Luxusmarketing stratégia rövid online kurzusa
ESSCA School of Management - Online Programs
Kulcs információ
Campus helye
Online France
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
4 hétig
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 780
Jelentkezési határidő
24 May 2024
Legkorábbi kezdési dátum
27 May 2024
Bevezetés
Tanfolyam információk
- Tanulmány típusa: 100% online tanfolyam angol nyelven
- Időpont: 2022. január 10. - január 30.
- Kredit: 3 kredit (1 amerikai kredit, 6 CATS)
- Tempó: A szinkron/autonóm előkészítés keveréke. Az élő ülések rögzítésre kerülnek, így a tartalom online elérhető a diákok számára, amikor az a legjobban megfelel az időbeosztásuknak
- Felvételi feltételek: 3 éves egyetemi (vagy hasonló) tanulmányok bármely szakon
- Fő terület: Luxusmarketing
- Az élő szekciók időzónája: közép -európai idő (CET), UTC+01: 00
- Átutalási kredit: Ha át szeretné adni az ESSCA Online Campus tanulmányi kreditjét, kérje írásos jóváhagyását a dékántól vagy tanácsadótól az otthoni intézményben, mielőtt nyáron regisztrálna az ESSCA Online Campus -on. Az ilyen jóváhagyás csak az Ön védelmét szolgálja; ezt nem írja elő az ESSCA Online Campus téli iskolája, amely nem hagyhatja jóvá az átutaláshoz szükséges krediteket. Átírást biztosítunk arról, hogy az érdemjegyeket eljuttassuk az otthoni intézményéhez
- Tandíj: 15% Early bird kedvezmény a korai jelentkezőknek
Regisztráljon most élő információs ülésünkre.
Tanfolyam Luxus marketing stratégia
Fedezze fel a luxusmarketing stratégiáját globális összefüggésben, a francia luxusmárkákra összpontosítva.
Ez a tanfolyam azoknak a hallgatóknak készült, akik szeretnék megérteni a luxusmárkák marketingstratégiáját, és szeretnének elsajátítani eszközöket és stratégiákat a dinamikus és egyedi luxuságazatban.
A tanfolyam célja, hogy a hallgatók aktuális know-how-val és gyakorlati betekintéssel lássák el a luxusmárka-menedzserek valós problémáit.
Az előadásokon és műhelymunkákon alapuló megközelítéssel a hallgatók megtanulják, hogyan erősítik meg a nagy luxusmárkák kívánatosságukat.
Különféle termékkategóriák kerülnek bemutatásra, hogy a diákok világos áttekintést kapjanak a luxusmárkák sokféleségéről, beleértve a divatot, a kiegészítőket és az illatokat. A tanfolyam során megszerzett szakértelmet egy luxusmárka -innovációs projektre alkalmazzák, amelyet A -tól Z -ig csapatként irányítanak.
A tanfolyam ambiciózus, rendkívül interaktív, elkötelezettséget, kezdeményezőkészséget és kemény munkát igényel. Akárcsak a luxusmárka menedzsmentben dolgozni. Erős csapatmunka készségekre van szükség ahhoz, hogy az osztálytársakkal együttműködjenek a gyakorlatokon és a projekteken.
Ez az osztály nemzetközileg hozzáférhető (minden időzónában), mivel az összes élő tanfolyamot rögzítik, majd mindenkor hozzáférhetővé teszik a hallgatók számára.
Tanterv
Tanfolyam tartalom
Fedezze fel és ismerje meg a luxusmarketing stratégiát és a márka menedzsmentet, különös tekintettel a francia luxusmárkákra.
Jobban megérti, mit jelent luxusmárkák létrehozása, építése és kezelése. Fejleszti az elemző készségeket és bemutatja a kreativitást és a stratégiai gondolkodást. Gyakorlati tapasztalatokkal jelentkezik az innovatív megoldások javaslatának folyamatában. A tanfolyam végére megtette az első lépést, hogy luxusmárka -menedzser legyen.
Bevezetés a luxusba és a luxusmárkákba
- Fedezze fel a luxus fogalmát, a luxusipar dinamikáját, a luxuspiac legfontosabb trendjeit és a luxusfogyasztást. Ezenkívül megismerkedhet a luxusmárkák sajátos természetével.
- Ismerje meg a luxusmárkák létrehozásának, felépítésének és kezelésének módját.
Luxus marketing mix stratégia
- Fedezze fel, hogyan fejlesztheti a luxusmarketing mixet a luxustermékek sajátosságaira, a kommunikációra és a kiskereskedelmi stratégiára összpontosítva.
Új luxusmárka létrehozása
- Tanulmányozza a piaci lehetőségeket, és a fogyasztói cél meghatározásával rakja le egy új luxusmárka létrehozásának alapjait.
- Olyan innovatív javaslat kidolgozása, amely erős potenciállal rendelkezik a piacon.
A program eredménye
Tanulási célok
- Ismerje meg a luxusmárkák sajátos természetét
- Alkalmazza a luxusmarketing-stratégia és a márkamenedzsment jelenlegi elméleteit és koncepcióit.
- Mutassa be a marketinghelyzetek elemzésének, a kulcsfontosságú problémák azonosításának és a megoldások ajánlásának képességét
- Fejlesszen problémamegoldó képességeket valós példák, esettanulmányok és marketing kihívások segítségével
- Gyakoroljon kreatív és kritikus gondolkodást, hogy innovatív megoldásokat találjon
- A marketinges munkához releváns kommunikációs készségek fejlesztése