Divatüzleti tanfolyam – Institut Français de la Mode (IFM)
FutureLearn
Kulcs információ
Campus helye
Online France
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
11 hétig
Pace
Részidő
Tandíjak
USD 709
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Divatmenedzsment-szakképzettség a divatmarketing, a márkaépítés, a termékfejlesztés, a fenntarthatóság és a vállalkozói szellem terén végzett munkához.
Tanuljon divatmenedzsmentet a legjobb divatiskolában, az Institut Français de la Mode-ban
Ez a 11 hetes mikrohitelesítés új és tapasztalt divatszakemberek számára kínál lehetőséget, hogy naprakész, gyakorlati tudást szerezzenek a divat üzletágáról és a kortárs divatpiacról.
Építsd ki a kulcsfontosságú készségeket, amelyek a divatmenedzsmentben való sikerhez szükségesek
Globálisan a világ divatpiacának értéke 2020-ban 300 milliárd dollár.
A nagy divatmárkák, például a Gucci és a Celine esettanulmányainak felhasználásával fejlesztheti szakmai ismereteit a globális divatipar kulcsfontosságú üzleti összetevőiről, a kollekció és a divatmárka felépítésétől a divatvállalkozásokig.
Fedezze fel a divatmárkák üzleti modelljeit, és elemezze a fogyasztói magatartást a divat terén
A modern divatüzlet működésének teljes megértése érdekében a divatpiacot három kulcsfontosságú szemszögből vizsgálja meg: a divatot történelmi és antropológiai szempontból, a kialakult és feltörekvő divatüzleti modelleket és a divatüzletet a fogyasztói magatartás szemszögéből.
Ez a holisztikus megközelítés javítja a jelenlegi divatpiac megértését mind üzleti, mind fogyasztói szempontból.
Építsen szakmai készségeket a divatmarketing és a márkaépítés terén
Amikor divatmárka felépítéséről van szó, a divatszakembereknek üzleti érzékre van szükségük a marketing, a gyártás, a kommunikáció és a digitális terén.
Ez a mikrohitelesítés megtanítja Önnek, hogyan építsen fel olyan márkaidentitást, amely zökkenőmentesen tükrözi a fogyasztói élményt.
Azt is elsajátítja, hogyan reklámozzon egy divatmárkát, és hogyan kommunikálja azt digitális és közösségi média marketinggel.
Foglalkozzon a divattermékek fejlesztésével és a divat fenntarthatóságával
A divatmárkaépítés mellett a divattermékek fejlesztésével is foglalkozni fog, miközben megtanulja a kollekció vagy divattermék tervezésének, fejlesztésének és bemutatásának csínját-bínját.
A mikrohitelesítés utolsó heteit a divat jövőjének szentelik: a divatvállalkozásnak és a fenntartható divatnak.
Megvizsgálja a fenntartható divatüzlet létrehozásának logisztikáját, és megvizsgálja, hogyan lehet vállalkozó szellemű a divatban most és a jövőben.
Tanuljon az Institut Français de la Mode (IFM) divatképzési szakértőivel
A divatipar és az üzlet mély megértésével az IFM több mint harminc éve kínál posztgraduális programokat divatmenedzsment és divattervezés területén.
A tanfolyam vezető oktatójával, Franck Delpal professzorral tanulhat, aki az IFM MS Management de la Mode et du Luxe képzési programjának vezetője.
Franck Delpal az Université Paris-Dauphine közgazdaságtanból szerzett PhD fokozatot. Doktori értekezése a luxusszektor vertikális integrációjáról szól. Az IFM-nél posztgraduális és vezetői oktatási programokban tanít luxusüzleti gazdaságtannal és divat üzleti modellekkel kapcsolatos témákban. Emellett az IFM által kínált egyedi tervezésű és több kliens vizsgálatokat is végez. Dominique Jacomet-vel közösen írja az Economie du Luxe (Dunod, 2014) című könyvet.
A tágabb iskolai kar – a kurzus során – a közgazdaságtan, a designtörténet, a marketing és egyebek szakértőiből áll, és holisztikus képet nyújt a mai divatüzletről.
Mikor szeretnéd elkezdeni?
Célunk, hogy mikrohitelesítési adatainkat néhány havonta futtassuk. Csatlakozzon az Önnek megfelelő időpontban, vagy regisztráljon, hogy beiratkozási tanácsadónktól értesüljön a jövőbeli futásokról és frissítésekről.
- 2022. január 10
Amit kapsz
4 ECTS kredit egyetemi szinten az Institut Français de la Mode-tól
Karrierközpontú tanulás által
Institut Français de la Mode (IFM)
Az IFM (Institut Français de la Mode) egy felsőoktatási intézmény, amely a textil-, a divat-, a luxus- és a designiparra specializálódott, székhelye Párizs, Franciaország.
Mi az a mikrohitelesítés?
A mikrohitelesítési adatokat arra tervezték, hogy a gyorsan fejlődő iparágakban való munkavégzésre alkalmassá tegyenek, anélkül, hogy egy teljes diploma megszerzéséhez szükséges idő- és költségkötelezettség. Az Ön mikrohitelesítési bizonyítványa önálló bizonyítványként is megállja a helyét, és egyesek tudományos kreditet is kínálnak a diploma megszerzéséhez.
Tanuljon online szakértő oktatókkal Végezzen online kurzusokat szakértők által 12-16 héten keresztül, dedikált szakembercsoporttal. | + | Teljes projektalapú értékelések Tesztelje megértését online oktató által megjelölt értékelésekkel és gyakorlatokkal. | + | Szerezzen szakmai bizonyítványt Fejezze be a tanulást, és adja át az értékeléseket, hogy akkreditált bizonyítványt szerezzen. | = | Előrelépés a karrierjében Használja mikrohitelesítési bizonyítványát speciális készségeinek bizonyítékaként, és haladjon tovább az iparágban. |
Belépők
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Starting An Online Fashion Retail Business Online Short Course
- London, Egyesült Királyság