Oktatás Bachelor (korai gyermekkori tanulmányok)
Edith Cowan University
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
Joondalup, Ausztrália
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás, Az egyetemen
Időtartam
8 félévben
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* indikatív díj szemeszterenként
Bevezetés
Ez az országosan akkreditált tanfolyam célja az olyan kisgyermekkori oktatók diplomázása, akik kompetens tanárok, akik készen állnak az iskolákban való munkavégzésre, valamint számos korai gyermekkori környezetben.
A tanfolyam egyik legfontosabb jellemzője az elmélet és a gyakorlat összekapcsolása. A diplomásoknak tudásuk van és képesek lesznek kidolgozni korai gyermekkori nevelési programokat születésük és 8 éves koruk közötti gyermekek számára.
A több mint 1000 iskolával és a korai gyermekkori közösséggel kötött partnerségek lehetővé teszik az előkészítő tanárok számára, hogy tapasztalatokat szerezzenek különféle körülmények között, ideértve az állami, magán, nagyvárosi, regionális és távoli kontextusokat is, amelyek a gyermekekkel, a családokkal és a közösségekkel dolgoznak.
Ezenfelül a tanfolyam megkülönböztető tulajdonsága, hogy az előkészítő tanároknak lehetőségük van a tanfolyam negyedik évében szaktudásukra és készségeikre bővíteni az érdeklődésre számot tartó területeken. Az egységek szintén rendelkezésre állnak, amely lehetővé teszi az előkészítő tanárok számára, hogy teljesítsék az akkreditációs követelményeket a katolikus iskolákban való tanításhoz.
A záró évben az előkészítő tanárok jelentkezhetnek egy helyre a szakmai programban iskolai vagy korai tanulási környezetben.
Tanfolyam belépés
Tudományos felvételi követelmények (3. sáv)
A következő tanfolyam-specifikus felvételi követelmények kötelezőek, és azokat minden jelentkezőnek teljesíteni kell. Ezek a követelmények kiegészítik vagy felváltják az alábbiakban az Akadémiai felvételi követelmények sávjában felvázolt minimumkövetelményeket.
Minden jelentkezőnek meg kell felelnie a nem tudományos kritériumoknak, a tudományos belépési kritériumok teljesítése mellett. A pályázók nem tudományos képességeit a tanári belépéshez szükséges nem akadémiai követelmények (NARTE) online kérdőív kitöltése alapján értékelik.
Minden pályázónak meg kell felelnie a kurzus felsőoktatási feltételeinek. Az indikatív vagy garantált ATAR a közzétett (adott esetben), vagy az akadémiai felvételi követelmények teljesülhetnek a következők egyikének kitöltésével:
- AQF Cert IV;
- Sikeresen befejezte a 0,25 EFTSL tanulmányait egy ausztrál felsőoktatási szolgáltatónál (vagy azzal egyenértékű) Bachelor vagy annál magasabb szintű tanulmányon;
- Speciális felsőfokú felvételi teszt; *
- Egyetemi előkészítő tanfolyam; *
- Őslakos egyetemi orientációs tanfolyam; *
- Aboriginalis hallgatók felvételi tesztje; vagy*
- Tapasztalati alapú belépési rendszer. *
* További információk a Tanfolyam bejegyzés oldalán találhatók.
A nemzetközi hallgatók számára a követelmények tartalmazzák a középiskolai eredményeket.
Angol nyelvre vonatkozó követelmények (5. sáv)
A nemzetközi hallgatóknak IELTS akadémikus képzettséget kell elérniük, amelynek átlagszintje legalább 7,5, a hallgatás, a beszéd, az olvasás és az írás négy elemében; ezen összetevők egyikén sem szerepelnek 7,0 szint alatti pontszámok; és legalább 8,0 pont a beszéd és a hallgatás komponenseiben. Nemzetközileg iskolázott pályázóknak szintén megkövetelhetik ennek a követelménynek a teljesítését.
A tanfolyam angol nyelvű minimumkövetelményei a következők egyikével is teljesíthetők:
- 12. év angol ATAR / angol irodalom, ATAR C vagy annál jobb vagy azzal egyenértékű;
- Speciális felsőfokú felvételi teszt; *
- Az 1,0 EFTSL tanulmány sikeresen befejeződött alapképzésen vagy annál magasabb szinten az Egyesült Királyságban, Írországban, az Egyesült Államokban, Új-Zélandon vagy Kanadában;
- Egyetemi előkészítő tanfolyam;
- Őslakos egyetemi orientációs tanfolyam; *
- Aboriginalis hallgatók felvételi teszt; *
- AQF diploma, haladó diploma vagy társult diploma; vagy
- 0,375 EFTSL tanulmány sikeresen befejezve egy ausztrál felsőoktatási szolgáltatónál (vagy azzal egyenértékű) Bachelor vagy magasabb szintű tanulmányokat.
