Mester A Transmedia Üzleti Kommunikációjában
ESPM – Brasil
Kulcs információ
Campus helye
São Paulo, Brazília
Nyelvek
Portugál
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
4 félévben
Pace
Részidő
Tandíjak
BRL 627 / per month *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* akár 35 részlet 627,73 BRL + 1 részlet 691,21 BRL
Bevezetés
A Transzmédia üzleti kommunikáció mestere tanfolyamon a hallgatók felkészültek a következőkre:
- Értékelje a forgatókönyveket, és tervezzen integrált kommunikációs és marketing akciókat az egyes kiemelt nyilvánosság pszichológiai jellemzőinek ismeretében annak érdekében, hogy a márka lényegi koncepcióit mindegyik között elterjessze, és a hozzáadott érték érzékelését hozza létre.
- A digitális média elérhetőségének megértése a hatékonyabb használat érdekében, a COPE – Create Once Publish Everywhere technikával az eredmények optimalizálására más offline médiában is, egyedi arculattal és diskurzussal rendelkező cég létrehozásával.
- A kreativitás ösztönzésére szolgáló modellek gyakorlása, olyan módszertanok segítségével, amelyek a piaccal való kommunikáció különböző alternatíváit hozták létre, amelyek egyidejűleg a hatékonyságot és a kiegyensúlyozott befektetést kombinálják a várt eredmények elérése érdekében.
Tanterv
mit fog tanulni
A kurzusokat az adott témákban szakmai és tudományos tapasztalattal rendelkező professzorok vezetik, akik élőben, webkonferencián keresztül mutatják be a tartalmat, nagyszerű interakciót generálva professzorok és hallgatók között esetek megbeszélésével, szövegek elemzésével és releváns bibliográfiai jelzésekkel.
Integráló fegyelem
- Integráló fegyelem
Tervezés és kreativitás
- Integrált kommunikációs tervezés
- A kommunikáció digitális univerzuma
- Kreatív folyamatok – Hogyan kommunikáljunk a megkülönböztetéssel
- Mesemondás a szervezetekben
- Társadalmi-környezeti és gazdasági felelősség
- Reputation Management
- Vállalati rendezvények
- Válságmegelőzés és -kezelés
- Minőségi eredmények mérése
- Kvantitatív eredmények mérése
Az érdekelt felek
- Belső marketing és belső kommunikáció
- Kommunikációmenedzsment különböző generációk számára
- Vevőkapcsolatok
- Sajtókapcsolatok
- Piaci és befektetői kapcsolatok
- Kormányzati kapcsolatok: lobbi
- Kapcsolatok a kereskedelemmel
Alkalmazott befejezési projekt (PCA)
- Alkalmazott befejezési projekt (PCA)
* A kurzus végén a hallgatók személyesen mutatják be a kurzus befejező munkáját (TCC) egy professzori testületnek. A bemutatóra az ESPM egyik egységében kerül sor, São Paulóban, Rio de Janeiróban vagy Porto Alegrében.
Képtár
Ideális Diákok
öregdiák profil
A Transzmédia üzleti kommunikáció mesterképzés végén a hallgató képes lesz gyakorlati és menedzsment tevékenységek végzésére bármely szervezet üzleti kommunikáció területén, sajtókapcsolatok gyakorlásához, belső marketinghez, hírnévkezeléshez szükséges műszaki ismeretekkel. , a kormánnyal való kapcsolatok, az eredmények mérése, többek között.
akinek szánják
- A termékek intézményi és márkaimázsának építése iránt elkötelezett szakemberek, akik törődnek a vállalatok hírnevével és kapcsolataikkal a legkülönfélébb érdekelt felekkel
- Kommunikációs és marketing szakemberek, akik digitális médiával foglalkoznak, és koordinálják a vállalat online és offline interakciós folyamatait a piaccal
- Felelős a csapatok, az emberi erőforrások irányításáért, a belső tehetségek vonzásáért, fejlesztéséért és megtartásáért, akiknek meg kell küzdeniük a különböző generációk összehozásával járó kihívásokkal, hogy nagy teljesítményű, multidiszciplináris és multikulturális csapatokat hozzanak létre.
- Reklámért, intézményi és marketingmarketingért, PR-ért, sajtóért, válságkezelésért, a legkülönfélébb közönséggel való intézményi kapcsolatokért, integrált és stratégiai kommunikációs akciók tervezéséért, létrehozásáért, megvalósításáért és méréséért felelős szakemberek
- Vállalkozók, tanácsadók, családi vállalkozások vezetői és önálló vállalkozók, akik saját vállalkozásukban dolgoznak
- Vállalatok, reklám- és kommunikációs ügynökségek, tanácsadók és tanácsadók, akiknek ki kell képezniük csapataikat a tervezés, a forgatókönyvek értékelése, a közönséggel való kapcsolatok kialakítása és kezelése terén.