
Master of Arts Public Relations - Online
Winter Park, Amerikai Egyesült Államok
IDŐTARTAM
48 Weeks
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő, Részidő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Feb 2025
TANDÍJ
USD 3500 *
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Távoktatás
* 842 dollár hitelóránként
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A Public Relations Master of Arts képzési program célja, hogy a hallgatók alaposan megismerjék a hagyományos és az új társadalmi eszközöket és kommunikációs csatornákat. A tanterv során felfedezheti a hatékony PR-médiaterv kulcsfontosságú összetevőit, felfedezheti az olyan koncepciókat, mint az eseménymarketing és a fogyasztói kutatás, valamint megtanulhatja, hogyan alakíthat ki hiteles kapcsolatokat a közösségi média világának befolyásos hangjaival.
Célkitűzés
Az internet és az új médiacsatornák nagy hatással voltak a PR területére. A részvételen alapuló média, például a blogok, a Twitter és a tartalommegosztó oldalak térnyerése megkérdőjelezte azt a hagyományos eszményt, hogy ki az újságíró – drámai módon megváltoztatva a publicisták és a PR-szakemberek elköteleződését, hogy megosszák történeteiket. A hagyományos hírmédia mellett a mai PR-szakembereknek hiteles és tartós kapcsolatokat is ki kell alakítaniuk a közösségi média világában befolyásos hangokkal. A hatékony PR-üzenetek informatívak, hírértékűek és érdekesek – de nem mindenki számára és nem mindig. Az online PR-szakembereknek a kihívások széles spektrumával és a közösségi média különféle résztvevőivel kell felvenniük a versenyt, akik mindegyikének megvan a maga egyéni perspektívája a PR és az internetes marketingstratégiák terén. A Public Relations Master of Arts képzési program célja, hogy a hallgatók gyakorlati ismereteket szerezzenek a hagyományos PR-módszerekről, és gyakorlati ismereteket szerezzenek a legújabb új közösségi eszközökről, kommunikációs csatornákról, technológiákról, trendekről és legjobb gyakorlatokról. A 12 hónapos program olyan új média PR-szakemberek fejlesztésére irányul, akik jól ismerik a hagyományos PR mesterséget, a digitális média szakértelmét és technikai készségeit.
Különbözőek vagyunk
Képzési programjainkat gyorsabb ütemben kínáljuk, mint a hagyományos iskolákban, hogy a hallgatók alkalmazkodjanak iparágaik 24 órás jellegéhez. Rövidebb idő alatt többet tanul, és korábban kezdi el szakmai pályáját.
Belépők
Tanterv
A kurzus kiemelései
- Public Relations a digitális világban – Megvizsgálja az internet és a 24 órás médiakörnyezet drámai hatását a PR folyamatra.
- Médiakapcsolatok – Megfontolandó, hogy ki az újságíró a digitális térben, és hogyan változott az újságíró hagyományos célja az internet és a részvételen alapuló média hatására.
1. hónap
- MDL501 Mastery: Személyes fejlődés és vezetés, 3.0 kreditóra
2. hónap
- PBR510 Public Relations a digitális világban, 3,0 kreditóra
3. hónap
- NMJ520 írás interaktív médiához, 4,0 kreditóra
4. hónap
- NMJ642 A média jogi vonatkozásai, 4.0 kreditóra
5. hónap
- PBR540 innovatív PR-eszközök és -források, 3,0 kreditóra
6. hónap
- PBR550 közösségi média mérőszámai és ROI, 3,0 kreditóra
7. hónap
- PBR560 piac- és fogyasztói kutatási elemzés, 3,0 kreditóra
8. hónap
- PBR610 médiakapcsolatok, 3,0 kreditóra
9. hónap
- PBR620 rendezvények marketingje és gyártása, 3,0 kreditóra
10. hónap
- PBR650 Reputation Management Strategies, 3.0 Credit Hours
11. hónap
- PBR640 Az online médiaterem, 3.0 kreditóra
12. hónap
- PBR699 Public Relations záróprojekt és szakdolgozat, 3.0 kreditóra
Összes kreditóra: 38
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Public Relations szakmai fejlesztési tanfolyam
- Online
MA tömegkommunikációban
Online Master of Public Affairs (MPA)
- Bloomington, Amerikai Egyesült Államok