Divatmárka és kommunikáció online tanfolyam
Conde Nast College
Kulcs információ
Campus helye
London, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
8 hétig
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
GBP 795 *
Jelentkezési határidő
24 Jun 2024
Legkorábbi kezdési dátum
24 Jun 2024
* ÁFA-val
Csatlakozzon hozzánk online információs rendezvényeinkhez
Az elérhető dátumok megtekintése
Bevezetés
Mindenki számára készült, aki érdeklődik a divatmárka és a marketing iránt. Ez a kurzus feltárja a divatmárkák kapcsolatfelvételi, kommunikációs és fogyasztói kapcsolattartási módjait. Ideális azok számára, akik szeretnék felfedezni a divatiparon belüli márkaépítés és marketing különböző aspektusait, valamint azoknak, akik szeretnék megérteni a sikeres márka mögött meghúzódó elméletet és stratégiai tervezést. Ez egy interaktív kurzus, amelynek célja, hogy javítsa és bevezető ismereteket alkosson a divatmárkák működéséről, most és a jövőben egyaránt.
Ez a kurzus bemutatja a divatmárkákat és a marketinget, és feltárja, hogyan jönnek létre a márkák, hogyan építenek értéket a fogyasztók számára, és hogyan kell módosítaniuk marketingszemléletüket a modern és fejlődő fogyasztók elkötelezettségének megőrzése érdekében. A hallgatók megtanulják, hogyan ismerjék fel azokat a kulcsfontosságú tényezőket, amelyeket figyelembe kell venni a divatmárkaépítés és marketing során a jelenlegi és új környezetben. A hallgatók azt is megtanulják, hogyan valósítják meg a márkaépítést és a kommunikációt az iparág különböző területein.
Minden héten számos tevékenységet vezetnek be a diákok számára; ezek a kurzus többi hallgatójával végzett együttműködési tevékenységekből, valamint független projektekből állnak.
A kurzus sikeres elvégzése után a hallgatók Condé Nast College Certificate of Achievement oklevelet kapnak, és széleskörű bevezető ismereteket szereznek a következőkről:
- Divatmárkák, és hogyan értékesítik és népszerűsítik értékeikat és termékeiket
- A fogyasztók megértésének különböző oldalai
- Etika és fenntartható márkagyakorlatok
- Márkastratégia
- Márkaépítés a semmiből
- Hogyan használják a márkák a közösségi médiát, hogy kapcsolatba lépjenek közönségükkel
- A divatmárkák jövője és hogyan változik a márkaépítés
Ez a tanfolyam jó lépcsőfokként szolgál a magasabb szintű Condé Nast tanfolyamokhoz.
Miért válassza ezt a tanfolyamot?
A Condé Nast College páratlan hozzáféréssel rendelkezik az iparág legjobb és legfényesebb elméihez, beleértve a Vogue, LOVE, Glamour, GQ csapatait és számos más Condé Nast címet. A Főiskola abban az előkelő helyzetben van, hogy képes ötvözni a tudományos kiválóságot a divat- és médiaiparral való páratlan kapcsolatokkal. Ez egyedülálló oktatási környezetet teremt a diákok számára, hogy boldoguljanak.
Néhány iparági szakértő, akit a tanfolyam során meghallgathat, többek között, de nem kizárólag:
- Ruth Marshall-Johnson – Futurista (Ex Future Laboratory)
- Timothy Rennie – kreatív igazgató
- Alexis Jourrou – a Condé Nast szociális részlegének globális vezetője
- Hannah Springett – a Condé Nast vezető terméktervezője és szabadúszó kreatív igazgató
- Stephanie Barker-Fry – PR és kommunikációs tanácsadó
- James Hayes és Aldo Kahane – koncepcióvezetők a Midnight Club Brand Experience Agency-nél
Virtuális érettségi
A kurzus végén egy virtuális diplomaosztó/ünnepélyes rendezvényt tartunk, amelyre minden hallgatót meghívunk a kurzusvezetővel, a főiskola vezérigazgatójával, az iparági vendégekkel és a főiskolai oktatókkal együtt. Ez egy csodálatos lehetőség mindannyiunk számára, hogy megünnepeljük a Condé Nast College-ban eltöltött hathetes tanulás során elért eredményeket és új ismereteket.
