
Bachelor in
Oktatás Bachelor (korai gyermekkori tanulmányok) Edith Cowan University

Bevezetés
Ez az országosan akkreditált tanfolyam célja az olyan kisgyermekkori oktatók diplomázása, akik kompetens tanárok, akik készen állnak az iskolákban való munkavégzésre, valamint számos korai gyermekkori környezetben.
A tanfolyam egyik legfontosabb jellemzője az elmélet és a gyakorlat összekapcsolása. A diplomásoknak tudásuk van és képesek lesznek kidolgozni korai gyermekkori nevelési programokat születésük és 8 éves koruk közötti gyermekek számára.
A több mint 1000 iskolával és a korai gyermekkori közösséggel kötött partnerségek lehetővé teszik az előkészítő tanárok számára, hogy tapasztalatokat szerezzenek különféle körülmények között, ideértve az állami, magán, nagyvárosi, regionális és távoli kontextusokat is, amelyek a gyermekekkel, a családokkal és a közösségekkel dolgoznak.
Ezenfelül a tanfolyam megkülönböztető tulajdonsága, hogy az előkészítő tanároknak lehetőségük van a tanfolyam negyedik évében szaktudásukra és készségeikre bővíteni az érdeklődésre számot tartó területeken. Az egységek szintén rendelkezésre állnak, amely lehetővé teszi az előkészítő tanárok számára, hogy teljesítsék az akkreditációs követelményeket a katolikus iskolákban való tanításhoz.
A záró évben az előkészítő tanárok jelentkezhetnek egy helyre a szakmai programban iskolai vagy korai tanulási környezetben.
Tanfolyam belépés
Tudományos felvételi követelmények (3. sáv)
A következő tanfolyam-specifikus felvételi követelmények kötelezőek, és azokat minden jelentkezőnek teljesíteni kell. Ezek a követelmények kiegészítik vagy felváltják az alábbiakban az Akadémiai felvételi követelmények sávjában felvázolt minimumkövetelményeket.
Minden jelentkezőnek meg kell felelnie a nem tudományos kritériumoknak, a tudományos belépési kritériumok teljesítése mellett. A pályázók nem tudományos képességeit a tanári belépéshez szükséges nem akadémiai követelmények (NARTE) online kérdőív kitöltése alapján értékelik.
Minden pályázónak meg kell felelnie a kurzus felsőoktatási feltételeinek. Az indikatív vagy garantált ATAR a közzétett (adott esetben), vagy az akadémiai felvételi követelmények teljesülhetnek a következők egyikének kitöltésével:
- AQF Cert IV;
- Sikeresen befejezte a 0,25 EFTSL tanulmányait egy ausztrál felsőoktatási szolgáltatónál (vagy azzal egyenértékű) Bachelor vagy annál magasabb szintű tanulmányon;
- Speciális felsőfokú felvételi teszt; *
- Egyetemi előkészítő tanfolyam; *
- Őslakos egyetemi orientációs tanfolyam; *
- Aboriginalis hallgatók felvételi tesztje; vagy*
- Tapasztalati alapú belépési rendszer. *
* További információk a Tanfolyam bejegyzés oldalán találhatók.
A nemzetközi hallgatók számára a követelmények tartalmazzák a középiskolai eredményeket.
Angol nyelvre vonatkozó követelmények (5. sáv)
A nemzetközi hallgatóknak IELTS akadémikus képzettséget kell elérniük, amelynek átlagszintje legalább 7,5, a hallgatás, a beszéd, az olvasás és az írás négy elemében; ezen összetevők egyikén sem szerepelnek 7,0 szint alatti pontszámok; és legalább 8,0 pont a beszéd és a hallgatás komponenseiben. Nemzetközileg iskolázott pályázóknak szintén megkövetelhetik ennek a követelménynek a teljesítését.
A tanfolyam angol nyelvű minimumkövetelményei a következők egyikével is teljesíthetők:
- 12. év angol ATAR / angol irodalom, ATAR C vagy annál jobb vagy azzal egyenértékű;
- Speciális felsőfokú felvételi teszt; *
- Az 1,0 EFTSL tanulmány sikeresen befejeződött alapképzésen vagy annál magasabb szinten az Egyesült Királyságban, Írországban, az Egyesült Államokban, Új-Zélandon vagy Kanadában;
- Egyetemi előkészítő tanfolyam;
- Őslakos egyetemi orientációs tanfolyam; *
- Aboriginalis hallgatók felvételi teszt; *
- AQF diploma, haladó diploma vagy társult diploma; vagy
- 0,375 EFTSL tanulmány sikeresen befejezve egy ausztrál felsőoktatási szolgáltatónál (vagy azzal egyenértékű) Bachelor vagy magasabb szintű tanulmányokat.
Jegyzet:
Ha a középfokú oktatást és a fokozatot két éven belül elvégezték Ausztráliában, Kanadában, Írországban, Új-Zélandon, az Egyesült Királyságban vagy az Egyesült Államokban, a jelentkezőknek nem kell igazolniuk az angol nyelvtudást.
