
Mester in
Oktatás Mestere (korai gyermekkorban) Edith Cowan University

Bevezetés
Nemzetközileg akkreditált alapképzési képesítést biztosít azon hallgatók számára, akik már Bachelor fokozatot vagy azzal egyenértékű képesítést szereztek az oktatáson kívüli területeken.
A tanítás Master (korai gyermekkori) célja az, hogy kiváló minőségű diplomásokat készítsen a korai gyermekkori oktatási szektorban, beleértve a gyermekeket a születéstől 8 éves korig.
Különösen a születéstől 8 éves korig tartó gyermekekkel foglalkozik, ez a kurzus ezen korcsoport gyermekeinek gondozására és oktatására összpontosít, családdal és közösséggel együttműködve.
Ez a tanfolyam azon az elven épül, hogy a hallgatók a különféle oktatási és élettapasztalatok sokféleségével érkeznek a programba. Értékelik a reflektív gondolkodást és a kutatást, különös tekintettel az elmélet és a gyakorlat közötti kapcsolatokra. A hallgatók alaposan megértik a gyermekekkel, családokkal, közösségekkel és kollégákkal kialakított erős, pozitív kapcsolatok építésének fontosságát.
A hallgatókat megtanítják a társadalmilag befogadó tantervek kidolgozására, végrehajtására és értékelésére, ahol a gyermekeket értékelik, tisztelik és eredményesen vesznek részt a tanulásban.
Ez a kurzus megfelel a kiválóság "alapelveinek és dimenzióinak", és az ECU, valamint az egyes iskolák és a korai gyermekkori intézmények közötti kölcsönösen előnyös partnerségek útján valósul meg.
Tanfolyam belépés
Tudományos felvételi követelmények (6. sáv)
A következő tanfolyam-specifikus felvételi követelmények kötelezőek, és azokat minden jelentkezőnek teljesíteni kell. Ezek a követelmények kiegészítik vagy felváltják az alábbiakban az Akadémiai felvételi követelmények sávjában felvázolt minimumkövetelményeket.
Minden jelentkezőnek meg kell felelnie a nem tudományos kritériumoknak, a tudományos belépési kritériumok teljesítése mellett. A pályázók nem tudományos képességeit a tanári belépéshez szükséges nem akadémiai követelmények (NARTE) online kérdőív kitöltése alapján értékelik.
Az akadémiai felvételi követelmények (6. sáv) teljesülhetnek a következők egyikének kitöltésével:
- Alapképzés; vagy
- Egyenértékű előzetes tanulás, amely legalább öt év szakmai tapasztalattal rendelkezik.
Angol nyelvre vonatkozó követelmények (5. sáv)
A hallgatóknak a hallgatás, a beszéd, az olvasás és az írás négy elemén belül átlagosan 7,5 vagy annál magasabb szintű IELTS akadémiát kell elérniük; ezen összetevők egyikén sem szerepelnek 7,0 szint alatti pontszámok; és legalább 8,0 pont a beszéd és a hallgatás komponenseiben.
Jegyzet:
- Ha a középfokú oktatást és a fokozatot két éven belül elvégezték Ausztráliában, Kanadában, Írországban, Új-Zélandon, az Egyesült Királyságban vagy az Egyesült Államokban, a jelentkezőknek nem kell igazolniuk az angol nyelvtudást.
- A dél-afrikai egyetemen Dél-Afrikában középfokú végzettséggel rendelkező és a Dél-afrikai Egyetemen angol nyelven oktatott felsőfokú végzettséggel rendelkezőknek úgy kell tekinteni, hogy teljesítették az angol nyelv követelményeit az oktatás mesterére való belépéshez.

