
Bachelor in
Marketing, Reklám és Közkapcsolatok Bachelor Edith Cowan University

Bevezetés
Tanuljon diplomát a marketing, a reklám és a közönség egyedülálló keverékével, a legkorszerűbb létesítményekben és az iparágos technológia felhasználásával.
A marketing, a reklám és a közönségkapcsolat kombinációja lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy diverzifikálják kreatív készségeiket és stratégiai üzleti menedzsment ismereteit, valamint megszerezzék az alkalmazhatósági készségeket, ideértve a kritikus gondolkodást, a csapatmunkát, a kommunikációt és a problémamegoldást, amelyek az ipar sikeres karrierjéhez szükségesek.
A marketing a legmegfelelőbb termékek létrehozására és a sikeres márkák felépítésére irányul. Ez a kurzus biztosítja a hallgatók számára az ügyfelek igényeinek elemzéséhez, a szervezeti célok, a piaci feltételek és a meglévő termékkínálat azonosításához szükséges marketing ismereteket és ismereteket, valamint lehetővé teszi számukra a marketing cselekvési terv megtervezését, kidolgozását és értékelését. A reklám egyesíti a művészetet, a tudományt és a stratégiát, valamint a PR, amely különféle kontextusokban fejleszti a kommunikációs gyakorlatot.
A hallgatók elsajátítják az új ügyfelek vonzásához, a meglévő ügyfelek megtartásához és a termékkel, márkával vagy szervezettel fennálló kapcsolat erősítéséhez szükséges készségeket. A hallgatók gyakorlati tapasztalatokat szereznek mind a hagyományos, mind a digitális média területén, és portfóliókat készítenek, amelyek bemutatják tehetségüket.
Tanfolyam belépés
Tudományos felvételi követelmények (3. sáv)
Minden pályázónak meg kell felelnie a kurzus felsőoktatási feltételeinek. Az indikatív vagy garantált ATAR a közzétett (adott esetben), vagy az akadémiai felvételi követelmények teljesülhetnek a következők egyikének kitöltésével:
- AQF Cert IV;
- Sikeresen befejezte a 0,25 EFTSL tanulmányait egy ausztrál felsőoktatási szolgáltatónál (vagy azzal egyenértékű) Bachelor vagy annál magasabb szintű tanulmányon;
- Speciális felsőfokú felvételi teszt; *
- Egyetemi előkészítő tanfolyam; *
- Őslakos egyetemi orientációs tanfolyam; *
- Aboriginalis hallgatók felvételi tesztje; vagy*
- Tapasztalati alapú belépési rendszer. *
* További információk a Tanfolyam bejegyzés oldalán találhatók.
A nemzetközi hallgatók számára a követelmények tartalmazzák a középiskolai eredményeket.
Angol nyelvre vonatkozó követelmények (3. sáv)
Az angol kompetencia követelményei a következők egyikének teljesítésével teljesíthetők:
- 12. év angol ATAR / angol irodalom, ATAR C vagy annál jobb vagy azzal egyenértékű;
- Speciális felsőfokú felvételi teszt; *
- Az IELTS akadémiai teljes sávja legalább 6,0 (egyetlen sáv sem lehet kevesebb, mint 6,0);
- Az 1,0 EFTSL tanulmány sikeresen befejeződött alapképzésen vagy annál magasabb szinten az Egyesült Királyságban, Írországban, az Egyesült Államokban, Új-Zélandon vagy Kanadában;
- Egyetemi előkészítő tanfolyam;
- Őslakos egyetemi orientációs tanfolyam; *
- Aboriginalis hallgatók felvételi teszt; *
- AQF diploma, haladó diploma vagy társult diploma;
- Egy ausztrál felsőoktatási szolgáltató (vagy azzal egyenértékű) Bachelor szintű vagy magasabb szintű tanulmányának 0,375 EFTSL sikeres elvégzése; vagy
- Egyéb tesztek, tanfolyamok vagy programok, amelyeket az angol jártassági sávok oldalon határoztak meg.
* További információk a Tanfolyam bejegyzés oldalán találhatók.