A dél-afrikai egyetemen Dél-Afrikában középfokú végzettséggel rendelkező és a Dél-afrikai Egyetemen angol nyelven oktatott felsőfokú végzettséggel rendelkezők teljesítik az angol nyelv követelményeit.
Jelentkezők a Seychelle-szigetekről:
A C vagy annál magasabb fokozatú nemzetközi középfokú oktatás (IGCSE) sikeres kitöltése, plusz egy 4 éves kitöltött nemzeti diploma.

tanfolyam részletei
Szemeszter elérhetősége
- 1. félév: Teljes munkaidős tanulmányok a Joondalup-ban, a Mount Lawley-ben
Pályaépítés
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
LIT1200 | Személyes írástudás | |
NUM1200 | Személyes számolás |
A hallgatóknak ki kell tölteniük a fenti két egységet: LIT1200 (személyes írástudás) és NUM1200 (személyes számolás), hogy teljesítsék az alapfokú tanárképzésben részt vevő tanulók írástudási és számolási tesztjének (LANTITE) követelményeit. Azoknak a hallgatóknak, akik 2017. január 1-jétől akkreditált előkészítő tanári továbbképzési kurzusra (egyetemi és posztgraduális) beiratkoznak, sikeresen teljesíteniük kell az egyéni műveltségi és számolási képességük vizsgáit. Azoknak a hallgatóknak, akik beiratkoznak az oktatás alapfokára (korai gyermekkori tanulmányok), sikeresen ki kell tölteniük a tanári alapképzésben részt vevő személyes írástudási és számolási teszt mindkét elemét (LANTITE), hogy tantervükön 240 kreditpontra juthassanak.
1. év - 1. szemeszter
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
AED1240 | Drámaművészet a korai gyermekkori oktatásban | 15 |
ECS1240 | Korai gyermekkori nevelővé válás | 15 |
ECS1250 | Tanulás és tanulók | 15 |
LAN1009 | Kommunikációs készségek a tanításhoz és a tanuláshoz | 15 |
1. év - 2. szemeszter
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
ECS1265 | Kisgyermekek tanulása és fejlődése | 15 |
LAN1265 | Magyar 1: Szóbeli kommunikáció | 15 |
ECS1245 | Játssz és pedagógia | 15 |
IPP1260 | Vizsgálat a szakmai gyakorlatban (gyermekgondozás) | 15 |
2. év - 1. szemeszter
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
ECM2260 | Korai gyermekkori matematika 1 | 15 |
ECS2240 | A gyermekek viselkedésének irányítása pozitív tanulási környezetben | 15 |
MUE2240 | Zeneművészet a korai gyermekkori oktatásban | 15 |
SCE2240 | Korai gyermekkori tudományos és technológiai oktatás | 15 |
2. év - 2. félév
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
ECS3260 | A kisgyermekek tanulásának értékelése | 15 |
HPE2260 | Kisgyermekek egészségi és testnevelése | 15 |
LAN2266 | Angol 2: Az írástudás tanulása a korai években | 15 |
IPP2260 | Vizsgálat a szakmai gyakorlatban (K / PP) | 15 |
3. év - 1. félév
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
AED3245 | Képzőművészet a korai gyermekkori oktatásban | 15 |
EDS3240 | Beleértve a speciális nevelési igényű gyermekeket | 15 |
LAN3246 | Angol 3: Írástudás az iskola junior általános iskolai éveiben | 15 |
SSE3260 | Társadalomtudományi oktatás a korai gyermekkorban | 15 |
3. év - 2. félév
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
ECM3260 | Korai gyermekkori matematika 2 | 15 |
EDF3201 | Az őslakos ausztrál hallgatók tanítása | 15 |
LAN3260 | Angol 4: Az angol tanterv megtervezése és megkülönböztetése a korai gyermekkorban | 15 |
IPP3260 | Érdeklődés a 3. szakmai gyakorlatban: Junior Általános | 15 |
4. év - 1. félév
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
IPP4350 | Tanári asszisztens program | 30 |
TPA4100 | Tanítási teljesítményértékelés | 15 |
Egység a specializációtól | x 1 | 15 |
VAGY | ||
Választható egység | x 1 | 15 |
4. év - 2. félév
A hallgatóknak a következő négy lehetőség egyikét kell választaniuk:
1.opció
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
ECS4330 | Vezető a korai gyermekkorban | 15 |
Egység a specializációtól | x 3 | 45 |
2. lehetőség
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
A diákok választási lehetőségeik diverzifikálására és a korai gyermekkori oktatás szempontjából releváns ismeretek széles skálájának fejlesztésére irányulhatnak. Ha ezt a lehetőséget részesítik előnyben, akkor a hallgatóknak ki kell töltenie az ECS4330 és az ECS4261, valamint bármelyik két (2) egységet az öt szakterület bármelyikéből vagy az alább felsorolt kiegészítő választásokból. Ha a hallgatók ezt a lehetőséget választják, akkor nem kerülnek rögzítésre a tudományos átírás. | ||
LAN4228 | Az írástudás edzése a junior általános iskolában | 15 |
LIT4260 | Gyerek irodalom az osztályban | 15 |
SCE4270 | Integrált tudomány tanítása a junior általános években | 15 |
3. lehetőség
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
EDU4226 | Iskolai alapú projekt | 60 |
4. lehetőség
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
EDU4227 | gyakorlat | 60 |
Tanulmányi eredmények
- Széles körű tudományos ismereteket alkalmazhat a korai gyermekkori elméleti és gyakorlati helyzetek széles skálájára.
