Mester a márkaépítésben
ESPM – Brasil
Kulcs információ
Campus helye
São Paulo, Brazília
Nyelvek
Portugál
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
4 félévben
Pace
Részidő
Tandíjak
BRL 581 / per month *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* akár 35 részlet 581,79 BRL + 1 részlet 640,50 BRL
Bevezetés
A Master in Branding tanfolyamon a hallgatók felkészültek a következőkre:
- Tudja meg, hogyan épül fel és kezelhető egy nagy értékű, identitással és differenciált értékekkel rendelkező márka.
- Készítsen márkatervet.
- Megértsék a márkát, mint a vállalkozás számára rendkívül fontos erőforrást, és hogy ez nem korlátozódik szimbólumra vagy névre.
- A digitális márkaépítés fejlesztése a márka iránti elkötelezettség növelésével a közösségi médián keresztül.
- Beépítheti a fogyasztói magatartás kutatásából származó betekintést a márkaépítési stratégia kidolgozásába.
- Tudja meg, hogyan lehet a márka vizuális elemeit, például a tipográfia és a színeket felhasználni a márka identitásának kialakítása során.
- Engedélyezze a tervezés szakembereinek, hogy megértsék a márkamenedzsment hatalmát a megoldások és eredmények eljuttatásában a vállalatok számára.
- Dolgozzon a márka licencével.
- Ismeri az alapvető jogi kérdéseket a szerzői jogokkal, a szellemi tulajdonnal, a márka regisztrációjával és a jogi oltalommal kapcsolatban.
Belépők
Tanterv
mit fog tanulni
A kurzus távoktatási formátumban kerül kialakításra, amelyben az online órákat élőben tartják. Ebben az életben a diákoknak lehetőségük lesz arra, hogy dinamikus és interaktív környezetben kommunikáljanak tanárokkal és más diákokkal.
A kurzus modulokra oszlik, és ezeket széleskörű szakmai és tudományos tapasztalattal rendelkező professzorok vezetik, különböző aktív módszerekkel, mint például projekt, problémahelyzet, terepkutatás, esetek stb., mindig aktuális szövegekhez és bibliográfiai jelzésekhez rögzítve.
- Integráló fegyelem
- Modern marketing fogalmak
- A fogyasztói és márkaimázs megértése
- Márkaérték
- Fogyasztási trendek
- Márka vizuális elemek
- Shopológia
- Digitális márkaépítés
- Márkaengedély
- A márkaépítés jogi szempontjai
- Márkák pénzügyi értékelése
- Márkaélmény
- B2B márkaépítés
- Márkaszemélyiség és történetmesélés
- Márkaépítés a luxuspiacok számára
- Kurzus befejezési munka (TCC)
* A kurzus végén a hallgatók személyesen mutatják be a kurzus befejező munkáját (TCC) egy professzori testületnek. A bemutatóra az ESPM egyik egységében kerül sor, São Paulóban, Rio de Janeiróban vagy Porto Alegrében.
Képtár
Ideális Diákok
öregdiák profil
A márkaépítés mesterszakán végzett hallgató képes lesz megérteni, hogyan épül fel és hogyan kezeli a nagy értékű márkát, és kidolgozza a márkatervezési tervet, így szakterületükön egy komplett szakembert alkot, amely a következőket tartalmazza:
- Értsd meg a márkát, mint vállalkozása számára rendkívül fontos erőforrást, és hogy nem korlátozódik egy szimbólumra vagy névre.
- A digitális márkaépítés fejlesztése a közösségi médián keresztüli márka elkötelezettségének növelésével.
- A fogyasztói magatartáskutatásból származó betekintéseket beépítheti a márkaépítési stratégia kialakításába.
- Ismerje meg, hogyan használhatja fel a márka vizuális elemeit, például a tipográfiát és a színeket a márkaidentitás kialakításában.
- Engedje meg a tervezési szakembereket, hogy megértsék a márkamenedzsment hatalmát, amellyel megoldásokat és eredményeket hozhat a vállalatok számára.
- Sajátítsa el a szerzői joggal, a szellemi tulajdonnal, a bejegyzéssel és a márka jogi védelmével kapcsolatos alapvető jogi kérdéseket.
akinek szánják
- Marketingszakemberek vagy más olyan területek, akiknek ki kell használniuk vállalkozásukat.
- Marketing- és márkamenedzserek, akiknek fejleszteniük kell márkáikat.
- Vállalkozók, akik márkákat akarnak építeni.
- Tervezők, akik szeretnék fejleszteni márkamenedzsment-készségeiket.
- Emberek, akik érdeklődnek a márkamenedzsment és a fogyasztói magatartás tanulása és készségeik fejlesztése iránt.