
Mester in
Mester viselkedési közgazdaságtan ESPM – Brasil

Bevezetés
A viselkedési közgazdaságtan mestere szilárd elméleti alapot biztosít a viselkedési közgazdaságtanhoz, lehetővé téve a résztvevők számára, hogy a kutatás ezen területén a koncepciókat és a főbb eszközöket használják többek között cégeknél, reklámügynökségeknél, bankoknál, tanácsadásnál. Ennek a kurzusnak a célja az is, hogy a jövőbeni vezetőket, tanácsadókat és elemzőket támogassa az ügyfelek, alkalmazottak, versenytársak és saját maguk által hozott pszichológiai döntések mögött meghúzódó trendekben, hangsúlyt fektetve arra, hogyan lehet ezeket a meglátásokat beépíteni az üzleti életbe, a marketingbe, a vezetésbe és a stratégiákba. .
Belépők
Tanterv
mit fog tanulni
A kurzus tárgyait valós idejű webkonferencia-órák támogatják, amelyeket az adott témakörben, szövegekben és aktuális bibliográfiai jelzésekben széleskörű szakmai és tudományos tapasztalattal rendelkező professzorok vezetnek. A dinamika, az esetek és a kritikai elemzések a tevékenységek szerves részét képezik a kurzus során, elősegítve a részvételen alapuló tanulást.
A kurzusnak van egy integratív tudományága, amelynek célja kommunikációs csatorna biztosítása a kurzus koordinációjához. Ehhez a tudományághoz a beavató órát és a kurzuskoordinációs vendégek előadásait tartják.
A bibliográfiai jelzések angol nyelvű szövegeket tartalmaznak, amelyek hangszeres angol nyelvet igényelnek a résztvevőktől.
Döntéshozatali folyamat: vezetés és menedzsment
Ennek a tematikus tengelynek az a célja, hogy bemutassa és megvitassa azokat a finom erőket, amelyek az emberek döntéseit vezérlik, amikor egyénileg vagy kollektíven döntenek. Az ezt integráló tudományágak bemutatják a viselkedéstudományok főbb elméleti alapjait, és azt, hogy ezek alapján hogyan lehet megoldásokat felépíteni közös problémákra. Szó lesz a komplex szervezetek döntéshozatali folyamatában jelenlévő torzításokról, a vezetés viselkedési jellegéről, valamint az egyéni döntések mögött meghúzódó motivátorokról az egyéni jólét kapcsán.
- A viselkedési közgazdasági eszközök alapjai
- Döntési folyamatok
- Jó közérzet és Boldogság
- Meggyőzés, vezetés és társadalmi preferenciák
Kommunikáció és fogyasztás
A tematikus tengely középpontjában az egyén áll, középpontjában a kommunikáció és a fogyasztó áll, olyan modelleket mutatva be, amelyek lehetővé teszik a döntések megértését és előrejelzését. Azok a diszciplínák, amelyek ezt integrálják, a választások mögött meghúzódó pszichológiában és a kontextustól való függésében mélyednek el. Tanulmányozzák azokat az opcióarchitektúra technikákat, amelyek lehetővé teszik az egyének döntéseit formáló „bökések” létrehozását, és az idegtudományok alapján az egyéni döntésekben aktiválódó biológiai folyamatokat tárgyalják.
- Stratégiai marketing
- Vásárlói és fogyasztói pszichológia
- Piacra alkalmazott idegtudomány
- Nudging és Choice Architecture
Gazdaság és pénzügyek
A tematikus tengely a viselkedésszemléletet integrálja az egyéni gazdasági döntésekbe, a racionális homo Economicus paradigmáját tárgyalva, a döntéshozókat perszoniként ismerve el. A racionális választási modelleket mikro- és makroökonómiai szempontból is tárgyalják, és gazdagítják az irodalomban tanulmányozott viselkedési meglátásokkal és torzításokkal. Kiemelt téma a magatartási pénzügyekkel és a gazdasági racionalitási feltételezések lazításának hatásával kapcsolatos témák megvitatása. A tengely bemutatja továbbá a fenntarthatóság gazdasági fejlődésre gyakorolt hatásának kötelező tárgyalását, az etika relevanciáját az egyéni döntésekben és a viselkedéstudományok alkalmazásában.
- Pénzügyi menedzsment az üzleti életben
- Viselkedési pénzügyek
- Fogyasztás, megtakarítások, eladósodás és intertemporális választás
- Környezet, társadalom és kormányzás (ESG)
Kutatási módszerek
A kurzus három kvantitatív és kísérleti módszertanból áll, amelyek célja a beavatkozások létrehozásához és értékeléséhez szükséges készségek fejlesztése. A cél az, hogy gyakorlati eszközöket biztosítsanak a hallgatóknak az ok-okozati összefüggést bizonyító cselekvések tudományos szigorral történő létrehozásához és értékeléséhez.
- Kutatás és elemzés a viselkedéstudományban
- A kísérletek módszertana és tervezése
- Adattudomány: integráció és alkalmazás
A tanfolyam elvégzése
Tanácsadó professzor felügyelete mellett a hallgató a kurzus során tárgyalt elméleti referenciák és módszertanok gyakorlati alkalmazásával egy projektet dolgoz ki, amely alkalmazható a munkahelyén, vagy akár a vállalkozói szellemet is megcélozhatja.
- Alkalmazott befejezési projekt
* A kurzus végén a hallgatók személyesen mutatják be a kurzus befejező munkáját (TCC) egy professzori testületnek. A bemutatóra az ESPM egyik egységében kerül sor, São Paulóban, Rio de Janeiróban vagy Porto Alegrében.
Képtár
Ideális Diákok
öregdiák profil
A Viselkedésgazdaságtan mesterképzésben végzett hallgatóktól elvárjuk, hogy a következő képesítésekkel rendelkezzenek:
- A viselkedés-gazdaságtan és viselkedéstudományok alapjaira és fő eszközeire összpontosító projektek vezetése és tervezése;
- Elemezze a viselkedési megközelítések közötti különbségeket, és azt, hogy ezek hogyan járulhatnak hozzá a hatékonyabb stratégiák meghatározásához a vállalatokban és szervezetekben;
- Vizsgálja meg a fogyasztói magatartást egy új nézőpontból, és azonosítsa a főbb torzításokat, amelyek a döntések meghozatalakor hatnak.
- Kritikusan értékelje e kutatási terület fő feltételezéseit és módszertanát.
- Ismerje meg a tesztelés, a mérés, a sikertelenség, az újratesztelés, a sikertelenség, az újratesztelés előnyeit a termékek és stratégiák meghatározásában a szervezetekben.
akinek szánják
- Vezető elemzők, koordinátorok és vezetők, vezetői pozíciók betöltésére.
- Tanácsadók és szabadúszók, akik a környéken dolgoznak, és szeretnék fejleszteni magukat közép- és nagyvállalatok kiszolgálására.
- Vállalatok, reklám- és kommunikációs ügynökségek, amelyeknek ki kell képezniük vezetői pozíciójukat.
- Különféle üzleti szegmensek koordinátorai és menedzserei.