Branding mesterkurzusok
Future London Academy
Kulcs információ
Campus helye
London, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
5 órák
Pace
Részidő
Tandíjak
GBP 499 / per course *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* 5 óra inspiráló tartalom, gyakorlatok interaktív táblákkal, sablonokkal, olvasmánylista, program teljesítési bizonyítvány
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A márkastratégiától a Sonic Brandingig – fedezze fel, hogy a vezető márkák új csatornák és fejlődő technológiák segítségével hogyan törik szét az iparágat. Fedezze fel a világszínvonalú kreatív és reklámügynökségek márkastratégiájának leginnovatívabb megközelítéseit.
Márkaépítési mesterkurzusok sorozata, amelyeket kifejezetten tapasztalt márkaépítő szakemberek, kreatív és dizájnigazgatók számára készítettek. A márkastratégia új megközelítéseitől a hangos márkaépítésig, a hangnemig és a társadalmi meghallgatásig – eszközöket, kereteket és friss esettanulmányokat tanulhat meg London vezető kreatív igazgatóitól.
A legkiválóbb branding szakértők előadásain kívül egyedülálló lehetőség nyílik arra is, hogy bepillantást nyerjen London legbefolyásosabb ügynökségeinek kulisszái mögé az előadók virtuális irodai körútjain keresztül.
360 márka tapasztalat
Iparág által vezetett
Ismerje meg, hogyan viszonyulnak a vezető tervező ügynökségek a márkaépítéshez, milyen keretrendszereket használnak, és hogyan működnek együtt a nagy ügyfelekkel.
Virtuális irodatúrák
Ne csak hallgass, hanem nézd meg, hogyan dolgoznak a kreatív csapatok Londonban. Különleges virtuális irodalátogatással készültünk számodra, így láthatod a teret, érezheted a hangulatot, és inspirációt meríthetsz hangszóróinkból.
Saját tempójú
Nem kell aggódnia az időzónák vagy a munkabeosztás miatt. Minden mesterkurzus elérhető, amint regisztrál. Akár túlzásba esik, akár megmenti az élményt, és a saját tempójában, a saját idejében nézi őket – a választás a tiéd.
Tanterv
1. fejezet – Hangszín
A karakterben: Forgatókönyvírási technikák használata a márka hangjának tetten érhetővé tétele érdekében
Kate Magoc mesterkurzusa, Proto
A Proto egy innovációs és tervezési tanácsadó cég, amely segítséget nyújt a vállalatoknak a zavarokkal szemben. A Proto verbális tervezésért felelős igazgatója, Kate Magoc elmondja, hogyan lehet karakterarchetípusokat és párbeszédírást használni annak megértéséhez, hogyan tud egy márka beszélni, és hogyan lehet a hangelvektől a szövegírásig eljutni, hogy az absztrakt valósággá váljon.
- Fedezze fel a jungi archetípusok és más archetípus-modellek felhasználási módjait karakterek és hangterületek létrehozására
- Töltse ki a hangterületeket verbális inspirációval, amely elvekhez vezethet, és inspirációt másolhat
- Készítsen hangos útmutatót, amely hiteles és használható
2. fejezet - Típus
Miért típus?
Mesterkurzus Tom Foley és James Fooks-Bale, Monotype
A Fast Company által "az egyik leginnovatívabb formatervezési vállalatnak" nevezett Monotype életre kelti a márkákat olyan típuson és technológián keresztül, amellyel a fogyasztók mindennap foglalkoznak. A cég gazdag hagyatéka egy több száz éves múltra visszatekintő könyvtárat tartalmaz, amely olyan híres betűtípusokat tartalmaz, mint a Helvetica, Futura, Times New Roman és még sok más. Csapatukkal együtt megvizsgáljuk, milyen szerepet játszik a tipográfia a márkaépítésben. Az ikonikus és felismerhető vizuális hang megalkotásától a hasznosságig, amelyre a márkáknak meg kell felelniük a mai digitális világnak, és a jövőben is.
