Posztgraduális kommunikáció és digitális tervezés
ESPM – Brasil
Kulcs információ
Campus helye
São Paulo, Brazília
Nyelvek
Portugál
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
3 félévben
Pace
Részidő
Tandíjak
BRL 517 / per month *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* akár 35 részlet 517,84 BRL + 1 részlet 570,19 BRL
Bevezetés
A Kommunikáció és Digitális Tervezés Graduate Program célja, hogy a marketing és a stratégia területein dolgozó menedzsereket különböző méretű és szektorú szervezetekben való munkavégzésre képezze, elősegítve a piaci trendek jövőképének kialakítását, amely hatékony vezetői döntéshozatalhoz és fejlesztési menedzsmenthez vezet. a piacra, az etikára és a vállalati felelősségvállalásra összpontosító filozófiával összeegyeztethető attitűdök.
Tanterv
mit fog tanulni
A kurzusprogram összetétele tükrözi az ESPM marketingszakemberek képzésében szerzett tapasztalatait.
Összességében a kurzus 11 tudományágat és egy tudományágat tartalmaz a kurzus befejezési munkája (TCC) előkészítésére. A résztvevő egy-egy tantárgyat tanul webkonferencián keresztül, heti két napon, a kurzus ütemezése szerint.
üzleti készségek
Modulok alkotják, amelyek célja a posztgraduális általános kompetenciák fejlesztése
- Üzleti környezet és üzleti stratégiák
- Embermenedzsment
- A marketing alapjai
- A pénzgazdálkodás alapjai
Digitális marketing
Modulokból áll, amelyek célja az általános területi kompetenciák fejlesztése
- Digitális fogyasztói magatartás
- Digitális média I: Display Média és keresőmarketing
- Digitális média II: közösségi média és új média
- E-kereskedelem
Felhasználói tapasztalat
Olyan modulok alkotják, amelyek célja a specifikus kurzus kompetenciák fejlesztése
- Információs architektúra és interakciós tervezés
- Prototípus és használhatóság tesztek
- gamification
A tanfolyam elvégzése
Dolgozzon ki egy zárómunkát, az elméleti hivatkozások, fogalmak és módszertanok gyakorlati alkalmazásával a kurzus során. Kommunikációs és digitális tervezési terv kidolgozásához kapcsolódó főbb fogalmak ismereteinek bővítése, rendszerezése, elmélyítése.
Tanácsadó professzor felügyelete mellett a hallgató a kurzus során tárgyalt elméleti referenciák és módszertanok gyakorlati alkalmazásával egy projektet dolgoz ki, amely alkalmazható a munkahelyén, vagy akár a vállalkozói szellemet is megcélozhatja.
* A kurzus végén a hallgatók személyesen mutatják be a kurzus befejező munkáját (TCC) egy professzori testületnek. A bemutatóra az ESPM egyik egységében kerül sor, São Paulóban, Rio de Janeiróban vagy Porto Alegrében.
A program eredménye
Képezze a résztvevőket a kommunikáció és a digitális tervezés területén különböző méretű és ágazatú szervezetekben való munkavégzésre, előnyben részesítve a jelenlegi piaci jövőkép kialakítását, amely hatékony teljesítményt és a piaccal kompatibilis attitűdök kialakítását, az etikai és a felelősségvállalást eredményezi.
Képtár
Ideális Diákok
öregdiák profil
A Kommunikáció és Digitális Tervezés Posztgraduális kurzus végzettje a következő képesítésekkel rendelkezik:
- Támogassa a működést a fő marketing csatornákon és digitális felületeken.
- A használhatósági bevált gyakorlatok beépítése, amelyek optimalizálják a felhasználói interakciót a digitális eszközökkel.
- Alkalmazzon jó interperszonális kapcsolati gyakorlatokat, hogy hozzájáruljon a csapat teljesítményéhez.
akinek szánják
Célja a frissdiplomások bármely tudásterületen, valamint azoknak a vállalkozóknak, akik a kommunikáció és a digitális tervezés területén dolgoznak vagy elmélyíteniük kell tudásukat, célja, hogy bővítsék a vállalatok igényeinek megértését.