Mester a digitális üzleti menedzsment, a BI és a mesterséges intelligencia területén
ESPM – Brasil
Kulcs információ
Campus helye
São Paulo, Brazília
Nyelvek
Portugál
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
3 félévben
Pace
Részidő
Tandíjak
BRL 608 / per month *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* akár 35 részlet 608,78 BRL + 1 részlet 670,18 BRL
Bevezetés
A Digital Business Management, a BI és a mesterséges intelligencia mesterének célja az egyre versenyképesebb üzleti környezet olvasásának javítása, a program olyan módszertanon alapul, amely megköveteli a résztvevőktől, hogy stratégiai intézkedéseket készítsenek és alkalmazzanak az üzleti stratégiával összhangban lévő digitális médiumra. Együttműködő környezetben a résztvevők megtervezik a cselekvéseket és a tanfolyam befejezési projektjét.
Képtár
Ideális Diákok
öregdiák profil
A digitális médiamenedzsment, az üzleti intelligencia és a mesterséges intelligencia mesterszakon végzettek az alábbi képesítésekkel rendelkeznek:
- A digitális környezetben történő eredménykezelésre összpontosító stratégiai intézkedések kidolgozása.
- Olyan elemzési módszerekkel hozzon döntéseket, amelyek elősegítik a vállalatok versenyképességét.
- Alakítson, fejlesszen és vezessen nagy teljesítményű csapatokat.
- Az egymásnak ellentmondó igények kezelésének ismerete.
akinek szánják
- Vezető elemzők, koordinátorok és vezetők, vezetői pozíciók betöltésére.
- Tanácsadók és egyéni vállalkozók, akik a környéken dolgoznak, és szeretnék magukat közép- és nagyvállalatok kiszolgálására fejleszteni.
- Vállalatok, reklám- és kommunikációs ügynökségek, amelyeknek ki kell képezniük vezetői pozíciójukat.
- Különféle üzleti szegmensek koordinátorai és menedzserei.
Belépők
Tanterv
mit fog tanulni
A kurzus tárgyait webkonferencia-órák támogatják, amelyeket az adott témakörben kiterjedt szakmai és tudományos tapasztalattal rendelkező professzorok, szövegek, aktuális bibliográfiai jelzések és felvett órák vezetnek. A dinamika, az esetek és a kritikai elemzések a tevékenységek szerves részét képezik a kurzus során, elősegítve a részvételen alapuló tanulást.
- Integráló fegyelem
Menedzsment és Stratégiai Központ
- Stratégiai marketing
- Marketingre alkalmazott finanszírozás
- Vezetés és stratégiai embermenedzsment
- Tervezési gondolkodás és új üzleti modellek
BI és Mesterséges Intelligencia Központ
- Adattudomány és üzleti intelligencia
- Fogyasztói betekintés
- Digitális elemzés
- A marketingre alkalmazott kvantitatív módszerek
- A mesterséges intelligencia alapjai
- Marketingre alkalmazott gépi tanulás
Digitális menedzsment mag
- Marketing alapjai
- Digitális platformok és technológia
- Üzleti tapasztalat
- Közösségi média stratégia
- Martech és programozási hirdetések
- Keresőmotor marketing
Alkalmazott befejezési projekt
A digitális kommunikáció és az üzleti intelligencia tervezésére irányuló alkalmazott projekt felügyelt előkészítéséből áll, figyelembe véve a kurzus során lefedett elméleti hivatkozások, koncepciók és módszertanok gyakorlati alkalmazását. A projektet egy felügyelő felügyeli, aki segíti a fejlesztést, és ha elkészül, egy személyes testület elé kerül értékelésre.
* A kurzus végén a hallgatók személyesen mutatják be a kurzus befejező munkáját (TCC) egy professzori testületnek. A bemutatóra az ESPM egyik egységében kerül sor, São Paulóban, Rio de Janeiróban vagy Porto Alegrében.