérteni azokat a kulcsfontosságú tényezőket, amelyek megkönnyítik és táplálják az innovációt a szervezetekben.
- Alkalmazza az innováció alapelveit az egész marketing funkcióban.
A marketing bajnok
- Ismerje meg a belső marketing szerepét.
- A marketing-vezette szervezeti változások végrehajtása.
DIGITÁLIS STRATÉGIA (ELECTIVE)
Értékelés: Ezt a modult egy munkaalapú megbízás értékeli, amely három feladatra oszlik: kutatás, terv és jelentés.
Tanulási eredmények
Digitális zavar
- Megérteni a zavaró digitális környezet stratégiai hatásait.
- Hozzon létre releváns betekintést a kulcsfontosságú új témákba a digitális marketing környezetben.
Digitális tervezés
- Stratégiai ajánlások kidolgozása válaszul az ügyfelek megszerzésének, átalakításának és megtartásának szükségességére.
- Gondos választ adjon az ügyfelek viselkedésének megváltoztatására.
A siker elérése
- Tudja, hogyan kezelheti és optimalizálhatja a kulcsfontosságú csatornákat és tartalmakat a digitálisan fejlesztett stratégiai terven belül.
- Alkalmazzon kulcsfontosságú digitális intézkedéseket a társadalmi, érzelmi, keresési és webhelyi viselkedés elemzésére.
Digitális
DIGITÁLIS STRATÉGIA
Értékelés: Ezt a modult egy megbízás értékeli.
Tanulási eredmények
Digitális zavar
- Megérteni a zavaró digitális környezet stratégiai hatásait.
- Hozzon létre releváns betekintést a kulcsfontosságú új témákba a digitális marketing környezetben.
Digitális tervezés
- Stratégiai ajánlások kidolgozása válaszul az ügyfelek megszerzésének, átalakításának és megtartásának szükségességére.
- Gondos választ adjon az ügyfelek viselkedésének megváltoztatására.
A siker elérése
- Tudja, hogyan kezelheti és optimalizálhatja a kulcsfontosságú csatornákat és tartalmakat a digitálisan fejlesztett stratégiai terven belül.
- Alkalmazzon kulcsfontosságú digitális intézkedéseket a társadalmi, érzelmi, keresési és webhelyi viselkedés elemzésére.
VEZETŐ DIGITÁLIS TAPASZTALAT
Értékelés: Ezt a modult egy megbízás értékeli.
Tanulási eredmények
Ügyfélismeretek és innováció
- Hozzon létre releváns betekintést a digitális ügyfelek számára
- Értékelje a trendeket és az innovációt a digitális élményben
Digitális mutatók és elemzések
- Digitális mutatók és elemzések azonosítása és értékelése
- A digitális teljesítménymutatók jelentésének módszerei
A digitális felhasználói élmény
- Ismertesse az ügyfél utazását
- Ajánlja a felhasználói élmény javításának módját
MASTERING DIGITÁLIS CSATORNÁK
Értékelés: Ezt a modult egy megbízás értékeli.
Tanulási eredmények
Csatorna stratégia és megfelelés
- Ismertesse a csatorna kiválasztásának stratégiai lehetőségeit
- Határozza meg a jogi megfelelés követelményeit a digitális kampányokban
A digitális csatorna megvalósításának kezelése
- A digitális csatornák hatékony kezelése a gyakorlatban
- Ajánlja az online közösségi menedzsment módszereit
Csatorna konverzió optimalizálás és növekedés
- Ismertesse, hogyan javíthatja a digitális csatornák konverziós arányát
- Értékelje a jelenlegi és a jövőbeli csatornák fejlődését
Belépési követelmények
CIM Academy saját belépési kritériumaival rendelkezik, és a pályázókat egyéni alapon értékelik. Ez a képesítés egyenértékű a teljes diploma utolsó évével, és azt javasoljuk, hogy legalább két éves tapasztalata van a marketinges szerepkörben.
Alternatívaként elfogadjuk:
- CIM Level 4 Professional Certificate in Marketing.
- CIM 4-es szintű tanúsítvány a professzionális marketingben.
- Bármilyen vonatkozó 4. szintű képesítés.
- Alapképzés az üzleti életben a marketinggel.
- Bachelor vagy mesterképzés egy elismert egyetemről - egy harmad hitel a marketinges tartalomhoz.
- Diagnosztikai értékelés a 6. szintre.
Programjainkat angol nyelven oktatjuk, és ha az angol nem az első nyelved, bizonyítékot kell szolgáltatnia legalább az IELTS Academic Module (6.5) / Cambridge Certificate of Advanced English (B fokozat) bizonyítékáról.
foglalás
A foglalásokat a CIM Academy csapata segítségével kell megtenni - kérjük, hívjon minket a 44 (0) 1628 427240 telefonszámon.
Online - £ 900 ÁFA (nem érhető el a CIM Digital Diploma in Professional Marketing)
- Vizsga / értékelés díjak - £ 555
- A CIM tagsága - 60 font
Összesen héa nélkül = £ 1.695
Mit tartalmaz -
- 24 órás hozzáférés a CIM Academy Online-hoz
- Tanulói támogatás
- A CIM az év tagságának tanulmányozását
- Vizsga és értékelési díjak
Virtuális (online) - £ 1,245 ÁFA
- Vizsga / értékelés díjak - £ 555
- A CIM tagsága - 60 font
Összesen héa nélkül = £ 2,109
Mit tartalmaz -
- Tandíj költségek
- 24 órás hozzáférés a CIM Academy Online-hoz
- Tanulói támogatás
- A CIM az év tagságának tanulmányozását
- Vizsga és értékelési díjak
Blended (face-to-face és online) - £ 2.010 áfa
- Vizsga / értékelés díjak - £ 555
- A CIM tagsága - 60 font
Összesen héa nélkül = £ 3.027
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Marketingmenedzsment (ingyenes online tanfolyam diplomával)
- Online
Turizmus – Marketing és promóció (ingyenes online tanfolyam bizonyítvánnyal)
- Online
Copywriting a konverziókhoz: Hogyan írjunk meggyőző tartalmat (ingyenes online tanfolyam bizonyítvánnyal)
- Online