Jegyzet:
Ha a középfokú oktatást és a fokozatot két éven belül elvégezték Ausztráliában, Kanadában, Írországban, Új-Zélandon, az Egyesült Királyságban vagy az Egyesült Államokban, a jelentkezőknek nem kell igazolniuk az angol nyelvtudást.
A dél-afrikai egyetemen Dél-Afrikában középfokú végzettséggel rendelkező és a Dél-afrikai Egyetemen angol nyelven oktatott felsőfokú végzettséggel rendelkezők teljesítik az angol nyelv követelményeit.
Jelentkezők a Seychelle-szigetekről:
A C vagy annál magasabb fokozatú nemzetközi középfokú oktatás (IGCSE) sikeres kitöltése, plusz egy 4 éves kitöltött nemzeti diploma.
tanfolyam részletei
Szemeszter elérhetősége
- 1. félév: Teljes munkaidős tanulmányok a Joondalup-ban, a Mount Lawley-ben
Pályaépítés
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
LIT1200 | Személyes írástudás | |
NUM1200 | Személyes számolás |
A hallgatóknak ki kell tölteniük a fenti két egységet: LIT1200 (személyes írástudás) és NUM1200 (személyes számolás), hogy teljesítsék az alapfokú tanárképzésben részt vevő tanulók írástudási és számolási tesztjének (LANTITE) követelményeit. Azoknak a hallgatóknak, akik 2017. január 1-jétől akkreditált előkészítő tanári továbbképzési kurzusra (egyetemi és posztgraduális) beiratkoznak, sikeresen teljesíteniük kell az egyéni műveltségi és számolási képességük vizsgáit. Azoknak a hallgatóknak, akik beiratkoznak az oktatás alapfokára (korai gyermekkori tanulmányok), sikeresen ki kell tölteniük a tanári alapképzésben részt vevő személyes írástudási és számolási teszt mindkét elemét (LANTITE), hogy tantervükön 240 kreditpontra juthassanak.
1. év - 1. szemeszter
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
AED1240 | Drámaművészet a korai gyermekkori oktatásban | 15 |
ECS1240 | Korai gyermekkori nevelővé válás | 15 |
ECS1250 | Tanulás és tanulók | 15 |
LAN1009 | Kommunikációs készségek a tanításhoz és a tanuláshoz | 15 |
1. év - 2. szemeszter
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
ECS1265 | Kisgyermekek tanulása és fejlődése | 15 |
LAN1265 | Magyar 1: Szóbeli kommunikáció | 15 |
ECS1245 | Játssz és pedagógia | 15 |
IPP1260 | Vizsgálat a szakmai gyakorlatban (gyermekgondozás) | 15 |
2. év - 1. szemeszter
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
ECM2260 | Korai gyermekkori matematika 1 | 15 |
ECS2240 | A gyermekek viselkedésének irányítása pozitív tanulási környezetben | 15 |
MUE2240 | Zeneművészet a korai gyermekkori oktatásban | 15 |
SCE2240 | Korai gyermekkori tudományos és technológiai oktatás | 15 |
2. év - 2. félév
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
ECS3260 | A kisgyermekek tanulásának értékelése | 15 |
HPE2260 | Kisgyermekek egészségi és testnevelése | 15 |
LAN2266 | Angol 2: Az írástudás tanulása a korai években | 15 |
IPP2260 | Vizsgálat a szakmai gyakorlatban (K / PP) | 15 |
3. év - 1. félév
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
AED3245 | Képzőművészet a korai gyermekkori oktatásban | 15 |
EDS3240 | Beleértve a speciális nevelési igényű gyermekeket | 15 |
LAN3246 | Angol 3: Írástudás az iskola junior általános iskolai éveiben | 15 |
SSE3260 | Társadalomtudományi oktatás a korai gyermekkorban | 15 |
3. év - 2. félév
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
ECM3260 | Korai gyermekkori matematika 2 | 15 |
EDF3201 | Az őslakos ausztrál hallgatók tanítása | 15 |
LAN3260 | Angol 4: Az angol tanterv megtervezése és megkülönböztetése a korai gyermekkorban | 15 |
IPP3260 | Érdeklődés a 3. szakmai gyakorlatban: Junior Általános | 15 |
4. év - 1. félév
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
IPP4350 | Tanári asszisztens program | 30 |
TPA4100 | Tanítási teljesítményértékelés | 15 |
Egység a specializációtól | x 1 | 15 |
VAGY | ||
Választható egység | x 1 | 15 |
4. év - 2. félév
A hallgatóknak a következő négy lehetőség egyikét kell választaniuk:
1.opció
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
ECS4330 | Vezető a korai gyermekkorban | 15 |
Egység a specializációtól | x 3 | 45 |
2. lehetőség
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
A diákok választási lehetőségeik diverzifikálására és a korai gyermekkori oktatás szempontjából releváns ismeretek széles skálájának fejlesztésére irányulhatnak. Ha ezt a lehetőséget részesítik előnyben, akkor a hallgatóknak ki kell töltenie az ECS4330 és az ECS4261, valamint bármelyik két (2) egységet az öt szakterület bármelyikéből vagy az alább felsorolt kiegészítő választásokból. Ha a hallgatók ezt a lehetőséget választják, akkor nem kerülnek rögzítésre a tudományos átírás. | ||
LAN4228 | Az írástudás edzése a junior általános iskolában | 15 |
LIT4260 | Gyerek irodalom az osztályban | 15 |
SCE4270 | Integrált tudomány tanítása a junior általános években | 15 |
3. lehetőség
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
EDU4226 | Iskolai alapú projekt | 60 |
4. lehetőség
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
EDU4227 | gyakorlat | 60 |
Tanulmányi eredmények
- Széles körű tudományos ismereteket alkalmazhat a korai gyermekkori elméleti és gyakorlati helyzetek széles skálájára.
