Hivatalos mester az oktatási minőségben és innovációban
Euroinnova International Online Education
Kulcs információ
Campus helye
Atarfe, Spanyolország
Nyelvek
Spanyol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
12 hónapok
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 6 700 / per course
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Bevezetés
Növelje az érdemeket és a pontokat a skálán: ellenkezések, átigazolások, versenyek az online oktatás hivatalos mesterével. 100% online és pontszám a versenyeken. Tanítók, középfokú tanárok és oktatási felügyelők ellenzékében betölthetetlen.
Általános tulajdonságok
Összefoglaló a mesterinnovációs oktató szakmai lehetőségeiről:
Amikor az Európa Tanács elfogadja az Európa 2020 stratégiát, megfogalmazza az Európai Unió fő célkitűzéseit, amelyekhez hozzá kell igazítani a tagországok összes oktatáspolitikáját. Konkrétan az oktatással és képzéssel kapcsolatban a következők emelkednek ki: Az oktatásban: a korai iskolaelhagyási arány 10%alatt; a 30-34 évesek legalább 40% -ának felsőfokú tanulmányokat kell végeznie (felsőoktatás). Az oktatási minőség és innováció képzése iránti sürgető kereslet igazolásának egyik fő pillére a spanyolországi iskolai kudarcok riasztó adatai. Spanyolország a legmagasabb lemorzsolódás az EU -ban. Az Oktatási és Szakképzési Minisztérium adatai szerint, amelyet az Országos Statisztikai Intézet 2020 -ban közzétett, aktív populációs felmérés (EPA) oktatási változóival készítettek, az iskolai kudarc jelenleg 17,3%. Ez az igény, hogy jelentősen csökkentse az iskolai kudarcokat európai szinten, az első szintű jóváhagyás annak szükségességéről, hogy ezt a minőségi és innovációs mestert végre kell hajtani.
A mester innovációs oktatás céljai:
Alapkompetenciák
- A tudás és a megértés, hogy alapot vagy lehetőség eredetiség kialakítása és / vagy az ötletek alkalmazása, gyakran egy kutatás keretében.
- Hogy a diákok alkalmazni tudásukat és képességüket a problémák megoldása érdekében az új vagy ismeretlen környezetben megvalósuló tágabb (vagy multidiszciplináris) kontextusok kapcsolatos tanulmányi területen.
- A hallgatók képesek integrálni a tudás és kezelni az összetett, és megfogalmazza értékelések információk alapján nem volt teljes vagy korlátozott magában gondolatok társadalmi és etikai felelősség alkalmazásával kapcsolatos tudásuk és ítéletek.
- Hogy a hallgatók tudják, hogyan kell egyértelmű és egyértelmű módon közölni következtetéseiket, valamint a tudásukat és a legfontosabb okokat, amelyek támogatják őket a speciális és nem szakosodott közönség számára.
- Hogy a diákok rendelkeznek olyan tanulási készségekkel, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy nagyrészt önálló vagy önálló módon folytassák tanulmányaikat.
Általános tulajdonságok
- Javaslatot tenni és megszervezni az oktatási intézmények minőségirányítási és innovációs tevékenységeit és feladatait.
- Alkalmazza és illessze be az új technológiák használatát az oktatási központok minőségértékeléséhez és irányításához.
- Értékelje és népszerűsítse a csapat- és interdiszciplináris munkát oktatási környezetben.
- Tervezze meg és irányítsa az innováció és az oktatásfejlesztés folyamatait.
- Világosan közölje a tudást és a következtetéseket az oktatás minősége és az innováció területén.
- Fejezze ki pozitív hozzáállását az innovációhoz és a minőségértékeléshez, mint az oktatás folyamatos fejlesztésének eszközéhez.
Különleges képességek
- Szintetizálja az oktatás minőségének különböző irányítási modelljeit.
- Határozzon meg és alkalmazzon indikátorrendszereket az oktatási politikák, rendszerek és projektek minőségének értékeléséhez.
- Rugalmas, hatékony és méltányos módon elemezze, értelmezze és alkalmazza az oktatás minőségére és innovációjára vonatkozó irányelveket és előírásokat.
- Rendszerek tervezése a képző intézmények minőségének diagnosztizálására, nyomon követésére és értékelésére.
