A 2002 óta foglalkozó, globális perspektívával rendelkező, kultúrák közötti oktatásnak szentelt European College for Liberal Studies ( ECLS ) egy független magánoktatási intézmény, amelynek kampuszai Európában és Ázsiában találhatók. ECLS rugalmas liberális és globális tanulmányokat kínál alapképzésben (Bachelor/BA) és (Post) Graduate ( Master/MA és Doctor/PhD ) szinten, ami magándiplomák megszerzéséhez vezet.
Rugalmas tanulmányi programjaink az amerikai felsőoktatási modellre épülnek, lehetővé téve a hallgatók számára, hogy a kurzus követelményei, korábbi tanulmányai, aktuális érdeklődése és jövőbeli ambíciói alapján válasszák meg kurzusukat.
A hallgatók minden tanévben több kezdési időpont közül választhatnak az őszi, téli, tavaszi és nyári időszakban. Moduláris felépítésünk és programfelépítésünk optimális továbbképzési tervezést tesz lehetővé.
A hallgatók negyedévente válthatnak át az egyetemek között, garantált programkompatibilitás mellett. Negyedéves akadémiai naptárunk lehetővé teszi a folyamatos külföldi tanulmányi tapasztalatszerzést Európában és Ázsiában.
9 globális campusunk Amszterdamban, Antwerpenben, Barcelonában, Brüsszelben, Genfben, Madridban, Milánóban, Tokióban és Zürichben található.
Campusaink mindegyike számos izgalmas célpont városközpontjában található. A hallgatókat arra ösztönzik, hogy egy vagy több negyedévre átköltözzenek az egyetemek között, de választhatnak egy egyetemi célt is. Azok a hallgatók, akik a rövidebb külföldi tartózkodást részesítik előnyben, a tanév során csatlakozhatnak több egyetemünk vendégprofesszorai által tartott szemináriumi kurzusainkhoz.
Diákokból, oktatókból és alkalmazottakból álló, valóban globális közösségünk több mint 95 különböző nemzetiségből áll a világ minden tájáról, és diákjaink nagyra értékelik a kulturális sokszínűséget és a vállalkozói kezdeményezéseket.
A tudományosan képzett és szakmailag tapasztalt professzorok összekapcsolják az elméletet és a gyakorlatot azáltal, hogy kortárs esettanulmányokat visznek be az osztályterembe, felkészítve a hallgatókat arra, hogy a jövő globális vezetőivé váljanak.
A kis létszámú, legfeljebb 30 fős osztályok lehetővé teszik a professzorok számára, hogy interaktív tanítási módszereket alkalmazzanak, ezáltal fokozzák a csoportos interakciót, javítják a csoportdinamikát és hosszú távú kapcsolatokat építenek ki a hallgatók között.