tanfolyam részletei
Szemeszter elérhetősége
- 1. félév: Teljes munkaidős tanulmányok a Mount Lawley-ben
Pályaépítés
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
LIT1200 | Személyes írástudás | |
NUM1200 | Személyes számolás |
A hallgatóknak ki kell tölteniük a fenti két egységet: LIT1200 (személyes írástudás) és NUM1200 (személyes számolás), hogy teljesítsék az alapfokú tanárképzésben részt vevő tanulók írástudási és számolási tesztjének (LANTITE) követelményeit. Azoknak a hallgatóknak, akik 2017. január 1-jétől akkreditált előkészítő tanári továbbképzési kurzusra (egyetemi hallgatók és egyetemi hallgatók) lépnek fel, sikeresen teljesíteniük kell az egyéni írástudásuk és számolásukkal kapcsolatos tesztjeiket. Azoknak a hallgatóknak, akik beiratkoznak a tanítás mesterébe (korai gyermekkorban), sikeresen ki kell tölteniük a tanári alapképzésben részt vevő személyes írástudási és számolási teszt mindkét alkotóelemét (LANTITE), hogy tanfolyamukon belül 120 kreditpontot nyújtsanak be.
1. év - 1. szemeszter
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
LAN6120 | Nyelv és írástudás 5 éves korig született | 15 |
ECE6130 | Korai gyermekkori tanterv készítése | 15 |
ECE6140 | Kisgyermekek holisztikus tanulásának és fejlődésének vizsgálata | 15 |
MSC6110 | Matematika és technológiák kisgyermekek számára | 15 |
1. év - 2. szemeszter
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
SCE6120 | Tudomány kisgyermekek számára | 15 |
LAN6130 | Korai írástudás 5-8 év | 15 |
ECM6130 | Matematika az iskola korai éveiben: 5-8 év | 15 |
ECE6180 | Korai gyermekkori gyakorlat és pedagógia az 5-8 éves gyermekek számára | 15 |
2. év - 1. szemeszter
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
ECE6320 | Testnevelés, egészség és kisgyermekek jóléte (egészséges, aktív és biztonságos gyermekek) | 10 |
HSS6180 | Humán és társadalomtudományok születése 8 év | 10 |
AED6160 | Képzőművészeti és zenei oktatás a korai gyermekkorban | 15 |
ECE6160 | Hatékony pedagógia és gyakorlat a gyermekkori kontextusban | 15 |
TPA6120 | Tanítási teljesítményértékelés | 10 |
2. év - 2. félév
Egységkód | Egység címe | Hitelpontok |
EDF6101 | Az őslakosok és a Torres-szoros-szigeteki hallgatók tanítási stratégiái | 15 |
ECE6150 | A korai gyermekkori oktatás kortárs és összehasonlító perspektívái | 15 |
AED6150 | Tánc-, dráma- és médiamûvészeti oktatás a korai gyermekkorban | 15 |
ECE6170 | Vezetés és ügyvezetés a kisgyermekkori kontextusban | 15 |
Tanulmányi eredmények
- Kognitív, technikai és kreatív készségek alkalmazása a tanítási elmélet és gyakorlat kivizsgálására, értékelésére és szintetizálására autentikus helyzetekben.
- Alkalmazza a kommunikációs és együttműködési képességeket az innovatív tanterv, a tanulási és értékelési tevékenységek kidolgozásához a korai gyermekkori oktatásban.
- Kritikusan gondolkodjon az oktatás komplex komplexumán, a kutatási alapelveken és módszereken a korai gyermekkori tanítás elsajátításának bemutatására.
- Használjon magas szintű önmenedzsment készségeket egy kiterjesztett gyakorlat kezdeményezéséhez, megtervezéséhez és végrehajtásához.
Szakmai elismerés
- Akkreditálta: Ausztrál Gyerekoktatási és Gondozási Minőségügyi Hatóság (ACECQA)
- Akkreditálta: Nyugat-Ausztrália Tanári Nyilvántartási Tanácsa (TRBWA)
Karrierlehetőségek
Ez a tanfolyam elkötelezett amellett, hogy a korai gyermekkori tanárokat felkészítse alapvető ismeretekkel, készségekkel és tapasztalatokkal a korai gyermekkori körülmények között, szüléstől 8 éves korig dolgozva.
Lehetséges jövőbeli munkakörök
Óvoda tanár, óvodai tanár, korai gyermekkori tanár, óvodai tanár, ifjú általános iskolai tanár, központ igazgatója.
