
Mester in
Mester a marketing és az értékesítés menedzsment területén EAE | Programas Distancia

Bevezetés
A marketing menedzsment mesterünk főbb jellemzői
A piacok globalizációja, az új információs technológiák, valamint a megjelent új disztribúciós és értékesítési csatornák megnövelték a működéshez szükséges piacok számát, de a versenytársak számát is, így szembe kell néznünk a marketing és az értékesítés menedzsmentjével. innovatívabb perspektíva, egyre inkább figyelembe véve annak digitális fejlődését.
A marketing menedzsment mestere fejleszti a stratégiai ismereteket és készségeket, hogy innovatív menedzserként képezhesse Önt, széles látókörrel a vállalatról, és képes szembenézni az új marketing trendek által felvetett változásokkal és kihívásokkal. Hasonlóképpen, a résztvevők elsajátítják az online mesterek modalitásának belső kompetenciáit.
Az értékesítés és a marketing mesterének célkitűzései
A stratégiai marketing és értékesítési menedzsment mestere, alapvetően praktikus és interaktív, azon vállalkozókat és szakembereket célozza meg, akik:
- Globális marketing stratégiák
- Fogyasztói magatartás
- Új marketing trendek
- Kompetenciák fejlesztése
- Csapatvezetés
- Szakmai hálózatépítés
Kreativitás, innováció, hatékonyság: az a kombináció, amelyet minden vállalat keres
Az online marketing mester célja, hogy elősegítse a résztvevők körében a 4 Ps innovatív irányítási stratégiák tervezésének és kidolgozásának képességét: termék, ár, kommunikáció és forgalmazás; valamint az értékesítés.
A mesterképzés hangsúlyozza a speciális technikák és eszközök elsajátítását ezen a területen, hogy a piaci orientációtól függően előre befolyásolja a keresletet.
A mester fokozat tanulmányozásának előnyei az EAE-n
Online vagy vegyes módok elsajátítója
A technológiai fejlődés elősegítette új tanulási eszközök és források megjelenését, amelyek módosították a tanulás módját. Az a minőség és rugalmasság, amelyet az online és a kevert módok kínálnak a hallgatónak, az ilyen típusú képzést az egész világon növekvővé tette. Spanyolországban a növekedés meghaladta a 60% -ot.
Az EAE Business School úttörő szerepet játszott a kínálatban 2007-ben, személyes képzési programjai, az online mesterek és a kevert módozatok kiegészítéseként. Azóta több mint 20 000 hallgatót képeztek az EAE-vel e két mód egyikében.
Online mód
A Virtuális campus az a tanulási platform, amelyből a képzési mód szinte minden munkája megfogalmazódik. Az egyetemen a résztvevő rendelkezik a mesterképzés összes anyagi és tanulási forrásával. Ezenkívül a találkozó és a vita helye az oktatócsoporttal és a program többi hallgatójával.
Vegyes mód
Ötvözi a hallgató számára az online képzés és a személyes képzések által kínált összes előnyt, például órákat vagy személyes megbeszéléseket és más, e modalitással járó tevékenységeket:
Modul munkamenetek
Gyakorlati foglalkozások, amelyeken a hallgató részt vehet, miután befejezte a modul összes témáját.
Mesterkurzusok
Nyíltabbak és transzverzálisabbak. Nem kapcsolódnak a vizsgált modulhoz, ezért a hallgató részt vehet azokon az üléseken, amelyeken a vizsgált témák érdeklik őket.
Egy az egyhez oktatóanyagok
Ez egy egyénre szabott értékelés, ahol a hallgató dönti el a formátumot: választhat egy coaching ülés között, találkozhat egy szakértővel vagy TFM oktatót tarthat. A hallgatónak 4 egyszemélyes oktatója van.
Az értékesítési és marketing mester tanterve
- 1. modul: Marketing stratégia és irány
- 2. modul: Piaci, információs és fogyasztói kutatás
- 3. modul. Az operatív marketing alapjai
- 4. modul: Fejlett operatív marketing
- 5. modul. Digitális marketing
- 6. modul: Marketing / Kereskedelem menedzsment
- 7. modul. Vezetési képességek
- Végső Mester Projekt (TFM)
Megszerzi a kulcsokat a hatékony kampányok tervezéséhez és a kereskedelmi csapatok irányításához
Az EAE Business School marketing és értékesítés-menedzsment mestere, online tanított és keverve Barcelonában és Madridban, az értékesítési szakembereknek technikákat és készségeket biztosít az értékesítési csapatok vezetéséhez változó környezetben és globalizálódva.
Tanulmányterve biztosítja a kulcsokat a jelenlegi és potenciális vásárlók igényeinek azonosításához és azok megválaszolásához, és végső soron a szervezet által meghatározott értékesítési célok eléréséhez.