- Hasonlítsa össze és értékelje az oktatási innovációt meghatározó és indokoló alapokat.
- Határozzon meg didaktikai innovációs stratégiákat, amelyek irányíthatják és értékelhetik a hatékony tanítási modellt a különböző tantervi területeken.
- Szigorú és fejlett módszereket, technikákat, eszközöket és eljárásokat alkalmazzon az innovációs, értékelési és minőségirányítási oktatási központokban.
- Használjon játékokat és digitális erőforrásokat az oktatási innovációs program részeként.
- Különféle munkaeszközök összeállítása az oktatási innovációhoz.
- Elemezze az oktatási innovációs politikákat az autonóm, spanyol és európai szférában.
- Elemezze a vizsgálat során kapott adatokat, és értelmezze kritikusan az eredményt.
- Fejlett tudományos kutatásokat kell kidolgozni az oktatás minősége és az innováció területén az oktatási intézmények folyamatos fejlesztése érdekében.
- Fejlett szinten tegyen különbséget a különböző kutatási módszerek között, és válassza ki a legmegfelelőbbet az oktatás minősége és az innováció területén végzett különböző kutatások céljainak eléréséhez.
- Kutatási, innovációs és változási projektek és jelentések készítése az oktatási központok minőségének javítása érdekében.
- Tervezzen és szervezzen innovációs programokat az oktatásban.
- Alkalmazza a mester által megszerzett ismereteket az oktatási minőség vagy az innováció területén végzett munka kidolgozásához, leleplezéséhez és védelméhez.
Szakmai lehetőségek az innovációs oktató mester számára:
Ez a mester az oktatási minőségben és innovációban lehetővé teszi, hogy az oktatás minőségének és innovációjának szakembereként dolgozzon, és mint: - Koordinátor és tanácsadó az oktatáspolitikában. - Oktatási programok és tanfolyamok igazgatója, koordinátora vagy vezetője. - Oktatási programok és politikák értékelője. - Oktatási innovációs programok értékelője állami vagy magánszervezetekben. - Az oktatási innovációs programok koordinátora és tanára tanfolyamokon és tantárgyakban bármely oktatási szakaszban. - Minőségi technikus az oktatásban minőségi ügynökségekben, oktatási szervezetek minőségi egységeiben vagy kormányzati szervekben.
Mire készít fel az oktatási innovációs mester:
Az egyetemi mesterképzés oktatási minőségben és innovációban képzi a hallgatókat mind az oktatási minőség, mind az innovációs programok végrehajtására, fejlesztésére és értékelésére a tanítási-tanulási folyamatokban. Kellő kapacitásokat, készségeket és hozzáállást biztosít ahhoz, hogy tanácsot adjon a szervezeteknek az oktatási minőségi és innovációs programok megvalósításában, valamint e témák oktatásában, valamint értékelje az oktatási szervezetekben már végrehajtott programokat. A hallgató mesterfokozatot kap az oktatási minőség és innováció területén az Antonio de Nebrija Egyetemen, 60 ECTS kreditben. Ez az egyetemi mesterképzés az oktatás minőségében és innovációban az ANECA által ellenőrzött program.
Ki a fő oktatási innováció, amelynek célja:
Azok, akik érdeklődnek az Antonio de Nebrija Egyetem oktatási minőségi és innovációs egyetemi mesterképzésének tanulmányozása és megszerzése iránt, meg kell felelniük a hatályos jogszabályok által előírt követelményeknek, a belépési profilnak egyetemi végzettségűnek vagy azzal egyenértékűnek (diplomások vagy diplomások) , Tanítás, Pedagógia, Pszichológia (az oktatás említésével vagy specialitásával) vagy Pszichopedagógia. Hasonlóképpen, tekintettel a program transzverzális jellegére, azok a hallgatók, akik elvégezték az ESO és érettségi, FP és nyelvoktatás tanárképzés mesterképzését, vagy rendelkeznek a Pedagógiai Alkalmassági Tanúsítvánnyal (CAP), valamint más diplomások és Egyetemi diplomások, akik tanári szakemberek vagy oktatóként dolgoznak oktatási intézményekben, üzleti iskolákban vagy egyetemeken (beleértve az egyetemi szektor doktori professzorait).