
Mester in
Oktatás Mestere (Általános) Edith Cowan University

Bevezetés
Nemzetileg akkreditált alapfokú oktatói képesítést biztosít azon hallgatók számára, akik már Bachelor fokozatot vagy azzal egyenértékű képesítést szereztek az oktatáson kívüli területeken.
A tanítási mester (alapfokú) célja az, hogy jövőbeli tanárokat készítsenek az alapfokú oktatás szakmájába.
Ez a tanfolyam azon az elven épül, hogy a hallgatók a különféle oktatási és élettapasztalatok sokféleségével érkeznek a programba.
A tanfolyam megkülönböztető jellemzője az a lehetőség, hogy formális szakirányú szakirányúak legyenek az alapfokú oktatásban. Ez lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy mélyebb és szélesebb körű ismereteket és megértéseket szerezzenek egy adott tanulási területen a posztgraduális szinten, miközben megőrzik általános tudásukat.
A szakmai gyakorlati tapasztalatok köre és száma kulcsfontosságú a tanfolyam szempontjából. Ez biztosítja, hogy a hallgatók megteremtsék a nélkülözhetetlen kapcsolatot az elmélet és a gyakorlat között, miközben a szakmai és az általános készségeket kiépítik a valós oktatási környezetben.
Az egyetem és a több mint 1000 iskola és a korai gyermekkori partnerségek lehetővé teszik az előkészítő tanárok számára, hogy tapasztalatokat szerezzenek különféle helyszíneken, ideértve az állami, nagyvárosi, vidéki, regionális és távoli iskolákat, lehetővé téve számukra, hogy különféle gazdasági, társadalmi, etnikai és iskolai végzettségű gyermekekkel dolgozzanak. háttérrel.
A kurzus sikeres befejezése lehetőséget ad a diplomások számára, hogy tanárokat szerezzenek, akik rendelkeznek ismeretekkel és készségekkel, amelyek pozitív változást hozhatnak a fiatalok életében.
Tanfolyam belépés
Tudományos felvételi követelmények (6. sáv)
A következő tanfolyam-specifikus felvételi követelmények kötelezőek, és azokat minden jelentkezőnek teljesíteni kell. Ezek a követelmények kiegészítik vagy felváltják az alábbiakban az Akadémiai felvételi követelmények sávjában felvázolt minimumkövetelményeket.
Minden jelentkezőnek legalább egy év teljes nappali tagozatos tanulmányt kell teljesítenie az általános iskola tantervének egy vagy több területén. A posztgraduális hallgatók számára az ausztrál tantervhez vagy az iskoláztatás egyéb elismert területeihez kapcsolódó tudományág-specifikus alapképzéssel vagy azzal egyenértékű képesítéssel kell rendelkezniük, és nem akadémiai kritériumoknak kell megfelelniük, az akadémiai belépési kritériumok teljesítése mellett. A pályázók nem tudományos képességeit a tanári belépéshez szükséges nem akadémiai követelmények (NARTE) online kérdőív kitöltése alapján értékelik.
Az akadémiai felvételi követelmények (6. sáv) teljesülhetnek a következők egyikének kitöltésével:
- Alapképzés; vagy
- Egyenértékű előzetes tanulás, amely legalább öt év szakmai tapasztalattal rendelkezik.
Angol nyelvre vonatkozó követelmények (5. sáv)
A hallgatóknak a hallgatás, a beszéd, az olvasás és az írás négy elemén belül átlagosan 7,5 vagy annál magasabb szintű IELTS akadémiát kell elérniük; ezen összetevők egyikén sem szerepelnek 7,0 szint alatti pontszámok; és legalább 8,0 pont a beszéd és a hallgatás komponenseiben.
Jegyzet:
- Ha a középfokú oktatást és a fokozatot két éven belül elvégezték Ausztráliában, Kanadában, Írországban, Új-Zélandon, az Egyesült Királyságban vagy az Egyesült Államokban, a jelentkezőknek nem kell igazolniuk az angol nyelvtudást.
- A dél-afrikai egyetemen Dél-Afrikában középfokú végzettséggel rendelkező és a Dél-afrikai Egyetemen angol nyelven oktatott felsőfokú végzettséggel rendelkezőknek úgy kell tekinteni, hogy teljesítették az angol nyelv követelményeit az oktatás mesterére való belépéshez.

