
Online mesterképzés a multimédiás marketingkommunikációból
Online
IDŐTARTAM
2 Semesters
NYELVEK
Angol, Német
PACE
Teljes idő, Részidő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Kérje a legkorábbi kezdési időpontot
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Távoktatás
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Szeretné elmélyíteni tudását a multimédiás marketingkommunikációról és növelni karrierlehetőségeit? Szeretnél időtől és helytől függetlenül tanulni, és magad döntenéd el, mennyi időt szeretnél a továbbtanulásra fordítani? Szakmai tapasztalata azt az érzést hagyja benne, hogy az alapképzésben nem tanulhat meg semmi újat? Továbbra is szeretné szakértelmét akadémiailag kiegészíteni, és ezzel javítani szakmai helyén? Már végzett marketing szakon, és most a kommunikációs és marketingiparban találta magát, és sürgősen további szakértelemre van szüksége ezen a területen? Olyan interdiszciplináris tanulmányi programot keres, amely egyesíti a különböző intézetek know-how-ját és sok éves tapasztalatát? És mindezt egyéni támogatással kombinálva? Akkor a Marketing Kommunikáció online tanulmányi programja a Cross-media Marketing Communication International szakirányon az Ön számára megfelelő!
Online mesterképzésünkben akkor tanulhat, ha nemzetközileg elismert alapképzési diplomával vagy azzal egyenértékű szakmai tapasztalattal rendelkezik. A marketingkommunikáció online tanulmányai során a 15 modulból 14-et a kijelölt feladatok kidolgozásával, egy modult pedig vizsgával teljesít. Tanulmányai végén a multimédiás marketingkommunikáció állományába tartozó diplomamunkáját online vagy a helyszínen egy kis vizsgáztató bizottságnak fogja bemutatni.
Belépők
Tanterv
A kurzus három szintből áll, amelyekben összesen 15 modult kell teljesíteni.
A modulok értéke 4 vagy 2 ECTS. A tanfolyamot a mesterdolgozat (14 ECTS) zárja.
A modulokat egy modulfeladat kidolgozásával zárod. Ez alól kivétel a jogi modul, amely online vizsgával zárul. A tizennégy feldolgozás hét-tizenöt oldalból áll. Csak a kommunikációs koncepció valamivel hosszabb feladat. Az összes tartalmat bármikor és bárhol szerkesztheti. A tervezési és a mesterdolgozat modulokban három-három online szemináriumi időpont áll rendelkezésére. Ezenkívül itt kiválaszthatja a dátumot, és bárhonnan részt vehet. Az egyetlen dolog, amire szüksége van, az a stabil internet-hozzáférés.
Összesen tizennégy feladat, egy teszt, egy diplomamunka és egy mestervizsga választ el a diplomától.
Első tanulási szakasz
Az 1. szakaszban három modult kell elvégeznie általános marketing és kommunikációs tartalommal. Ezen a szinten megtalálja a Tudományos írás és empirikus társadalomkutatás modult is. Ez egy olyan modul, amelyben megismertetjük Önt a szakirodalmi és bizonyítékokon alapuló munkával, és ezzel jó alapot teremt a következő modulokban elvégzendő munkához.
Második tanulási szakasz
A 2. szakaszban a multimédiás marketingkommunikáció mindennapi gyakorlatával foglalkozunk. Ide tartozik a szöveggel, képekkel és videóval végzett munka, valamint az eseménykommunikáció, az integrált kommunikáció, a PR és általában a marketingkommunikáció gyakorlati területe. A kommunikációs kampányban és a tervezési modulban megalkotja saját multimédiás kommunikációs koncepcióját. Egy feladat, amely egyben az álláspályázatok bemutatója is lehet.
Harmadik tanulási szakasz
A 3. szakaszban nagy hangsúlyt fektetünk a jövőre. Az imázsorientált marketingkommunikációt különválasztjuk az értékesítés-orientált marketingkommunikációtól, hogy a marketingkommunikáció trendjeit tükröző, multimédiás megközelítésben újra összehozzuk azokat. A hírnév és a válságkommunikáció, mint a kommunikációs szakemberek magas szintű művészete, valamint a kommunikációs iparban a jog és az etika előkészíti az utat, hogy vezető tanácsadóvá váljon.
A mesterdolgozat szemináriumát a 3. szinthez soroljuk, mert ezen a ponton már el kell végeznie néhány modult a megfelelő téma kiválasztásához. Elvileg azonban szabadon döntheti el, hogy mikor kezdi meg a szemináriumot. A szemináriumot akkor kezdi meg, amikor bemutatandó expozéja van. Egyszerű regisztráció egy online szemináriumra. Mottónk szerint: Tanulj, amikor csak akarsz!
A program eredménye
A sikeres diplomások megkapják a „Master of Arts in Marketing Communication” (rövidítve „MA” vagy „MA”) fokozatot a Burgenlandi Alkalmazott Tudományok Egyetemétől.
Program tandíj
Tanulói beszámolók
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
BA (Hons) Business Management (Marketing) (CMI)
- Online
Online mester a digitális marketingben
- Barcelona, Spanyolország
- Online
Filozófiai doktor (Ph.D) marketing és kommunikáció
- Ragusa, Olaszország