Master in Marketing
IDŐTARTAM
1 Years
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Jan 2025
TANDÍJ
EUR 15 600 / per year *
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Távoktatás
* futamidőnkénti díjak
Bevezetés
A piacok folyamatosan változnak, egyre kifinomultabb fogyasztókkal. Most minden eddiginél nagyobb mértékben igényelnek innovatív, képzett marketing szakembereket a kreatív változások megvalósításához. A közösségi média marketing hatékony felhasználásától kezdve a célközönség megértéséig ez a program a modern marketing módszereket és elméleteket vizsgálja különböző szempontokból, áttekintést adva a hallgatóknak arról, hogy a marketing döntések hogyan kapcsolódnak az üzleti vállalkozások analitikai, stratégiai és operatív területeihez.
A vállalatoknak most minden eddiginél nagyobb szükségük van innovatív, képzett marketingszakértőkre a kreatív változtatásokhoz.
Az EU Marketing mestere megtanítja a hallgatóknak a marketing legújabb trendjeit. Ez a mester feltárja a marketing döntéshozatal fő összetevőit, és segíti a hallgatókat a hatékony marketing döntések meghozatalához szükséges készségek fejlesztésében, miközben betekintést nyújt a szervezet analitikai, stratégiai és működési területeibe.
Fokozat odaítélt
- Az Universidad Católica San Antonio de Murcia (UCAM), (título propio), egy államilag elismert spanyolországi egyetem által odaítélt egyetemi mesterképzés.
- Az EU Business School Switzerland mesterfokozata, amelyet az ACBSP, IACBE, IQA nemzetközileg akkreditált, és az eduQua tanúsított.
A mesterképzés előnyei
- Fejlessze a kritikai gondolkodási készségeket, és tanuljon meg problémamegoldónak lenni
- Csatlakozz a 30 000+ tagot számláló öregdiák hálózathoz
- Szerezzen szaktudást, hogy kitűnjön választott szakmájában
Miért digitális?
A digitális oktatás ideális megoldást kínál azoknak a szakembereknek, akik minőségi oktatást keresnek, amely kényelmesen illeszthető a mozgalmas élethez. A Digitális Campus nemzetközi, rugalmas és gyakorlati tanulási tapasztalatot kínál, amelyet szakértő akadémikusok, vállalkozók és üzleti vezetők vezetnek a világ minden tájáról.
A kényelem és a rugalmasság kulcsfontosságú. Bár a Digital Campus hallgatói nem korlátozódnak meghatározott helyszínekre vagy osztálytermekre, továbbra is ugyanolyan minőségű oktatásban részesülnek, mint az egyetemen tanuló társaik. A hallgatók tanulmányaikat szakmai és személyes elkötelezettségeik köré szervezhetik. A világ bármely pontjáról részt vehetnek az ütemezett webináriumokon, vagy később, amikor nekik kényelmes, megtekinthetik a rögzített üléseket. A diákok kapcsolatba léphetnek multikulturális osztálytársaikkal a világ minden tájáról, és részt vehetnek az egyetemi heteken az EU barcelonai, genfi és müncheni egyetemein.
Belépők
Tanterv
A Master in Marketing (60 ECTS) egy egyéves program, három részre osztva. Minden félév két tantárgy-specifikus kurzusból, valamint egy projektalapú modulból és egy készségfejlesztő modulból áll. Az év során a hallgatók valós esettanulmányokon és céglátogatásokon, valamint az innovatív Business Immersion Weeks-eken is részt vesznek, amelyekre minden félévben kerül sor. A diploma megszerzéséhez a résztvevőknek egy Final Capstone Projectet is ki kell tölteniük (6 ECTS).
1. év
1. félév (18 ECTS)
- Marketing nemzetközi vállalkozások számára
- A fogyasztói és vásárlói piacok megértése
- Nyertes stratégiák a piacra lépéshez
- Eszközök a sikerhez
- Üzleti merülési hét
2. félév (18 ECTS)
- Stratégiai marketing
- Adatközpontú marketing: Az Analytics ereje
- Stratégiai fejlesztés az üzleti siker érdekében
- A Leadership Edge fejlesztése
- Üzleti merülési hét
3. félév (18 ECTS)
- Szeminárium: Hatékony tárgyalás
- B2B Marketing
- Digitális marketing
- Új termékfejlesztés a növekedés érdekében
- Sikeres csapatok építése
- Üzleti merülési hét
Érettségi (követelmények)
- Végső Capstone projekt
A program eredménye
A program átfogó képet ad a marketing szerepéről a vállalatoknál, és arról, hogy mennyire alapvető szerepet játszik a vállalatok sikerében. A program során a hallgatók:
- Vizsgálja meg a politikai, gazdasági, szociokulturális és fizikai környezet marketingre gyakorolt hatását és kezelését.
- Ismerje meg az ügyfél és a vállalat közötti kapcsolatot.
- Tanuljon elemző, stratégiai és operatív marketing kompetenciákat.
- Tanulmányozza a marketing főbb folyamatait esettanulmányokon és osztálybeszélgetéseken keresztül.
Program tandíj
Karrierlehetőségek
Bármely EU-s mesterképzés sikeres befejezése után a végzett hallgatók karrierlehetőségek és üzleti lehetőségek széles skálája áll a rendelkezésére. A rugalmas és vállalkozó szellemű üzleti szakemberek iránti növekvő keresletre válaszul az EU programjait úgy alakították ki, hogy előmozdítsák a nemzetközi üzleti életben való sikeres karrierhez szükséges készségeket.
Az EU-ban végzett hallgatók nemzetközi gondolkodásmóddal és multikulturális tudatossággal rendelkeznek, és innovatív gondolkodók. Emiatt ideális jelöltekké válnak nagy, multinacionális vállalatoknál és dinamikus, bomlasztó vállalkozók számára, akik készek saját vállalkozásuk indítására.
Karrierlehetőségek
Az EU Marketing mestere a tanulás pragmatikus megközelítésén keresztül átfogó megértést biztosít a marketingről és annak tudományágairól. Ennek a mesternek a végzettjei a következő pályák iránt érdeklődhetnek.
- A digitális marketing vezetője
- Marketing menedzser
- Média részleg vezetője
- A kommunikáció vezetője
Munkaterületek
Az EU Marketing mestere a hallgatók számára mélyreható ismereteket nyújt a marketingről számos ágazatban való alkalmazáshoz. Az e fokozatot végzettek az alábbi szakmai területeken és ágazatokban érdeklődhetnek.
- Ipari marketing
- Piaci intelligencia
- Fogyasztói Marketing
- Kereskedelmi marketing