tanfolyam részletei
Szemeszter elérhetősége
- 1. szemeszter: Teljes munkaidős tanulmányok a Mount Lawley-ben, South West
Pályaépítés
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
LIT1200 | Személyes írástudás | |
NUM1200 | Személyes számolás |
A hallgatóknak ki kell tölteniük a fenti két egységet: LIT1200 (személyes írástudás) és NUM1200 (személyes számolás). A Nyugat-Ausztrália Tanári Nyilvántartási Tanácsa megköveteli, hogy minden olyan hallgató számára, aki 2017. január 1-jétől felvételi előkészítő tanárképzésre (egyetemi hallgatók és egyetemi hallgatók) sikeresen be kell fejeznie a személyes írástudásuk és számolási képességeik vizsgálatát, jogosult tanárként való regisztrációra. Azoknak a hallgatóknak, akik beiratkoznak az oktatás Mesterébe (Alapfokú), sikeresen ki kell tölteniük a tanári alapképzésben részt vevő személyes írástudási és számolási teszt mindkét elemét (LANTITE), hogy tanfolyamukon belül 120 kreditpontot nyújtsanak be).
1. év - 1. szemeszter
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
EDU6015 | Tanulók és tanulás | 10 |
LAN6015 | Nyelvoktatás | 10 |
AED6205 | A művészetek tanítása | 10 |
MPE6105 | Alapvető matematika oktatás | 10 |
WPL6105 | Első szakmai gyakorlat | 20 |
1. év - 2. szemeszter
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
EDU6205 | Pozitív tanulási környezetek | 10 |
HSS6215 | Humán és társadalomtudományok tanítása (általános) | 10 |
ICT6050 | Technologies | 10 |
HPE6104 | Egészség- és testnevelés | 10 |
WPL6205 | Második szakmai gyakorlat | 20 |
2. év - 1. trimeszter
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
EDF6101 | Az őslakosok és a Torres-szoros-szigeteki hallgatók tanítási stratégiái | 15 |
CUR6020 | Programozás és értékelés a számolásban | 15 |
SCE6103 | Alapfokú oktatás | 15 |
CUR6010 | Programozás és értékelés az írástudásban | 15 |
2. év - 2. trimeszter
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
WPL6335 | Harmadik szakmai gyakorlat | 10 |
TPA6120 | Tanítási teljesítményértékelés | 10 |
2. év - 3. trimeszter
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
Minden hallgató teljesíti a következő egységet: | ||
EDU6260 | Átmenet a tanításhoz | 10 |
A következő lehetőségek egyikének teljesítése mellett (30 kreditpont):
1. lehetőség: Szakmai tanulás - kutatási mód
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
RES6101 | Kutatási előkészítés: Kutatási módszerek | 20 |
EDU6195 | Speciális szeminárium | 10 |
2. lehetőség: Szakmai tanulás - Gyakornoki mód
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
EDU6227 | gyakorlat | 30 |
3. lehetőség: Professzionális tanulás - diplomás bizonyítvány mód
A kurzus koordinátorával konzultálva a hallgatók két oktatási egységet választhatnak, összesen 30 kreditponttal.
4. lehetőség: Szakmai tanulás - specializációs mód
A hallgatók egy szakterületet választhatnak, összesen 30 kreditponttal.
Szakterületek, amelyeket ezen a kurzuson tanulhat
- Arts
- Katolikus tanulmányok
- angol
- Egészség és testnevelés
- Humán tudományok és társadalomtudományok
- Matematika
- Zene
- Tudomány
- Speciális oktatás
Tanulmányi eredmények
- Kognitív, technikai és kreatív készségek alkalmazása a tanítási elmélet és gyakorlat kivizsgálására, értékelésére és szintetizálására autentikus helyzetekben.
- Alkalmazza a kommunikációs és együttműködési készségeket az alapfokú oktatás innovatív tantervének, tanulási és értékelési tevékenységeinek megtervezéséhez.
- Kritikusan gondolkodjon az oktatási ismeretek, kutatási alapelvek és módszerek összetett felépítésén, hogy bizonyítsa az alapfokú oktatás elsajátítását.
- Használjon magas szintű önmenedzsment készségeket egy kiterjesztett gyakorlat kezdeményezéséhez, megtervezéséhez és végrehajtásához.
Szakmai elismerés
Akkreditálta: Nyugat-Ausztrália Tanári Nyilvántartási Tanácsa (TRBWA)
Karrierlehetőségek
Ez a tanfolyam felkészíti Önt arra, hogy tanítson az általános iskolákban Ausztrália minden államában és területén. Lehetséges az iparban, a TAFE-ban, a közösségi szervezetekben, magántulajdonban tartott tanácsadásokban, tanácsadókban, személyzetképzésben, adminisztrációban és a közkapcsolatokban is dolgozni.
Lehetséges jövőbeli munkakörök
Általános tanár.