Irányban / Unsplash

tanfolyam részletei
Szemeszter elérhetősége
- 1. félév: Teljes munkaidős tanulmányok a Joondalup-ban
- 2. félév: Teljes munkaidős tanulmányok a Joondalup-ban
Pályaépítés
Marketing alapvető egységek
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
MKT1600 | Marketing alapelvek és gyakorlatok | 15 |
MKT2605 | Promóciós marketing | 15 |
MKT2608 | Fogyasztói magatartás | 15 |
MKT2700 | Kiskereskedelmi marketing | 15 |
BUS3100 | Üzleti kutatási gyakorlatok | 15 |
MKT3600 | Új termék fejlesztés | 15 |
MKT3601 | Marketing stratégia | 15 |
Plusz egy (1) egység a következőktől: | ||
MKT2805 ^ | Közösségi média marketing | 15 |
MKT3606 ^ | A marketing aktuális kérdései | 15 |
Reklám alapvető egységek
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
ADV1116 | A reklám alapjai | 15 |
ADV2102 | Kreatív stratégia: Folyamat és végrehajtás | 15 |
ADV2107 | Stratégiai márkaépítés | 15 |
ADV3112 | Nemzetközi reklám | 15 |
ADV3125 | Reklám gyakorlat | 15 |
ADV3406 | Médiavásárlás és -tervezés | 15 |
Közönségkapcsolat alapegységei
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
PRN2110 | A közönségkapcsolat alapjai | 15 |
PRN2124 | Közönségkapcsolatok rendezvénye | 15 |
PRN2225 | Média kapcsolatok | 15 |
PRN3150 | PR: Divat, zene és művészetek | 15 |
PRN3160 | Közösségi és online médiastratégiák | 15 |
PRN3223 | Vállalati kommunikáció, kérdések és válságok | 15 |
Ajánlott Választani
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
Válasszon 4 egységet a következők közül: | ||
ADV2220 | Reklám menedzsment | 15 |
ADV3120 | A marketingkommunikáció aktuális kérdései | 15 |
BUS3700 | Üzleti tanulmányút | 15 |
CCA3104 | Szakmai gyakorlat | 15 |
CMM3115 | Globális kommunikáció | 15 |
CMM3116 | Jelenlegi iparági elemzés | 15 |
DES2101 | Tervezési gyakorlatok: Identitás | 15 |
DES2102 | Tervezési gyakorlatok: Előzetes sajtó | 15 |
DES2106 | Tervezési gyakorlatok: tipográfia | 15 |
DES3206 | Tervezési gyakorlatok: Információs és reklámtervezés | 15 |
DES3208 | Tervezési gyakorlatok: Projekt | 15 |
FBL3501 | Üzleti gyakorlat | 15 |
Vagy bármelyik 2000-es vagy 3000-es szintű egység, a tanfolyam-koordinátor jóváhagyásával.
Megjegyzés: A CCA3104, FBL3501, CMM3116 és / vagy BUS3700 rendszerekbe történő bejelentkezés (nem minden szemeszteren kínálható) csak alkalmazás.
^ Alapvető opció
Tanulmányi eredmények
- Hozzáférés, elemzés és kritikus értékelés a releváns információkkal a kihívást jelentő üzleti problémák szisztematikus megoldása érdekében.
- Alkalmazzon széles és koherens tudást számos üzleti helyzetben, beépítve a nemzetközi / globális / kulturális perspektívákat.
- Hatékony együttműködés a csapat beállításában mérhető eredmények elérése érdekében.
- Kommunikálja az üzleti ismereteket, koncepciókat és tanácsokat meggyőzően és egyértelműen írásbeli és szóbeli formátumban egyaránt, a vonatkozó technológia felhasználásával.
- Kreatív ötleteket generálhat olyan üzleti innovációkhoz, amelyek reagálnak a lehetőségekre és az állandó változásokra.
- Gondoljon vissza a visszajelzésekre és a saját teljesítményének kritikájára a fejlesztési lehetőségek azonosítása és megtervezése érdekében.
- Értékeld a szakmai magatartást és / vagy a személyes állampolgárságot, amely tükrözi az üzleti etika és a vállalati társadalmi felelősségvállalás közötti kapcsolat felértékelődését.
Szakmai elismerés
Akkreditálta: Australian Marketing Institute (AMI)
Karrierlehetőségek
Ez a három tudományág kombinációja egy tanfolyamon biztosítja a diplomások számára versenyképes előnyt az iparágak széles skáláján. Ezen felül a hallgatók képesek arra, hogy négy választható egység kiválasztásával összpontosítsanak az érdeklődésre számot tartó területekre. Potenciális karrier létezik az üzleti vállalkozások, az üzletek a fogyasztók, a kormányok és a fogyasztók szektorában.
Lehetséges jövőbeli munkakörök
Marketingmenedzser, Márkamenedzser, Termékmenedzser, Üzleti Fejlesztési Menedzser, Piackutató, Médiatervező, Reklám- és promóciós menedzser, Szövegíró, Asztali kiadó, PR-menedzser.