- Kommunikálja a korai gyermekkori ismereteket és értékeket szakmai és nyilvános kontextusban.
- Mutassa be a globális kilátásokat a kulturális sokszínűség tiszteletben tartásával, ideértve az őslakos kulturális kompetenciát is.
- Mutassa be az önállóságot, az elszámoltathatóságot és az önértékelést a saját tanulás és a szakmai gyakorlat szempontjából.
- Kreatívan gondolkodjon a kihívások előrejelzésében, és tudományterület-specifikus megoldások / válaszok generálásában.
- Gondoljon kritikusan a korai gyermekkori komplex problémák elemzésére, értelmezésére és fogalmainak kidolgozására.
- Használjon digitális technológiákat és írástudást, hogy hozzáférjen, értékeljen és szintetizálja a releváns információkat több forrásból.
- Dolgozzon együtt, és demonstrálja a társadalmi, fenntartható és etikai értékek megvalósítására irányuló kezdeményezést.
Szakmai elismerés
Akkreditálta: Ausztrál Gyerekoktatási és Gondozási Minőségügyi Hatóság (ACECQA)
Akkreditálta: Nyugat-Ausztrália Tanári Nyilvántartási Tanácsa (TRBWA)
Karrierlehetőségek
Ez a kurzus olyan minőségi diplomákat hoz létre, akik készek felvenni a foglalkoztatást a korai gyermekkori oktatás területén, ideértve a gyermekeket születésüktől 8 éves korig.
Lehetséges jövőbeli munkakörök
Óvoda, óvodai vagy általános iskolai tanár, gyermekgondozó szakember, pedagógiai vezető, központ igazgatója.
Tanterv
Ez a kurzus célja, hogy minőségi diplomásokat hozzon létre, akik készek állást vállalni a koragyermekkori oktatási szektorban, beleértve a 0-3 éves, óvodai, óvodai, óvodai és 1-3 éves gyermekek általános iskolai oktatását. A kifejezetten a 0-8 éves gyerekekkel foglalkozó Early Childhood Studies az ebbe a korcsoportba tartozó gyermekek gondozására és nevelésére összpontosít, a családokkal és közösségekkel együttműködve. Számos rugalmas felvételi lehetőség áll rendelkezésre a különböző igényű jelentkezők számára, amelyek mindegyike az írás-olvasási és számolási kompetencia bizonyításához szükséges, mivel a tanárok ezeket a készségeket igénylik a tanulók fejlődésének támogatásához. A kurzus magában foglalja a gyorsított utolsó év elvégzésének lehetőségét is, és az adott év 4. félévétől iskolai alkalmazásra való jogosultságot szerezni. Ennek a kurzusnak a legfontosabb jellemzője, hogy egyenlő hangsúlyt kap a koragyermekkori nevelés elméleti megalapozása és az ismeretek és készségek gyakorlati alkalmazása a koragyermekkori körülmények széles körében. A kurzus kulcspontjain a szakmai gyakorlati tapasztalatok összehangolt programja lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy kapcsolatot teremtsenek az elmélet és a gyakorlat között, miközben mind a szakmai, mind az általános foglalkoztathatósági készségeket kiépítik valódi gondozási és oktatási környezetben. Ezenkívül a hallgatóknak lehetőségük van tanulási tapasztalataikat személyre szabni azáltal, hogy a tantervi különösen érdekes területekre szakosodnak.
A tanfolyamon tanulható szakterületek
- Arts
- Katolikus tanulmányok
- Kreativitás kora gyermekkorban
- Sokszínűség kora gyermekkorban
- Speciális oktatás
Félév elérhetősége
- 1. szemeszter: Tanuljon teljes munkaidőben Joondalupban, Mount Lawley-ben
Karrierlehetőségek
Ez a kurzus minőségi diplomásokat hoz létre, akik készek munkát vállalni a koragyermekkori oktatási szektorban, beleértve a gyermekek tanítását születésüktől 8 éves korukig.
Lehetséges jövőbeni munkakörök
Óvoda, Óvónő vagy kisiskolás pedagógus, gyermekgondozó, pedagógiai vezető, központ igazgató.