Online tanúsítvány a termékstratégiában
Emeritus Institute of Management
Kulcs információ
Campus helye
Online
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
2 hónapok
Pace
Részidő
Tandíjak
USD 2 600
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A termékstratégia mint az üzleti növekedés alapja
Minden olyan vállalatnak, amely a technológiát versenyképes megkülönböztető tényezőnek tekinti, termékstratégiára van szüksége. És minden ember, aki hozzáér egy termékhez egy szervezeten belül, közvetlenül hozzájárul annak sikeréhez vagy kudarcához. Az átfogó termékstratégia magában foglalja az ökoszisztéma valamennyi érintettjének bevonását. Azok számára, akik részt vesznek a termékstratégia kidolgozásában vagy megvalósításában – a bölcsőtől a sírig – olyan gondolkodásmódot alakíthatnak ki, amely a termékstratégiát a növekedés Pathway elemeként rögzíti.
Akár új termékek és szolgáltatások bevezetésével keresi a növekedést, akár a meglévők életciklusát szeretné kezelni, a Termékstratégia program olyan megközelítéseket kínál, amelyeket a világ számos vezető technológia-vezérelt vállalata használ.
Ideális Diákok
Kinek szól ez a program?
- Üzleti vezetők és vezetők, akik anyagilag részt vesznek a termék életciklusának bármely pontján, a bölcsőtől a sírig
- Azok, akik közvetlenül felelősek a termék- vagy portfólióstratégiáért, vagy akik közvetettebb szerepet játszanak, például az értékesítésben, a marketingben, az üzemeltetésben, a pénzügyekben vagy a K+F-ben
- Olyan cégek szakemberei, akik arra összpontosítanak, hogy a technológiát versenymegkülönböztetőként használják, még akkor is, ha az Ön vertikális piaca nem „tech”
- Szakemberek, akik egy formálisabb termékmenedzsment szerepet kívánnak vállalni
A résztvevők számos iparágból származnak:
- Tiszta játéktechnológiai cégek, beleértve a szoftvert, a hardvert, az elektronikát, a hálózatépítést és az e-kereskedelmet
- Ipari termékekkel foglalkozó cégek, beleértve a tartós fogyasztási cikkeket, orvosi berendezéseket és eszközöket, autóipari, építőipari és mezőgazdasági termékeket
- Tech-intenzív szolgáltatások, mint például banki / fintech, ügyvédi irodák, informatikai szolgáltatások és tanácsadók
A program eredménye
Kulcs elvezetések
- Elemezze az új terméklehetőségeket, hogy hatékonyan „menni” vagy „nem megy” következtetésekre jusson
- Mérje fel a különféle üzleti modellek előnyeit és hátrányait, beleértve az SaaS-t, és válasszon másik üzleti modellre, ha a jelenlegi nem hoz növekedést
- Dolgozzon ki piacra lépési stratégiát a 7 elemes keretrendszer segítségével
- Hozzon létre vásárlói személyiségeket, pozicionálást és üzenetküldést a Kellogg School of Management szabadalmaztatott eszközei alapján
- Tanuljon valós egyedi esettanulmányokból és példákból, amelyek a kar saját tanácsadói tapasztalatain alapulnak olyan vezető technológiai cégeknél, mint a Microsoft, az AT&T, a Salesforce.com és a Facebook
- Hozzon létre agilis követelményeket az „elvégzendő munkák” keretrendszeren, a felhasználói történeteken és az epikusokon alapulva
- Kezelje a partnerek ökoszisztémáit, és tanulja meg, hogyan hozhat létre mindenki számára előnyös partnerségeket
Tanterv
Program modulok
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Versenyképes stratégiai és innovációs online tanúsító tanfolyam
- Holborn, Egyesült Királyság
Strategic Thinking and Innovation Certificate
- Gainesville, Amerikai Egyesült Államok