Belépők
Tanterv
tanfolyam részletei
Félév elérhetősége
- 1. szemeszter: Tanuljon nappali tagozaton a Joondalupban
- 2. szemeszter: Tanuljon nappali tagozaton a Joondalupban
Tanfolyam felépítése
Marketing alapegységek
Egységkód | Egység címe | Credit Pontok |
MKT1600 | Marketing alapelvek és gyakorlatok | 15 |
MKT2605 | Promóciós marketing | 15 |
MKT2608 | Fogyasztói magatartás | 15 |
MKT2700 | Kiskereskedelmi marketing | 15 |
BUS3100 | Üzleti kutatási gyakorlatok | 15 |
MKT3600 | Új termék fejlesztés | 15 |
MKT3601 | Marketing stratégia | 15 |
Plusz egy (1) egység innen: | ||
MKT2805 ^ | Közösségi média marketing | 15 |
MKT3606 ^ | A marketing aktuális problémái | 15 |
Hirdetési alapegységek
Egységkód | Egység címe | Credit Pontok |
ADV1116 | A reklámozás alapjai | 15 |
ADV2102 | Kreatív stratégia: folyamat és végrehajtás | 15 |
ADV2107 | Stratégiai márkaépítés | 15 |
ADV3112 | Nemzetközi reklámozás | 15 |
ADV3125 | Reklámgyakorlat | 15 |
ADV3406 | Médiavásárlás és tervezés | 15 |
Public Relations alapegységek
Egységkód | Egység címe | Credit Pontok |
PRN2110 | A Public Relations alapjai | 15 |
PRN2124 | Public Relations Rendezvényszervezés | 15 |
PRN2225 | Média kapcsolatok | 15 |
PRN3150 | Public Relations: divat, zene és művészetek | 15 |
PRN3160 | Közösségi és online médiastratégiák | 15 |
PRN3223 | Vállalati kommunikáció, problémák és válságok | 15 |
Ajánlott választható tárgyak
Egységkód | Egység címe | Credit Pontok |
Válasszon 4 egységet a következők közül: | ||
ADV2220 | Reklámkezelés | 15 |
ADV3120 | A marketingkommunikáció aktuális kérdései | 15 |
BUS3700 | Üzleti tanulmányút | 15 |
CCA3104 | Szakmai elhelyezés | 15 |
CMM3115 | Globális kommunikáció | 15 |
CMM3116 | Jelenlegi iparági elemzés | 15 |
DES2101 | Tervezési gyakorlatok: Identitás | 15 |
DES2102 | Tervezési gyakorlatok: Nyomtatás előtt | 15 |
DES2106 | Tervezési gyakorlatok: tipográfia | 15 |
DES3206 | Tervezési gyakorlatok: Információ- és reklámtervezés | 15 |
DES3208 | Tervezési gyakorlatok: Projekt | 15 |
FBL3501 | Üzleti gyakorlat | 15 |
Vagy bármely 2000-es vagy 3000-es szintű egység a kurzuskoordinátor jóváhagyásával.
Megjegyzés: A CCA3104, FBL3501, CMM3116 és/vagy BUS3700 (nem minden félévben) beiratkozás csak jelentkezés alapján lehetséges.
^ Alapvető opció
A program eredménye
A kurzus tanulási eredményei
- A releváns információk elérése, elemzése és kritikus értékelése a kihívást jelentő üzleti problémák szisztematikus megoldása érdekében.
- Alkalmazza a széles körű és koherens ismereteket számos üzleti helyzetre, nemzetközi/globális/kulturális perspektívák beépítésével.
- Hatékonyan működjön együtt csapatban, hogy mérhető eredményeket érjen el.
- Meggyőzően és egyértelműen kommunikálni az üzleti ismereteket, koncepciókat és tanácsokat írásban és szóban egyaránt, a megfelelő technológia használatával.
- Generáljon kreatív ötleteket olyan üzleti innovációkhoz, amelyek reagálnak a lehetőségekre és az állandó változásokra.
- Reflektáljon a visszajelzéseken és kritizálja saját teljesítményét a fejlődési lehetőségek azonosítása és tervezése érdekében.
- Értékelje a szakmai magatartást és/vagy a személyes állampolgárságot, amely tükrözi az üzleti etika és a vállalati társadalmi felelősségvállalás közötti összefüggések értékelését.
Karrierlehetőségek
Karrierlehetőségek
Ez a három tudományág egy kurzusban való kombinációja versenyképes karrierelőnnyel ruházza fel a diplomásokat az iparágak széles körében. Ezen túlmenően, a hallgatók képesek arra, hogy az érdeklődési területre összpontosítsanak a négy választható egység kiválasztásával. Lehetséges karrierek léteznek a vállalkozások közötti, a vállalkozások és a fogyasztók közötti, a kormányzat a fogyasztók közötti és a non-profit szektorokban.
Lehetséges jövőbeni munkakörök
Marketingmenedzser, márkamenedzser, termékmenedzser, üzletfejlesztési vezető, piackutató, médiatervező, reklám- és promóciós menedzser, szövegíró, asztali kiadó, közkapcsolati vezető.