A gyakorlati és részvételi szemlélettel felruházott program az értékesítési csapatok menedzsereinek és magasabb fokú kereskedelmi igazgatóknak szól, akiknek bővíteniük kell képességeiket, és el kell sajátítaniuk azokat, amelyek segítenek sikeresen szembenézni a vállalatok kereskedelmi vezetésének kihívásaival. társaságok.
Hol helyezkedik el cégünk? Piaci, verseny- és fogyasztói elemzés
Ezzel az online marketing mesterrel a résztvevők megtanulják megtervezni és kidolgozni az innovatív stratégiákat a fogyasztói igények azonosítása és kielégítése érdekében, és felfedezik, hogyan lehet előre befolyásolni a keresletet a piacorientáció és az elemzés alapján. Olyan fogalmakba fognak belemerülni, mint: CRM, SWOT elemzés, üzleti intelligencia, big data vagy consumer 2.0, ahol ezeket a tartalmakat tervszerűen és rugalmasan dolgozzák fel, az érdeklődésükhöz és szakmai igényeikhez igazítva.
Ezenkívül garantálják a legmagasabb szintű vezetői képzés megszerzését: ezt választották a második legjobb mester fokozatnak a Spanyolországban kínált kereskedelmi területen - derül ki az El Mundo 250 legjobb mesterének ranglistájából (2009 -2014). Ezenkívül az EAE az úttörő spanyol iskola ezen a területen, mivel 1958-ban az ország első üzleti iskolájaként üzleti menedzsment szakot indított.
Mindehhez hozzáteszi az EAE nemzetközi presztízsét, amely a világ 30 legjobb üzleti iskolája közé tartozik (az América Economía 2014. évi Ibero-American ranglistája szerint), és Spanyolország második legelismertebb üzleti iskolája (Merco Ranking 2019).
Ezen adatok mellett az EAE kiemelkedik hallgatói magas foglalkoztathatósági arányával is. Valójában a mesterképzésben résztvevők 89% -a hat hónappal a képzés befejezése után talál munkát, míg 47% a tanulmányok befejezése előtt (forrás: Foglalkoztatási jelentés 2014).
Folyamatos értékelés
A folyamatos értékelés megerősíti a tanulást, és lehetővé teszi az elvégzett munka erőfeszítéseinek értékelését és jutalmazását, a tanuló megtanulja a tanulást, és az oktató jobban nyomon követheti a hallgató előrehaladását.
Nincs végső értékelés
A hallgatók a különböző modulokat a folyamatos értékelési rendszeren keresztül adják át
Dupla diploma az EAE stratégiai marketing és értékesítés menedzsment mestere elvégzése után
Miután a hallgató befejezte a programot, megszerzi a marketing és az értékesítés menedzsmentjének dupla fokozatát az EAE Business School-tól és a Barcelona-IL3 egyetemtől.
A mesternek 60 ECTS kreditnyi tanulmányi kapacitása van (európai kreditátviteli rendszer).
Segély- és ösztöndíjprogram
A mesterképzéshez való hozzáférés megkönnyítése érdekében az EAE Business School kidolgozta a támogatások és ösztöndíjak programját, amelyhez a hallgató választhat akadémiai és szakmai profilja alapján.
A program egyik csúcspontja a nulla költségű finanszírozás. E kamatmentes finanszírozás kiegészítéseként pályázhat a program egyik ösztöndíjára.
Ösztöndíjak és finanszírozás
Segély- és ösztöndíjprogram
A mesterképzéshez való hozzáférés megkönnyítése érdekében az EAE Business School ösztöndíj- és ösztöndíjprogramot dolgozott ki, amelyet a hallgató tudományos és szakmai profilja alapján választhat.
A program egyik kiemelt pontja a nulla költségű finanszírozás. A kamatmentes finanszírozás kiegészítéseként pályázhat a program egyik ösztöndíjára.
Tanterv
Értékesítési és marketing mester szak tematikája
- 1. modul: Marketing stratégia és irány
- 2. modul. Piac-, információ- és fogyasztókutatás
- 3. modul. Az operatív marketing alapjai
- 4. modul. Haladó operatív marketing
- 5. modul. Digitális marketing
- 6. modul. Marketing / Kereskedelmi menedzsment
- 7. modul. Vezetési készségek
- Végső diplomamunka (TFM)
A program eredménye
A stratégiai marketing és értékesítés menedzsment mestere, alapvetően praktikus és interaktív, olyan vállalkozóknak és szakembereknek szól, akik szeretnék:
- Globális marketing stratégiák
- Fogyasztói magatartás
- Új marketing trendek
- Kompetenciák fejlesztése
- Csapatvezetés
- Szakmai hálózatépítés
Kettős diploma az EAE stratégiai marketing és értékesítési menedzsment mesterszakának elvégzése után
Miután a hallgató befejezte a programot, kettős marketing és értékesítési mesterdiplomát szerez az EAE Business School és a Barcelona-IL3 egyetemen.
A mester tanulmányi terhelése 60 ECTS kredit (European Credits Transfer System).