Online bizonyítvány termékmenedzsmentből és stratégiából
Emeritus Institute of Management
Kulcs információ
Campus helye
Online
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
6 hétig
Pace
Részidő
Tandíjak
USD 2 600
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A hatékony termékportfólió felépítése kritikus készség. A kortárs termékmenedzsereknek képesnek kell lenniük világos jövőképet megfogalmazni szervezetük termékeinek piacáról. Ezenkívül agilis környezetben kell fejleszteniük ezeket a termékeket, és bevált tesztelési módszerekkel és teljesítménymérőkkel kell érvényesíteniük az eredményeket. Ez a program átfogó ismereteket nyújt az élvonalbeli termékkezelési technikákról, valamint a végrehajtási stratégiákról, amelyek versenyelőnyt biztosítanak az innovatív szervezetek számára.
- 107 745 USD Termékmenedzser átlagos éves fizetése az Egyesült Államokban (Forrás: Glassdoor, 2022. március)
- Az adatokra stratégiai hangsúlyt fektető és az üzleti érték kinyerésére fejlett stratégiával rendelkező szervezetek83%-os százalékos aránya a felső kategóriás bevételekhez, ami 66%-kal több alsó kategóriás profitot eredményezett az elmúlt 12 hónapban (Forrás: Splunk Research)
- 8,6% A globális termék-életciklus-menedzsment piac becsült összetett éves növekedési üteme 2022 és 2030 között (Forrás: Grandview Research, 2022. március)
Programélmény
- Élő munkamenetek. Mérje fel előrehaladását élő oktatói bejelentkezéssel.
- Podcastok. Hallgassa meg a kiválasztott tartalmat, hogy igazodjon az adott modulokhoz.
- Szavazások. Tekintse meg a kulcskérdésekre vonatkozó felmérési eredményeket, beleértve egy nagyszerű koncepció jellemzőit.
- Tudásellenőrzések. Mérje fel a tartalom megértését a program előrehaladtával.
- Kipróbáló tevékenységek. Fókuszáljon a valós forgatókönyvekre, mint például az ügyfélinterjúk lefolytatása és a tervezési gondolkodási folyamatok felépítése.
- Fokális termékismertető. Válasszon a valós körülményeknek megfelelő terméket, majd hajtsa végre és értékelje termékfejlesztési stratégiákat és technikákat a program során.
Ideális Diákok
Kinek szól ez a program?
- Pályakezdő és középső termék-, technológia- és marketingszakemberek, akik szeretnék megérteni a termékmenedzsmentet és a hatékony termékportfólió felépítésének stratégiáját
- Középszintű üzleti/funkcionális vezetők, akik közvetlenül vagy közvetve részei a termék életciklusának
- Tanácsadók, akik innovatív termékeket és megoldásokat kínálnak ügyfeleiknek
- Vállalkozók, akik új termékfejlesztési lehetőségek azonosításával szeretnék bővíteni szervezetüket
- C-suite/senior vezetők, akik részt vesznek a termék életciklusának bármely pontján, az ötleteléstől a végső bevezetésig
A program eredménye
Kulcs elvezetések
A Wharton termékmenedzsment és stratégia online programja átfogó áttekintést nyújt erről a növekvő területről. Ez a program lehetővé teszi, hogy:
- Elemezze a termékmenedzsment és -stratégia kortárs gyakorlatait
- Használjon eszközöket és technikákat termékek és szolgáltatások kigondolásához, megépítéséhez és kezeléséhez azok életciklusa során
- Megérteni, hogyan kell kidolgozni és végrehajtani a termékek piacra lépési stratégiáját
- Tanulja meg, hogyan alkalmazzák a sikeres termékmenedzserek tervezési gondolkodásmódot, agilis módszereket és kulcsfontosságú üzleti mutatókat a hatékony termékportfólió felépítéséhez
- Értékelje a termékmenedzsment funkciót a szervezeti gyakorlaton belül
- Szerezzen magabiztosságot és hitelességet a termékmenedzseri szerepkörbe való átálláshoz
Tanterv
Program Témák
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Professional Certificate of Competency in Hydraulics and Pneumatics
- Online
Professional Certificate of Competency in Circuit Breakers, Switchgear & Power Transformers
- Online
Nem szerkezeti mérnökök szakmai alkalmassága a szerkezeti tervezésben
- Online