
Online mérnöki doktori képzés
Online
IDŐTARTAM
5 Years
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Kérje a legkorábbi kezdési időpontot
TANDÍJ
Tandíj igénylése
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Távoktatás
Bevezetés
A mérnöki tudományok doktora (D.Eng.) A program arra készíti fel hallgatóinkat, hogy a mérnöki szakma legmagasabb szintjén dolgozzanak. Ez a program az emberiség számára hasznos technológiák alkalmazásával kapcsolatban felmerülő problémák megoldására helyezi a hangsúlyt. Ezek a problémák és megoldásaik azonban gyakran nem műszaki jellegű módon érintik a társadalmat. Ezért a vállalkozások és az ipar által megvalósított technológiai fejlesztések olyan személyek irányítását igénylik, akik egyszerre rendelkeznek magas műszaki kompetenciával és az érintett társadalmi, politikai és intézményi tényezők szakmai megértésével. A D.Eng. Programban végzettek egyedülállóan alkalmasak e fontos szerep betöltésére.
A vezetői pozíciók a technológia és a társadalom közötti kölcsönhatást igénylik; nemcsak más mérnökökkel, hanem más szakemberekkel, laikusokkal és munkavállalókkal is kommunikálni kell. A világos gondolkodás és a világos kifejezés képessége alapvető fontosságú. Ezeket az igényeket a felvételi követelmények és a szakmai gyakorlat során figyelembe vesszük.
Képtár
Belépők
A program eredménye
D. Eng. a végzettek felkészültek arra, hogy gyorsan átkerüljenek a felelős és tekintélyes pozíciókba. Ezért a hallgatóknak üzleti és kommunikációs kurzusokon kell részt venniük, amelyeket választható posztgraduális kurzusok egészítenek ki. Ezzel a háttérrel a szakmai tevékenységek felölelhetnek és gyakran kiterjednek műszaki és nem műszaki területekre is.
Karrierlehetőségek
A program felkészíti az egyéneket a professzionális mérnöki karrierre az üzleti életben, az iparban és a közszférában. Nem kutatási fokozatnak, sem kutatóegyetemi oktatói állásra való felkészítésnek szánják. Ez a filozófia doktora (Ph.D.) fokozatának tartománya. A D.Eng. program a mérnöki gyakorlatra, a közszolgálatra és a vezetői potenciál fejlesztésére helyezi a hangsúlyt, nem pedig az alapkutatásra.