Belépők
Tanterv
tanfolyam részletei
Félév elérhetősége
- 1. szemeszter: Tanuljon teljes munkaidőben a délnyugati Mount Lawley-n
Tanfolyam felépítése
Egységkód | Egység címe | Credit Pontok |
1200 LIT | Személyes műveltség | |
NUM1200 | Személyes számolás |
A tanulóknak ki kell tölteniük a fenti két egységet: LIT1200 (személyes írástudás) és NUM1200 (személyes számolási készség). A nyugat-ausztráliai tanárok regisztrációs bizottsága megköveteli, hogy minden olyan diáknak, aki 2017. január 1-jétől beiratkozik egy tanárképző tanfolyamra (alapdiplomás és posztgraduális), sikeresen teljesítenie kell a személyes írás-olvasási és számolási szintjükről szóló teszteket a diploma megszerzéséhez, és ezért jogosult legyen tanári regisztrációra. Azoknak a hallgatóknak, akik beiratkoznak a Master of Teaching (alapfokú) képzésbe, sikeresen teljesíteniük kell a személyes írás-olvasási és számolási teszt (LANTITE) mindkét komponensét, hogy kurzusukon belül 120 kreditpont felett jelentkezzenek.
1. évfolyam – 1. félév
Egységkód | Egység címe | Credit Pontok |
EDU6015 | Tanulók és tanulás | 10 |
LAN6015 | Nyelvoktatás | 10 |
AED6205 | Művészetek tanítása | 10 |
MPE6105 | Alapfokú matematika oktatás | 10 |
WPL6105 | Első szakmai gyakorlat | 20 |
1. évfolyam – 2. félév
Egységkód | Egység címe | Credit Pontok |
EDU6205 | Pozitív tanulási környezetek | 10 |
HSS6215 | Bölcsészet- és társadalomtudományok oktatása (alapfokú) | 10 |
ICT6050 | Technológiák | 10 |
HPE6104 | Egészség és testnevelés oktatása | 10 |
WPL6205 | Második szakmai gyakorlat | 20 |
2. év – 1. trimeszter
Egységkód | Egység címe | Credit Pontok |
EDF6101 | Stratégiák a bennszülöttek és a Torres-szoros szigetlakói diákjainak tanítására | 15 |
6020 CUR | Programozás és értékelés a számolásban | 15 |
SCE6103 | Alapfokú természettudományos oktatás | 15 |
CUR6010 | Programozás és értékelés az írástudásban | 15 |
2. év – 2. trimeszter
Egységkód | Egység címe | Credit Pontok |
WPL6335 | Harmadik szakmai gyakorlat | 10 |
TPA6120 | Tanítási teljesítményértékelés | 10 |
2. év – 3. trimeszter
Egységkód | Egység címe | Credit Pontok |
Minden tanuló teljesíti a következő egységet: | ||
EDU6260 | Átmenet a tanításra | 10 |
Valamint teljesítse az alábbi lehetőségek egyikét (30 kreditpont):
1. lehetőség: Szakmai tanulás – Kutatási mód
Egységkód | Egység címe | Credit Pontok |
RES6101 | A kutatás előkészítése: A kutatás módszerei | 20 |
EDU6195 | Haladó szeminárium | 10 |
2. lehetőség: Szakmai tanulás – Gyakornoki mód
Egységkód | Egység címe | Credit Pontok |
EDU6227 | Szakmai gyakorlat | 30 |
3. lehetőség: Szakmai tanulás – Diplomás bizonyítvány mód
A kurzuskoordinátorral egyeztetve a hallgatók két, összesen 30 kreditpontos végzettségi bizonyítványt választhatnak.
4. lehetőség: Szakmai tanulás – Specializáció mód
A hallgatók egy szakirányt választhatnak összesen 30 kreditponttal.
A program eredménye
A kurzus tanulási eredményei
- Alkalmazza a kognitív, technikai és kreatív készségeket a tanítás elméletének és gyakorlatának vizsgálatára, értékelésére és szintézisére hiteles helyzetekben.
- Alkalmazza a kommunikációs és együttműködési készségeket innovatív tantervek, tanulási és értékelési tevékenységek kialakításához az alapfokú oktatásban.
- Kritikusan reflektáljon az oktatási ismeretek, a kutatási elvek és módszerek komplex körére az alapfokú tanítás elsajátításának bizonyítása érdekében.
- Használjon magas szintű önmenedzselési készségeket egy kiterjesztett gyakorlat kezdeményezéséhez, megtervezéséhez és végrehajtásához.
Karrierlehetőségek
Karrierlehetőségek
Ez a kurzus felkészít arra, hogy Ausztrália minden államában és területén általános iskolákban tanítson. Lehetséges továbbá az iparban, a TAFE-ben, a közösségi szervezetekben, a magánoktatásban, a tanácsadásban, a személyzeti képzésben, az adminisztrációban és a PR-nél dolgozni.
Lehetséges jövőbeni munkakörök
Általános Tanító.