- Miért érdekelne a típus?
- Hogyan használhatja a típust márkái megkülönböztethetőségének és ismertségének javítására
- Hogyan használhatja a típust márkája működésének és hasznosságának javítására most és a jövőben
3. fejezet – Mozgás
A mozgás, mint a márkaidentitás kifejezésének módja
Mesterkurzus Conlan Normingtontól, FutureDeluxe
A FutureDeluxe egy mozgás-, dizájn- és digitális kreatív ügynökség. Egyedülálló és innovatív, dizájnvezérelt digitális élmények készítése az animációtól és a mozgógrafikától az interaktív installációkig, felület- és alkalmazástervezésig. A márka- és mozgástervezőjük, Conlan Normington megosztja gondolkodási folyamatát, amikor egy új projekthez közeledik.
- Az identitás alapelveinek használata érzelmi élmény létrehozására
- Hogyan hagyjunk teret a váratlannak
- Hogyan írjunk rövidnadrágokat, amelyek megőrjítik a mozgástervezőket
4. fejezet - Hang
A hangzás ereje
Mesterkurzus Antonio Narditól, The Sound Agency
A Sound Agency a világ egyik vezető cége, amely a hangzás márkaépítésére, a testreszabott médiára és a nyilvános terekre szánt zenékre szakosodott, nem is beszélve a generatív audioinstallációkról. Ezen a magával ragadó foglalkozáson a tervezési igazgatójuk, Antonio Nardi megosztja a hanggal való munkával kapcsolatos megközelítését, és megosztja velünk, hogyan javíthatjuk a fizikai terek élményét a hang erejével.
- Bevezetés a hangzásvilágba
- Hogyan lehet egyesíteni a technológiát és a tartalomkészítést az egyedi élmények érdekében
5. fejezet - Adatok
Társadalmi intelligencia felhasználása új üzletek megnyerésére
Mesterkurzus Jasmin Fischertől, SHARE Creative
Az adattudomány és a mesterséges intelligencia egyedülálló keverékének köszönhetően a SHARE Creative személyre szabott, egyedi üzenetküldést biztosít, amely közvetlenül a célügyfeléhez szól. Jasmin Fischer, a SHARE Creative kutatási és betekintési igazgatója mélyrehatóan belemerül a társadalmi meghallgatásba, megvitatva, hogyan erősíthetik meg az adatok a márkáját, és elmagyarázza, miért ez az egyik legértékesebb adatforrás a betekintések és a feltöltés stratégiájának feltárásához.
- Hogyan használjuk a szociális intelligenciát
- A közösségi meghallgatásból származó betekintések felhasználása a márka relevanciájának növelésére
6. fejezet – Cél
Forradalom tervezése
Mesterkurzus Scarlett Montanaro és Myron Darlington, Revolt
Az a cél, hogy a tanácsadó és aktivista ügynökségek márkáihoz forduljanak, amikor meg akarják változtatni a világot. A büszkén B-Corp minősítéssel rendelkező Revolt hisz abban, hogy a holnap legsikeresebb márkái ma foglalnak állást. Scarlett és Myron kreatív és dizájn igazgatók ezen az interaktív workshopján megtanulhatod, hogyan indíts el, hogyan indíts el, és hogyan terjeszthetsz forradalmakat a hatalmas globális ügyfelek számára a kihívó civil szervezetekig.
- Hogyan építsünk márkát a márkák mozgalmára a vállalattól az aktivizmusig
- 7 lépéses keret egy mozgalom elindításához és terjesztéséhez
- Hogyan építsünk olyan márkákat, amelyek megváltoztatják a világot
Tanulói beszámolók
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Mester a márkaépítésben
- São Paulo, Brazília
Márkastratégiai online tanfolyam
- Stockholm, Svédország
Egyetemi bővítő tanfolyam Gasztronómiai márka létrehozása
- Madrid, Spanyolország
- Alcorcón, Spanyolország + 3 több