Belépők
Tanterv
tanfolyam részletei
Félév elérhetősége
- 1. szemeszter: Teljes munkaidőben tanulj a Mount Lawley-n
Tanfolyam felépítése
Egységkód | Egység címe | Credit Pontok |
1200 LIT | Személyes műveltség | |
NUM1200 | Személyes számolás |
A tanulóknak teljesíteniük kell a fenti két egységet: LIT1200 (Személyes írástudás) és NUM1200 (Személyes számolási készség), hogy megfeleljenek az Alapfokú tanárképzésben részt vevő hallgatók írás-olvasási és számolási tesztjének (LANTITE) követelményeinek. Minden olyan hallgatónak, aki 2017. január 1-jétől akkreditált tanárképző tanfolyamra jelentkezik (alap- és posztgraduális), sikeresen ki kell töltenie a személyes írás-olvasási és számolási szintjükről szóló teszteket, hogy diplomát szerezzen. Azoknak a hallgatóknak, akik beiratkoznak a Master of Teaching (koragyermekkori) képzésre, sikeresen teljesíteniük kell a személyes írás-olvasási és számolási teszt (LANTITE) mindkét komponensét, hogy kurzusukon belül 120 kreditpont felett jelentkezzenek.
1. évfolyam – 1. félév
Egységkód | Egység címe | Credit Pontok |
LAN6120 | Nyelv és írástudás Születéstől 5 éves korig | 15 |
ECE6130 | Koragyermekkori tanterv készítése | 15 |
ECE6140 | A kisgyermekek holisztikus tanulásának és fejlődésének vizsgálata | 15 |
MSC6110 | Matematika és technológiák kisgyermekek számára | 15 |
1. évfolyam – 2. félév
Egységkód | Egység címe | Credit Pontok |
SCE6120 | Tudomány kisgyermekeknek | 15 |
LAN6130 | Korai írástudás 5-8 év | 15 |
ECM6130 | Matematika az iskola első éveiben: 5-8 év | 15 |
ECE6180 | Koragyermekkori gyakorlat és pedagógia gyerekeknek 5-8 | 15 |
2. évfolyam – 1. félév
Egységkód | Egység címe | Credit Pontok |
ECE6320 | Testnevelés, egészség és jólét kisgyermekek számára (egészséges, aktív és biztonságos gyermekek) | 10 |
HSS6180 | Bölcsészet- és társadalomtudományok Születéstől 8 éves korig | 10 |
6160 AED | Vizuális művészetek és zenei nevelés korai gyermekkorban | 15 |
ECE6160 | Hatékony pedagógia és gyakorlat koragyermekkori kontextusban | 15 |
TPA6120 | Tanítási teljesítményértékelés | 10 |
2. évfolyam – 2. félév
Egységkód | Egység címe | Credit Pontok |
EDF6101 | Stratégiák a bennszülöttek és a Torres-szoros szigetlakói diákjainak tanítására | 15 |
ECE6150 | Kortárs és összehasonlító perspektívák a koragyermekkori nevelésben | 15 |
6150 AED | Tánc-, dráma- és médiaművészeti oktatás kisgyermekkorban | 15 |
ECE6170 | Vezetés és irányítás koragyermekkori kontextusban | 15 |
A program eredménye
A kurzus tanulási eredményei
- Alkalmazza a kognitív, technikai és kreatív készségeket a tanítás elméletének és gyakorlatának vizsgálatára, értékelésére és szintézisére hiteles helyzetekben.
- Alkalmazza a kommunikációs és együttműködési készségeket innovatív tanterv, tanulási és értékelési tevékenységek kialakításához a koragyermekkori nevelésben.
- Kritikusan reflektáljon az oktatási ismeretek, a kutatási elvek és módszerek komplex körére, hogy bemutassa a koragyermekkori tanítás elsajátítását.
- Használjon magas szintű önmenedzselési készségeket egy kiterjesztett gyakorlat kezdeményezéséhez, megtervezéséhez és végrehajtásához.
Karrierlehetőségek
Karrierlehetőségek
Ez a kurzus elkötelezett a kisgyermekkori tanárok felkészítése iránt, akik alapvető tudással, készségekkel és tapasztalattal rendelkeznek számos koragyermekkori környezetben, és születésüktől 8 éves korukig gyermekekkel dolgoznak.
Lehetséges jövőbeni munkakörök
Óvónő, óvónő, óvónő, óvónő, óvodapedagógus, alsó tagozatos általános pedagógus, központ igazgató.