
Mester in
HIVATALOS MESTER A KORÁPOLÁSBAN Euroinnova International Online Education

Bevezetés
Jelentkezzen hivatalos mesterünkhöz az Antonio De Nebrija Egyetemen, és bővítse az álláskeresési lehetőségeket, valamint növelje az érdemeket és pontokat az ellenzékek, átigazolások és versenyek skáláján ezzel a hivatalos online oktatási mesterekkel. Ne várjon tovább, kérjen információt. 100% online és gól az ellenzékben.
Általános tulajdonságok
A hivatalos mester korai gondozás szakmai kilépésének összefoglalója:
A korai gondozás olyan beavatkozások halmaza, amelyek a hallgatói lakosságra, családjukra és környezetükre irányulnak, és amelyek célja, hogy a lehető leggyorsabban reagáljanak a fejlődési rendellenességekkel küzdő vagy azoktól szenvedő gyermekek átmeneti vagy állandó szükségleteire. , amint azt a Munkaügyi és Szociális Minisztérium Királyi Fogyatékossági Testülete által készített Korai Gondozási Fehér Könyv is jelzi. Ez a Fehér Könyv a korai figyelemről címmel először a 2000 -es évben jelent meg, és 3 kiadás előkészítését és 8500 példány kiosztását tette szükségessé, jelezve a ma iránti nagy keresletet. A jelentésben szereplő adatok a Fehér Könyv a korai gondozásról, 2005 -ös harmadik kiadásából származnak.
A hivatalos korai gondozás céljai:
Alapkompetenciák
- Olyan ismeretek birtokában és megértésében, amelyek alapot vagy lehetőséget biztosítanak az eredeti elképzelések fejlesztésében és / vagy alkalmazásában, gyakran kutatási kontextusban.
- Hogy a hallgatók tudják, hogyan alkalmazzák a megszerzett tudást és képességüket a problémák megoldására új vagy kevéssé ismert környezetben a tanulmányi területükhöz kapcsolódó tágabb (vagy multidiszciplináris) összefüggésekben.
- Hogy a diákok képesek integrálni a tudást, és szembe kell nézniük az ítéletek olyan információkon alapuló megfogalmazásának bonyolultságával, amelyek hiányosak vagy korlátozottak, magában foglalják a tudásuk és ítéleteik alkalmazásával összefüggő társadalmi és etikai felelősségekről szóló elmélkedéseket.
- A diákok tudják, hogyan kell egyértelműen és egyértelműen közölni a következtetéseiket, az őket támogató ismereteket és végső okokat a szakosodott és nem szakosodott közönség számára.
- Hogy a diákok rendelkeznek olyan tanulási készségekkel, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy nagyrészt önálló vagy önálló módon folytassák tanulmányaikat.
általános készségek
- A meglévő korai gondozási modellek integrálása az oktatási környezetbe.
- Értékelési és beavatkozási eszközök létrehozása a korai ellátásban.
- Vonja be a családot a korai gondozás munkájába.
- Szervezze meg a korai ellátást a multidiszciplináris csapaton belül.
- Tervezze meg a korai ellátás tervezését és megszervezését az oktatási környezetben.
specifikus készségek
- Szintetizálja a korai ellátás jelenlegi rendszereit és modelljeit az oktatási környezetben.
- Tudományos jellegű információk összegyűjtése és felülvizsgálata, kritikusan és önállóan, a korai gondozással és a hatékony beavatkozások tervezésével kapcsolatban.
- Kapcsolja össze a gyermekkori rendellenességek jellemzőit a korai gondozás értékelési és beavatkozási folyamatával.
- Fogalmazza meg a korai gondozási eljárások alkalmazásának kritériumait.
- Értékelési és diagnosztikai eljárások létrehozása a korai ellátáshoz.
- Tervezési módszerek és eszközök a korai beavatkozáshoz.
- Alkalmazzon speciális családi környezeti értékelési technikákat a koragyermekkori gondozásban.
- Tervezés, empirikus adatok, útmutatások és tanácsadási tervek alapján a családi környezet korai ellátására.
- Tervezzen egyedi korai beavatkozási stratégiákat az autizmus spektrumzavarokra.
- A korai gondozási munka felépítése és koordinálása multidiszciplináris csapatban.
- Tervezzen és szervezzen értékelési és beavatkozási programokat az oktatás keretében.
- Alkalmazza a Mester által megszerzett ismereteket a korai gondozás területén végzett munka kifejlesztéséhez, feltárásához és védelméhez.
A hivatalos mester korai figyelem szakmai lehetőségei:
Ez a korai gondozói mesterképzés lehetővé teszi, hogy szakemberként dolgozzon a korai ellátásban: Korai gondozási és gyermekintervenciós központok és szolgáltatások, nyilvános, összehangolt, társadalmi kezdeményezések és / vagy magánszemélyek. Csecsemő- és alapfokú oktatási és gyógypedagógiai központok oktatási központjai. Közösségi, speciális és speciális szociális szolgáltatások. A korai gyermekkorra összpontosító szervezetek és intézmények. Pszichopedagógiai központok és szekrények. Neuropszichológiai, fizioterápiás vagy logopédiai központok, amelyek kora gyermekkorban szakosodtak. Tanácsadási szolgáltatások a központokhoz és szolgáltatások a kora gyermekkorra összpontosítva. Gyógypedagógiai központok Iskolák gyermekosztályokkal Pszichoedukációs szekrények Neonatológiai egységek kórházi központokban Gyermekgyógyászati osztályok egészségügyi központokban Gyermekrehabilitációs központok Játékközpontok Óvodák Önálló munka.
Mire készít fel a hivatalos korai gondozás:
A korai beavatkozás egyetemi mesterképzése lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy értékeljék azokat a gyerekeket, akik változásokat mutatnak fejlődésükben annak megállapítása érdekében, hogy jelöltek -e a korai beavatkozási programra. Továbbá képzést kapnak a korai gondozási program kidolgozására a gyermek által mutatott fejlődési hiány alapján. A diákok rendelkeznek a multidiszciplináris csapatba integrált készségekkel, és a gyermek családi környezetét tekintik referenciaként. A hallgató mesterfokozatot kap az óvodai gondozásból az Antonio de Nebrija Egyetemen, 60 kredit. Ez a korai gondozási egyetemi mesterképzés az ANECA által ellenőrzött program.
Ki a hivatalos korai gondozás, amelynek célja:
Azok, akik érdeklődnek az Antonio de Nebrija Egyetem korai gyermekgondozási egyetemi mesterképzésének tanulmányozása és megszerzése iránt, meg kell felelniük a hatályos jogszabályok által előírt követelményeknek, a belépési profilnak egyetemi végzettségűnek vagy azzal egyenértékűnek (végzős vagy végzős), tanításban, pedagógiában, pszichológiában (az oktatás említésével vagy specialitásával) vagy a pszichopedagógiában. Hasonlóképpen, tekintettel a program transzverzális jellegére, azok a hallgatók, akik elvégezték az ESO és érettségi, FP és nyelvoktatás tanárképzés mesterképzését, vagy rendelkeznek a Pedagógiai Alkalmassági Tanúsítvánnyal (CAP), valamint más diplomások és Egyetemi diplomások, akik tanári szakemberek vagy oktatóként dolgoznak oktatási intézményekben, üzleti iskolákban vagy egyetemeken (beleértve az egyetemi szektor doktori professzorait).