BA a digitális marketingben
Concordia University, St. Paul Global
Kulcs információ
Campus helye
Online USA
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
8 hétig
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2024
Bevezetés
Kombinálja az üzleti és marketing készségeket, hogy hatékony marketing- vagy projektmenedzser legyen, amellyel a vállalatok szívesen dolgoznak együtt. A Szent Pál Concordia Egyetem Marketing BA szakán egy megbízható tananyagot tanul, amely nagy hangsúlyt fektet az üzleti témákra, így jobban megérti, hogyan lehet innovatív kezdeményezéseket és pénzügyileg megalapozott kampányokat létrehozni.
A tananyag interaktív, online beállítást tartalmaz korlátozott előadásokkal és a hasznos, gyakorlati tanulásra összpontosítva. Az üzleti tanfolyamok magukban foglalják a szervezeti magatartást, a jogot, az alkalmazott számvitelt és a pénzügyeket, valamint az elemzéseket és az üzleti stratégiát. A marketing témák között szerepel az innováció és a rendszer gondolkodás, az integrált promóciós stratégia, az új média és a marketing információk használatának megtanulása.
Készen áll arra, hogy elemezze az üzleti eredményeket elősegítő kritikus tényezőket, és hogyan fogalmazza meg a piaci erőfeszítéseket, amelyek megkülönböztetést hoznak létre a piacon.
A Concordia online hozzáférhető és rugalmas online formátum segítségével irányíthatja tanulmányai menetrendjét - tanulmányozhatja, hogy mikor és hol a legjobb az Ön számára, anélkül, hogy időt szánna jelenlegi pozíciójáról.
A CSP legfeljebb 90 átutalási kreditet fogad el, így gyorsabban megszerezheti diplomáját, és hamarabb előreléphet a karrierjében.