Mester a divat és luxus üzletágban
IDŐTARTAM
1 Years
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Jan 2025
TANDÍJ
EUR 15 600 / per year *
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Távoktatás
* futamidőnkénti díjak
Bevezetés
A divat- és luxusipar évszázadok óta fontos a társadalomban. Az üzletvezetési készségekre és a luxustermékekkel kapcsolatos fogyasztói attitűdökre összpontosítva, a designra és a kreativitásra helyezve a hangsúlyt, ez a program felkészíti a hallgatókat a márka kivetítésére. Az olyan elemekkel, mint a hirdetési stratégia, a kommunikációs készségek és az innovatív gondolkodásmód, a hallgatók alapos betekintést kapnak egy egyedi márka hatékony kezelésébe és pozicionálásába.
Az EU Master in Fashion & Luxury Business programját úgy alakították ki, hogy a résztvevők mélyreható ismereteket szerezzenek a luxus- és divatiparról, megtanítva nekik, hogyan kell kezelni egy egyedi és különleges márkát.
A vezetői készségekre és a luxusfogyasztói attitűdökre összpontosítva, valamint a tervezésre és a kreativitásra helyezve a hangsúlyt, ez a program felkészíti a hallgatókat arra, hogy erős reklám-, kommunikációs és pénzügyi stratégiákkal rendelkező márkát tervezzenek.
Fokozat odaítélt
- Az Universidad Católica San Antonio de Murcia (UCAM), (título propio), egy államilag elismert spanyolországi egyetem által odaítélt egyetemi mesterképzés.
- Az EU Business School Switzerland mesterfokozata, amelyet az ACBSP, IACBE, IQA nemzetközileg akkreditált, és az eduQua tanúsított.
A mesterképzés előnyei
- Építse fel hálózatát, és sikeres legyen a globális üzleti világban
- Tanuljon a vezetőktől, hogy kiváltságosan megértse a vezetést az üzleti életben
- Szerezzen betekintést vendégelőadókba az osztályban és az exkluzív uniós eseményeken
Miért digitális?
A digitális oktatás ideális megoldást kínál azoknak a szakembereknek, akik minőségi oktatást keresnek, amely kényelmesen illeszthető a mozgalmas élethez. A Digitális Campus nemzetközi, rugalmas és gyakorlati tanulási tapasztalatot kínál, amelyet szakértő akadémikusok, vállalkozók és üzleti vezetők vezetnek a világ minden tájáról.
A kényelem és a rugalmasság kulcsfontosságú. Bár a Digital Campus hallgatói nem korlátozódnak meghatározott helyszínekre vagy osztálytermekre, továbbra is ugyanolyan minőségű oktatásban részesülnek, mint az egyetemen tanuló társaik. A hallgatók tanulmányaikat szakmai és személyes elkötelezettségeik köré szervezhetik. A világ bármely pontjáról részt vehetnek az ütemezett webináriumokon, vagy később, amikor nekik kényelmes, megtekinthetik a rögzített üléseket. A diákok kapcsolatba léphetnek multikulturális osztálytársakkal a világ minden tájáról, és részt vehetnek az egyetemi heteken az EU barcelonai, genfi és müncheni egyetemein.
Belépők
Tanterv
A Master in Fashion & Luxury Business (60 ECTS) egy egyéves program, három részre osztva. Minden félév két tantárgyspecifikus kurzusból, projektalapú és készségfejlesztő modulokból áll. Az év során a hallgatók valós esettanulmányokon, céglátogatásokon és az innovatív Business Immersion Weeks-eken is részt vesznek, amelyekre minden félévben kerül sor. A diploma megszerzéséhez a résztvevőknek egy Final Capstone Projectet is ki kell tölteniük (6 ECTS).
1. év
1. félév (13 CH | 18 ECTS)
- Luxus és divat üzletvezetés
- Nemzetközi Luxus Márka Menedzsment
- Nyertes stratégiák a piacra lépéshez
- Eszközök a sikerhez
- Üzleti merülési hét
2. félév (18 ECTS)
- A luxus élmény
- Digitális marketing és luxustermék-stratégia
- Stratégiai fejlesztés az üzleti siker érdekében
- A Leadership Edge fejlesztése
- Üzleti merülési hét
3. félév (18 ECTS)
- Folyamatos innováció a luxusban és a divatban
- Fenntartható értékteremtés a divatban és a luxusban
- Új termékfejlesztés a növekedés érdekében
- Sikeres csapatok építése
- Üzleti merülési hét
Érettségi (követelmények)
- Végső Capstone projekt
A program eredménye
Az iparág-specifikus modulok mellett a program olyan fejlesztési stratégiákra és vezetési stílusokra összpontosít, amelyek kifejezetten az iparág vezetőinek létrehozására irányulnak, akik ugyanezeket a készségeket a szélesebb kereskedelmi piacon is alkalmazni tudják. A program során a hallgatók:
- Vizsgálja meg a divat és a luxus hatását a fenntarthatóságra.
- Ismerje meg a márka értékét a divattervező és a művész szemszögéből.
- Mérje fel a termék minőségének fontosságát és az azt körülvevő összes stratégiát.
- Tanulmányozza a marketing főbb folyamatait esettanulmányokon és osztálybeszélgetéseken keresztül.
Program tandíj
Karrierlehetőségek
Bármely EU-s mesterképzés sikeres befejezése után a végzett hallgatók karrierlehetőségek és üzleti lehetőségek széles skálája áll a rendelkezésére. A rugalmas és vállalkozó szellemű üzleti szakemberek iránti növekvő keresletre válaszul az EU programjait úgy alakították ki, hogy előmozdítsák a nemzetközi üzleti életben való sikeres karrierhez szükséges készségeket.
Az EU-ban végzett hallgatók nemzetközi gondolkodásmóddal és multikulturális tudatossággal rendelkeznek, és innovatív gondolkodók. Emiatt ideális jelöltekké válnak nagy, multinacionális vállalatoknál és dinamikus, bomlasztó vállalkozók számára, akik készek saját vállalkozásuk indítására.
Karrierlehetőségek
A divat- és luxusüzletág mestere a presztízsmárkák kezeléséhez szükséges készségeket biztosítja a hallgatóknak. Ennek a mesternek a végzettjei a következő pályák iránt érdeklődhetnek.
- Divat és luxus PR-szakértő
- Divat kiskereskedelmi vevő
- Márkamenedzser a luxusszektorban
- A közösségi média luxusszakértője
Munkaterületek
A divat- és luxusüzletág mestere a csúcskategóriás márkák építéséhez szükséges készségekkel látja el a hallgatókat. Az e fokozatot végzettek a következő területeken vagy szakmák iránt érdeklődhetnek.
- Befolyásoló marketing
- Luxus kiskereskedelmi ipar
- Fenntartható divat
- Ügyfélkapcsolatok luxusban