- Kommunikálja a korai gyermekkori ismereteket és értékeket szakmai és nyilvános kontextusban.
- Mutassa be a globális kilátásokat a kulturális sokszínűség tiszteletben tartásával, ideértve az őslakos kulturális kompetenciát is.
- Mutassa be az önállóságot, az elszámoltathatóságot és az önértékelést a saját tanulás és a szakmai gyakorlat szempontjából.
- Kreatívan gondolkodjon a kihívások előrejelzésében, és tudományterület-specifikus megoldások / válaszok generálásában.
- Gondoljon kritikusan a korai gyermekkori komplex problémák elemzésére, értelmezésére és fogalmainak kidolgozására.
- Használjon digitális technológiákat és írástudást, hogy hozzáférjen, értékeljen és szintetizálja a releváns információkat több forrásból.
- Dolgozzon együtt, és demonstrálja a társadalmi, fenntartható és etikai értékek megvalósítására irányuló kezdeményezést.
Szakmai elismerés
Akkreditálta: Ausztrál Gyerekoktatási és Gondozási Minőségügyi Hatóság (ACECQA)
Akkreditálta: Nyugat-Ausztrália Tanári Nyilvántartási Tanácsa (TRBWA)
Karrierlehetőségek
Ez a kurzus olyan minőségi diplomákat hoz létre, akik készek felvenni a foglalkoztatást a korai gyermekkori oktatás területén, ideértve a gyermekeket születésüktől 8 éves korig.
Lehetséges jövőbeli munkakörök
Óvoda, óvodai vagy általános iskolai tanár, gyermekgondozó szakember, pedagógiai vezető, központ igazgatója.
Tanterv
Ez a kurzus célja, hogy minőségi diplomásokat hozzon létre, akik készek állást vállalni a koragyermekkori oktatási szektorban, beleértve a 0-3 éves, óvodai, óvodai, óvodai és 1-3 éves gyermekek általános iskolai oktatását. A kifejezetten a 0-8 éves gyerekekkel foglalkozó Early Childhood Studies az ebbe a korcsoportba tartozó gyermekek gondozására és nevelésére összpontosít, a családokkal és közösségekkel együttműködve. Számos rugalmas felvételi lehetőség áll rendelkezésre a különböző igényű jelentkezők számára, amelyek mindegyike az írás-olvasási és számolási kompetencia bizonyításához szükséges, mivel a tanárok ezeket a készségeket igénylik a tanulók fejlődésének támogatásához. A kurzus magában foglalja a gyorsított utolsó év elvégzésének lehetőségét is, és az adott év 4. félévétől iskolai alkalmazásra való jogosultságot szerezni. Ennek a kurzusnak a legfontosabb jellemzője, hogy egyenlő hangsúlyt kap a koragyermekkori nevelés elméleti megalapozása és az ismeretek és készségek gyakorlati alkalmazása a koragyermekkori körülmények széles körében. A kurzus kulcspontjain a szakmai gyakorlati tapasztalatok összehangolt programja lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy kapcsolatot teremtsenek az elmélet és a gyakorlat között, miközben mind a szakmai, mind az általános foglalkoztathatósági készségeket kiépítik valódi gondozási és oktatási környezetben. Ezenkívül a hallgatóknak lehetőségük van tanulási tapasztalataikat személyre szabni azáltal, hogy a tantervi különösen érdekes területekre szakosodnak.
A tanfolyamon tanulható szakterületek
- Arts
- Katolikus tanulmányok
- Kreativitás kora gyermekkorban
- Sokszínűség kora gyermekkorban
- Speciális oktatás
Félév elérhetősége
- 1. szemeszter: Tanuljon teljes munkaidőben Joondalupban, Mount Lawley-ben
Karrierlehetőségek
Ez a kurzus minőségi diplomásokat hoz létre, akik készek munkát vállalni a koragyermekkori oktatási szektorban, beleértve a gyermekek tanítását születésüktől 8 éves korukig.
Lehetséges jövőbeni munkakörök
Óvoda, Óvónő vagy kisiskolás pedagógus, gyermekgondozó, pedagógiai vezető, központ igazgató.