
MBA in
MBA marketing elemzésben European School of Data Science and Technology - ESDST

Bevezetés
Ebben az egyre növekvő adathalmazban, és soha nem a marketingstratégiákra összpontosítva a vállalatok nagy hangsúlyt fektetnek az „ügyfelek hangjának” felismerésére. Az ESDST MBA a Marketing Analytics -ben megnyitja az utat a marketing adatokkal kapcsolatos bonyolultságok megértéséhez és megközelítéséhez, hogy felfedje a betekintést. Ez a tanfolyam felkészíti a diplomásokat arra, hogy azonnali hatást fejtsenek ki az üzleti stratégiát támogató adatközpontú ismeretek bemutatásával. A tananyag úgy készült, hogy egyesítse a marketingkutatási módszerek speciális oktatását az elemzési technikákkal, ezáltal teljes körűvé téve a lépést.
A program ugyanolyan előnyös a marketing iparággal előzetesen ismerkedők és az új belépők számára is, mivel alaposan megérinti a marketingipar padlóját és mennyezetét, mielőtt hozzáfogna a kapcsolódó adatelemzések alkalmazásához.
Főbb jellemzők:
- A tanterv kifejezetten a marketing területre összpontosít
- Online szállítás folyamatos mentorálással és 1 az 1 -ben támogatással
- Folyamatos útmutatást és támogatást nyújtanak a marketing iparág vezetői
- Élő projektek, amelyek ötvözik a marketing és az elemzési forgatókönyv árnyalatait
- Elhelyezési segítség
- A legnépszerűbb elemzési eszközök, amelyeket a marketing adatok elemzésére használnak
- Tanuljon meg elméleti fogalmakat alkalmazni az üzleti problémák megoldására
- Naprakész tájékoztatást nyújt a legújabb iparági trendekről
- Nemzetközi kar
- Sok multinacionális vállalat vesz részt a szállításban, a mentorálásban és a támogatásban
A programban szereplő eszközök és fogalmak közül néhány:
Business Analytics modellek és algoritmusok, Marketing Analytics, programozás R, SQL, Excel, Tableau, Cloud rendszerek, MongoDB, gépi tanulás, Big Data, természetes nyelvfeldolgozás és még sok más.
Az ESDST felajánlja a korábbi tapasztalatok elismerését (RPE), és így a formális alapképzés nem kötelező a programba való belépéshez.
Belépők
Tanterv
- A tanfolyam hozzávetőleges időtartama : 3-4 hét
- Összes ECTS kredit : 90
- Az átutalási kreditek maximális száma : 30
Az ESDST Online MBA Marketing Analytics program 18 kurzusból áll. A kurzus több gyakorlati projekttel/feladattal van feltöltve, legalább egy iparághoz kapcsolódó projekttel. Ahol minden hallgatónak egy egyedi, valós üzleti problémán kell dolgoznia. Az egyes kurzusok időtartama körülbelül 3 hét, ami 5-6 ECTS kreditet jelent. A hallgatóknak teljesíteniük kell ezeket a kurzusokat és a záróprojektet, hogy összesen 120 ECTS-t szerezzenek az adattudományi és gépi tanulási MBA képzéshez.
1. félév – Menedzsment Alapítvány
- MBA-101 vezetői készségek - 4
- MBA-102 Számvitel a pénzügyi beszámoláshoz - 4
- MBA-103 Marketingmenedzsment - 4
- MBA-104 Élvonalbeli vezetés – 4
2. félév – Data Tool Kit és Analytics
- MBA-105 Business Analytics Foundation – 4
- MBA-107 prediktív analitikai módszerek – 4
- MBA-106 Üzleti statisztika – 4
- MBA-108 Programozás az Analytics számára az R - 4 használatával
3. félév – Adattudományi alkalmazás és vizualizáció
- MBA-109 Mesterséges intelligencia és gépi tanulás – 4
- MBA-110 Big Data és NoSQL – 4
- MBA-111 Adattárház és adatkezelés - 4
- MBA-112 Adatvizualizáció és történetmesélés táblázattal - 4
4. félév – Döntéshozatal Data Science segítségével
- MMA-101 Marketingelemzés – I - 4
- MMA-102 Vállalkozáskutatási módszerek - 4
- MMA-103 digitális marketing – 5
- MBA-113 Természetes nyelvi feldolgozás - 4
5. félév – Vezetők és adattudomány
- MMA-104 Marketingelemzés – II – 5
- MMA-105 Üzleti döntéshozatal Marketing Analytics segítségével - 4
- MMA-106 bizonyítékokon alapuló kezdeményezések – 4
6. félév – Tapasztalati tanulás
- CP-101 Capstone Consulting Project (mesterszakdolgozat) - 12
Összes kredit: 90
A program eredménye
Az ESDST Marketing Analytics MBA célja, hogy a hallgatók mélyreható ismereteket nyújtsanak a marketingiparról, és arról, hogy az analitika erejével hogyan táplálkoznak belőle. A kurzus kialakítása lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy megismerjék a marketing tudományágat, az érintett adatok természetét, azt, hogy ezek az adatok hogyan növelik az értéket a stratégiai döntéshozatalban, és még sok mást. Elegendő számú olyan üzleti projektet rendelnének hozzá, amelyek a marketingadatokból való betekintésre összpontosítanak. A hallgatók a fejlett eszközökre és az iparági mentorok útmutatásaira alapozva kapnak képzést.
Az ESDST minden hallgatóját egy iparági mentorral párosítják, lehetőleg ugyanabban az iparágban, ahol a hallgató dolgozik, vagy ahol be kíván lépni. A mentor végigvezeti a hallgatót a kurzuson, és valós tapasztalati tanulást biztosít a hallgató számára, valamint a programban zajló alapvető tanulást.
Elsődleges eredmények:
- Egyszerű és összetett marketingadatok elemzése a különféle marketingfunkciók kezeléséhez, például – stratégiai döntéshozatal, ügyfélkapcsolatok fenntartása, hogy csak néhányat említsünk
- Használja az adatokat a piaci kosárelemzési és ajánlási motorok modelljének kidolgozásához
- Szűkítse le a szakadékot az analitikai modellek és a marketingproblémák között innovatív megoldásokkal
- Adatvezérelt marketing és ügyfélélmény-eszközök kezelése
- Integrált, interaktív marketingstratégiák tervezése és kidolgozása
Karrierlehetőségek
A program sikeres elvégzése biztosítaná a hallgatók elhelyezkedési támogatását, korábbi munkatapasztalataik alapján. A hallgatók főként a következő szerepkörök bármelyikét betölthetik:
- Marketing elemző
- Üzleti elemző – Marketing
- Marketing Analytics menedzser