
Posztgraduális Diploma in
Posztgraduális üzleti menedzsment és marketing ESPM – Brasil

Bevezetés
A Vállalkozásmenedzsment és marketing posztgraduális kurzus célja, hogy koncepciókat, modelleket és eszközöket mutasson be azzal a céllal, hogy megszilárdítsa az üzletvezetéssel és marketinggel kapcsolatos ismereteket holisztikus és modern perspektíván keresztül, amely lehetővé teszi a résztvevők számára, hogy a marketing területén dolgozzanak, olyan cégeknél, különböző méretekben, ágazatokban és fejlődési szakaszokban.
Igyekszik előnyben részesíteni a magas szintű technikai tudást, amely a marketingszakember hatékony teljesítményéhez, valamint a piacra, az etikára és a felelősségvállalásra való összpontosítás filozófiájával összeegyeztethető készségek fejlesztéséhez vezet.
A kurzus végén a hallgató képes lesz megérteni a marketing tevékenység különböző területeit, azok összefüggéseit és a marketing stratégiatámogató szerepét.
Tanterv
mit fog tanulni
A kurzusprogram összetétele tükrözi az ESPM marketingszakemberek képzésében szerzett tapasztalatait.
Összességében a kurzus 13 tudományágból áll, amelyek közül az egyik a kurzus teljesítési munka (TCC) előkészítésére szolgál. A résztvevő hetente kétszer egy tantárgyat tanul webkonferencián keresztül, a kurzus ütemtervének megfelelően.
Üzleti kompetenciák
- Környezetek és stratégiák elemzése
- Emberi tényező
- A marketing alapjai
- A pénzügy alapjai
értékesítés
- szolgáltatások
- Termékek és márkák
- Innováció és kreativitás
- Árképzés
- Elosztás és értékesítés
- Fogyasztói piac elemzése
- Big Data Analytics
- Marketing és digitális kommunikáció
- Tanfolyam befejezési munka
* A kurzus végén a hallgatók személyesen mutatják be a kurzus befejező munkáját (TCC) egy professzori testületnek. A bemutatóra az ESPM egyik egységében kerül sor, São Paulóban, Rio de Janeiróban vagy Porto Alegrében.
A program eredménye
A marketing terület résztvevőinek képzése különböző méretű és ágazatú szervezetekben való munkavégzésre, elősegítve egy olyan aktuális piaci jövőkép kialakítását, amely hatékony teljesítményt és a piacra, az etikára és a felelősségvállalásra összpontosító filozófiával összeegyeztethető attitűdök kialakítását eredményezi. A kurzus végén a hallgató képes lesz megérteni a marketing tevékenység különböző területeit.
Képtár
Ideális Diákok
öregdiák profil
A Vállalkozásmenedzsment és marketing posztgraduális kurzus végzettjeitől a következő képesítésekkel kell rendelkezniük:
- Elemezze a marketingkörnyezet azon tényezőit, amelyek befolyásolják a szervezet üzleti tevékenységét, és azonosítsa azokat a tényezőket, amelyek hatással lehetnek a vállalat eredményeire
- Ismerje a marketingmunkához kapcsolódó főbb stratégiákat és a marketing szerepét a szervezetben
- Ismerje és alkalmazza a marketingmixre vonatkozó releváns intézkedéseket, és képes legyen azonosítani a legjobb gyakorlatokat az egyes piaci helyzetekre.
- Elemezze az adatokat és az eredményeket objektíven, az eredményekre összpontosítva.
akinek szánják
Célja a frissdiplomások bármely tudásterületen, valamint azoknak a vállalkozóknak, akik a marketing területen dolgoznak vagy elmélyíteniük kell tudásukat, célja az üzleti helyzetek elemzésének szempontjainak szélesítése.