
Alapképzés in
Bachelor marketing és reklám Fundación Universitaria Internacional de La Rioja - UNIR Colombia

Ösztöndíjak
Bevezetés
leírás
A virtuális marketing és reklámtudományi egyetemista (SNIES 108565) egyike azoknak a szakmai karriereknek, akiknek a legtöbb állásajánlata van Kolumbiában. Az üzleti világ gyorsan változik, ezért a piaci ismeretek és a kommunikációs vagy hirdetési készségek kulcsfontosságúak a digitális átalakuláshoz.
Vizsgálatunkkal megszerezheti a nagyon igényes multidiszciplináris profilt: egyrészt a marketing és annak minden szempontjának kimerítő ismeretével, másrészt a kommunikációs technikák és a trendeket meghatározó reklámok ismeretével.
A marketing és a virtuális hirdetés alapképzése a digitális marketingre összpontosít, olyan élvonalbeli tudományágakkal, mint a Neuromarketing vagy a Kapcsolat Marketing, amelyek ma meghatározzák az üzleti trendeket.

Állandó gyakorlati elem
A La Rioja Nemzetközi Egyetemi Alapítványnál végzett tanulmányai gyakorlati eseteket, szemináriumokat, gyakorlati műhelyeket és csapatmunkát fognak tartalmazni, amelyek segítik kiegészíteni szakmai profilját, mint marketing és reklámszakértő.
Ezenkívül üzleti gyakorlataival rendelkezik, hogy teljes mértékben beléphessen a munkakörnyezetbe és alkalmazza a megszerzett tudást. Részt vehet az Online Foglalkoztatási és Vállalkozási Óvoda projektben is, amelynek célja a foglalkoztathatóságának javítása, hogy megtalálja az Önnek legmegfelelőbb szakmai lehetőséget.
A jelen által megjelölt program
A marketing és a reklám területe folyamatosan változik és megújul, ezért oktatási javaslatunkban modern és frissített tervet talál, amely tele van a legújabb trendekkel és a marketing és a reklám világának különböző témáival foglalkozó szakértőkkel.
Ennek a képzésnek köszönhetően megszerzi azt a profilt, amelyet a vállalatok marketing osztályai nemzeti és nemzetközi szinten keresnek.
Nagy értékű szakemberek
A reklám- és marketingdiplomások nagy értéket képviselnek a vállalatok számára, mivel ők azok, akik ismerik, alkalmazzák és képzettek a mai piac által megkövetelt digitális készségekre. Ezért nagyon követelik őket, és valójában az Asocajas adatai szerint azok a szakmák, amelyek két éven keresztül a legmagasabb helyezést értek el a munkaügyi ügynökségek részéről, a marketinggel és a reklámmal kapcsolatosak.
Miért tanulmányozza az Alapítvány marketing és reklámszakos diplomáját:
- Piacelemzést és szociokulturális és környezeti változók tanulmányozását fogja végezni az üzleti döntések meghozatalához.
- Stratégiai marketingtervet fog végezni.
- Digitális üzleti terveket fog kidolgozni.
- Azonosítja és kezeli a vállalatok terjesztési és árstratégiáit.
- Ismeri és kifejleszti az értékesítési és marketing csapatok motiválásának kulcsait.
- A termékmarketing stratégiákat minden szakaszában megvalósítja: létrehozás, fejlesztés és bevezetés.
- Figyelje az eredményeket és optimalizálja a termékek életciklusát.
- Meghatározza a kommunikáció, a reklám és a promóciós tevékenységeket mind a márka, mind a termék vagy szolgáltatás szintjén, különböző közönségek (B2B vagy B2C) számára.
- A stratégiai célok elérése érdekében online marketing technikákat alkalmaz: közösségi média, eBranding, SEM és SEO.
- Kihasználja az Internet információforrásként rejlő lehetőségeit a fogyasztóról, azok interakciójáról a digitális környezetben és a piaci trendekről.
- Ismeri a vállalati identitás és a márka építésének eszközeit, figyelembe véve a vállalatok és szervezetek ügyfeleinek szegmentálódását.
- A piackutatást információforrásként fogja megközelíteni, hogy ösztönözze az ügyfelek elégedettségét és elősegítse az értékesítést.

módszertan
A La Rioja Nemzetközi Egyetemi Alapítvány - UNIR - tanulmányi módszere rugalmas, személyre szabott és hatékony. A módszertan élő virtuális órákon és személyes oktatón alapul, hogy a legjobb képzést kínálja.
A La Rioja-UNIR Nemzetközi Egyetemi Alapítványnál egy sikeres pedagógiai modellt kínálunk, amely ezeken a pilléreken alapul:
- Élő virtuális órák: vannak órák a hét minden napján, reggel és délután, így minden hallgató akkor látogat el órákat, amikor az a legjobban megfelel neki.
- Halasztott virtuális órák: ha nem tud részt venni egy osztályon, vagy kétségei vannak, akkor halasztottan elérheti az összes osztályt. Akkor láthatja őket, amikor csak akarja, és ahányszor csak szüksége van.
- Személyes oktató: Az első napon személyi oktatót kapunk. Telefonon és e-mailben lesz kapcsolatban veled. Oktatója támogatni fogja Önt a mindennapi életében, végigvezeti Önt az oktatási folyamaton és megoldja a felmerülő kétségeket.
- Virtuális campus: itt mindent megtalál, amire szüksége van az alapítványnál való tanuláshoz. Osztályok, tanárok, kollégák, könyvtár, oktatási források, menetrendek, csevegés, fórumok és még sok más.
- Didaktikai források: a képzés befejezéséhez különböző tanulási forrásokhoz lesz hozzáférése, például kiegészítő olvasmányok, diagramok kulcsfontosságú ötletekkel, mesterkurzusok, önértékelési tesztek stb.
Karrier lehetőségek
A Marketing és Reklám szakon végzett diplomának széles és transzverzális tevékenységi területe van, lehetősége van a munkaerőpiacon való részvételre, például:
- Értékesítés és marketing menedzsment
- Projektmenedzsment
- Támogatási cím
- Márkamenedzsment
- Az ügynökségek kreatív irányítása
- Stratégiai marketing és reklámmenedzsment
- Tanácsadás vagy tanácsadás olyan szolgáltatások területén, mint a márkaépítés, a digitális ügyfél, a stratégiai tervező, a PQR ügyfélszolgálata, a digitális számlavezető
- piackutatás
Ezenkívül a marketing és reklám szakon végzett hallgató képes lesz saját üzleti projektjeit globális jövőképpel megfogalmazni és irányítani, és a foglalkoztatás generátora lehet.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Marketing fokozat
- London, Egyesült Királyság
Bachelor értékesítésben és marketingben (online)
- Marbella, Spanyolország
Marketing, Reklám és Közkapcsolatok Bachelor
- Joondalup, Ausztrália