Tanfolyam díja
A tanfolyam végére az értékelést teljesítők és sikeresek Conde Nast oklevelet kapnak.
Ideális Diákok
Ez a kurzus ideális azok számára, akik szeretnék bővíteni tudásukat a divatmárka és marketing területén, valamint azoknak, akik egy izgalmas és innovatív tanulási módot szeretnének felfedezni a divatipar akadémikusaitól és szakértőitől.
A kurzus lefoglalásához a hallgatóknak nincs szükségük előzetes divat- vagy stílustapasztalatra.
A program eredménye
- Mutassa be a márkaépítés elméletének alapvető megértését és azt, hogy ez hogyan vonatkozik a divatmárkákra
- Ismerje meg a divatipart befolyásoló kulturális, etikai, társadalmi és gazdasági tényezők hatását
- Szerezzen betekintést az új digitális technológiák szerepébe, és ismerje fel bennük rejlő marketing és promóciós lehetőségeket
- A marketing, a kommunikáció és a divatmárkák népszerűsítése módszereinek, csatornáinak és technikáinak azonosítása
- Mutassa be annak megértését, hogy a divatmárkák hogyan kommunikálják értékeikat az ügyfelekkel számos csatornán keresztül
Képtár
Tanterv
Dedikált tanfolyamvezető
A hallgatók a kurzus egész ideje alatt egy dedikált kurzusvezető támogatást kapnak. A kurzusvezető végigvezeti a hallgatókat a 6 hetes kurzuson, és elősegíti az interaktív interaktív foglalkozásokat a csoporttal minden héten.
Pályaépítés
A tanfolyam teljes egészében online zajlik, és hat hétig tart, hetente körülbelül 6-7 órás online tanulási tevékenységgel, valamint útmutatásokkal és tanácsokkal a további olvasandó, nézhető és hallgatható tartalmakra vonatkozóan.
Az előadások és a tananyagok egy részét elmagyarázza, előre rögzített előadásokat, stúdió-bemutatókat és előadásokat készítik tudományos és ipari közreműködőink.
A tananyagok, tevékenységek rugalmasan, bármikor, a tanulók saját tempójában elérhetők.
Élő ülések
Ezen a tanfolyamon hetente két ÉLŐ foglalkozás lesz, és a hallgatók:
- hozzáférhet a College LIVE online Industry Speaker eseményéhez
- tapasztaljon élő előadást egy tudományos vagy ipari szakembertől
Az összes élő programot szintén rögzítjük, és a kurzus időtartama alatt bármikor újra elérhetők lehetnek.
Élő kurzusvezetői ülések
Minden héten lesz egy élő online foglalkozás a kurzusvezetővel, ahol kérdéseket tehet fel, és bármit megbeszélhet a tárgykörrel, a kurzussal és a Főiskolával kapcsolatos tapasztalataival kapcsolatban. Ezeket a foglalkozásokat nem rögzítik, hogy biztonságos és kényelmes környezetet biztosítsanak minden diák számára, hogy megosszák gondolataikat.
Ki fogja ezt a kurzust tanítani?
Az összes heti tartalmat a Condé Nast College nagy tapasztalattal rendelkező akadémikusokból és vezető iparági bennfentesekből álló szakértői kar biztosítja. A kurzus interaktív, multimédia-vezérelt és tudományosan szigorú.
Szükséges technológia
Hardver:
- Laptop
- PC / Mac asztal
- Mobil / Tablet eszköz
Operációs rendszer:
- Windows 7 vagy újabb (ajánlott)
- MAC OS X 10.6 (Snow Leopard) vagy újabb (ajánlott)
- A legújabb operációs rendszer mobil / táblagépeken
Vizuális és audio:
- Hangszórók és mikrofon vagy headset
- Webkamera
Belépők
Program tandíj
Ösztöndíjak és finanszírozás
Öregdiák Kedvezmény
A Condé Nast College of Fashion & Design tanfolyami díjcsökkentést kínál öregdiákjainknak.