
Mester in
Alkalmazott nyelvészet mestere – Angol nyelvként való tanítás Fundación Universitaria Iberoamericana (FUNIBER)

Bevezetés
Mivel az angol a globális nyelv, a minőségi képzés biztosítása a szakmai fejlődéshez elengedhetetlen. Válaszul az Európában és Latin-Amerikában, valamint a világ többi részén tapasztalható növekvő keresletre az angol nyelvoktatás minőségének és hatékonyságának javítása iránt mind a köz-, mind a magánszektorban, az angol nyelv tanítása idegenként című program. A nyelvet (TEFL) fejlesztették ki. Kifejezetten távoktatáshoz készült, és a La Fundación Universitaria Iberoamericana (FUNIBER) -val együttműködésben fejlesztették ki.
A program célja, hogy segítse a gyakorló tanárokat, vagy a tanárokká válni vágyókat, hogy tájékozottan és elvekkel foglalkozzanak a saját munkakörnyezetükkel kapcsolatos problémákkal és szakmai igényekkel. A képzés típusát így úgy alakították ki, hogy ösztönözze a tanuló autonómiáját anélkül, hogy szem elől tévesztené az állandó, de rugalmas interakció elemeit, amely a tanárok szakmai fejlődése során felmerülő speciális igényeihez igazodik.
Ennek eredményeként a felhasznált anyagokat úgy alakítottuk ki, hogy egy speciális, erre a célra létrehozott felületen keresztül az interneten is elérhetők legyenek. Az interfész az ilyen típusú tanárképzés központi része, mivel a virtuális interakció e-mailek, vitacsoportok, chat stb. segítségével áthidalja a földrajzi szakadékot a kurzus különböző elemei között.
Mindkét program, a Maestría en Lingüística Aplicada a la Enseñanza del Inglés Como Lengua Extranjera és a Master in Teaching English as a Foreign Language, ugyanaz. A diploma címe a választott egyetemtől függően változik.
Tanterv
Módszertan
A program nem egyszerűen a tartalom átadásából áll, hanem a személyes kurzusokhoz hasonlóan egy sor pedagógiai szempontot is magában foglal, amelyek célja az együttműködésen alapuló tanulás elősegítése (társak és oktatók között). Valamennyi kurzus a következő módszertani koncepciókra épül:
- A tanulás, mint együttműködésen alapuló vállalkozás.
- A tanítás és tanulás dinamikus és konstruktivista koncepciója.
- A saját tanítási gyakorlattal és hiedelmekkel kapcsolatos kritikai reflexió elősegítése.
- Akció-kutatás keretein alapuló megközelítés.
- Összetartó és multikulturális csoportok.