Online Master of Science in Digital Marketing és E-Commerce
GBSB Global Business School - Online programs
Kulcs információ
Campus helye
Spain Online, Spanyolország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
12 - 24 hónapok
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
EUR 6 750 / per year
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Apr 2024
Bevezetés
A digitális marketing gyakorlatilag minden iparágban minden vállalat marketingmenedzsmentjének elengedhetetlen részévé vált. A digitális marketing és e-kereskedelem online mestere segít a hallgatóknak felfedezni a digitális marketing dinamikus és összetett területét, és elméleti és gyakorlati ismereteket is nyújt.
A program során érintett főbb területek a honlapkezelés, UX, e-mail marketing, digitális marketing stratégia és marketing tervezés, keresőoptimalizálás (SEO), tartalommarketing, lead generálás, bejövő marketing, keresőmarketing (SEM), online hírnévmenedzsment, webináriumok, affiliate marketing, közösségi média és e-kereskedelem.
Kiemelt program
- Vezető szerep a digitális oktatásban Spanyolországban.
- Digitális marketing és e-kereskedelmi tapasztalattal rendelkező kar.
- Diákok 100 különböző országból.
- Többszöri céglátogatás és gyakorlati tudás.
- Cselekvéssel tanulás tanítási módszertana.
- A digitális marketingesekre nagy a kereslet, és ők a leginkább alkalmazott marketingszakemberek.
Tanterv
Amit megtanulsz
Világszerte vezető vezetők vezetői ismeretei:
A barcelonai digitális marketing mesterképzésben a hallgatók felkészítik a csapatok vezetésére, tárgyalásokra és hatékony kommunikációra nemzetközi környezetben, különféle digitális marketing és e-kereskedelmi projektek menedzselésében.
A marketingmenedzsmentben alkalmazott digitális marketing:
Szerezzen ismereteket a mai globális marketing szektorban széles körben használt digitális marketing eszközökről és technikákról.
Digitális marketingkommunikáció:
A digitális marketingkommunikációs terület alapvetően a hagyományos marketingkommunikációs mix megfelelője. A hallgatók megszokják a digitális marketingkommunikációs eszközöket, amelyek sok egyéb mellett a vizuális hirdetéseket és a kattintásonkénti fizetős hirdetéseket is magukban foglalják.
E-kereskedelem menedzsment:
Tanulja meg, hogyan maradhat releváns és versenyképes az intelligens e-kereskedelmi és e-business menedzsment megoldások segítségével. Szerezze meg az e-kereskedelemben való sikerhez szükséges készségeket és képzést, miközben Barcelonában tanul a digitális marketing mesterképzésen.
Digitális stratégia:
Szerezze meg a digitális marketingstratégiák megvalósításának alapjait, és használja a piac legkiemelkedőbb információs technológiáit, amelyek az elmúlt időszakban megváltoztatták az üzleti modelleket.
Programszerkezet:
- Hatékony csapatmunka és projektmenedzsment (6 ECTS)
- Stratégiai menedzsment és elemzés (8 ECTS)
- Közgazdaságtan és geopolitika (6 ECTS)
- Stratégiai marketing (6 ECTS)
- Operations Management (6 ECTS)
- Menedzsment pénzügyek (8 ECTS)
- Digitális átalakulás, innováció és technológia (6 ECTS)
- Üzleti intelligencia a Big Data és az AI korában (6 ECTS)
- Közösségi média marketing (6 ECTS)
- Web- és mobilmarketing (6 ECTS)
- E-kereskedelem és digitális vásárlói hűség (6 ECTS)
Belépők
Rangsorok
- A Business Schools and Programs Akkreditációs Tanácsa (ACBSP)által akkreditált
- Ötcsillagos Üzleti Iskola díjjal jutalmazták a minőségi oktatásért a QS rangsoroló rendszer alapján
- Az egyetlen felsőoktatási intézmény Spanyolországban, amelyet a Microsofta digitális oktatás vezetőjévé akkreditált
- 3 legjobb pontszámot kapott az U-Multirankkutatási, tanítási és tanulási, valamint nemzetközi orientáció területén.
Karrierlehetőségek
A digitális marketing online mestere felkészíti a hallgatókat a forradalmi technológiai iparba való belépésre. A GBSB Global Business School digitális marketing és e-kereskedelem mesterfokozatú hallgatói a legkorszerűbb digitális marketing koncepciókkal és technikákkal lesznek felvértezve, felkészítve őket izgalmas jövőjükre ebben a népszerű iparágban.
ÚJ TERMÉKFEJLESZTÉSI VEZETŐ
ONLINE HÍRNÉVMENEDZSER (ORM)
E-KERESKEDELMI MENEDZSER
FOGYASZTÓI/DIGITAL KÖZÖNSÉG ELEMZŐ
DIGITÁLIS MARKETINGVEZETŐ
CRM-MENEDZSER (ÜGYFÉL KAPCSOLATKEZELÉS)
MÁRKAIGAZGATÓ
TARTALOM KEZELŐ
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓS ÉS DIGITÁLIS MÉDIA KEZELŐ
SEO ÉS WEBHELYZET-MENEDZSER
DIGITÁLIS ESZKÖZ ELEMZŐ
A digitális marketingszakemberek nagyon keresettek, és egyre inkább a legjobban alkalmazott marketing szakemberek.
Képtár
A program eredménye
Tudás:
- Átfogó speciális ismeretekkel és ismeretekkel rendelkezik arról, hogy a kulturális, gazdasági, politikai és technológiai keretek hogyan hatnak a vezetési gyakorlatokra, és hogyan lehet azokat hatékonyan kezelni;
- Azonosítja és értékeli az üzleti tervezéshez és döntéshozatalhoz szükséges elméleti megközelítéseket. Ide tartoznak azok az ötletek, amelyek támogatják a döntések modellezését és kezelését a funkcionális területek széles körében;
- Releváns ismeretekkel rendelkezik a szervezetekről és a fenntartható üzleti életben betöltött szerepükről abban az összefüggésben, amelyben működnek, valamint arról, hogyan irányítják őket az etikai kódexekkel és a vállalati társadalmi felelősségvállalással összhangban;
- Kritikusan ismeri az üzletmenet-folytonosság kezelését, beleértve a lehetséges kockázatok és szabályozási környezetek ismeretét, amelyek hatással lehetnek az üzleti működésre;
- Átfogó ismeretekkel rendelkezik az innovációs folyamatok és a keresett digitális technológiák kezelésének módszereiről, valamint a digitális technológiák egyénekre és társadalmakra gyakorolt hatásairól;
- Azonosítja és értékeli az emberi elemek adminisztrálásával kapcsolatos kulcsfontosságú kérdéseket olyan projektek menedzselésekor, mint a csapatmunka, a kommunikáció, a motiváció és a sokszínűség;
- Átfogó és kritikus ismeretekkel rendelkezik a legfontosabb aktuális kutatási kérdésekről a menedzsmentben, valamint egy adott iparágban vagy személyes szakmai érdeklődésre számot tartó funkcionális területen;
- Multidiszciplináris elméleti és gyakorlati ismeretekkel rendelkezik a menedzsmentről egy adott iparágban vagy funkcionális területen, amely személyes és szakmai érdeklődést mutat.
készségek:
- Kritikusan értékeli és elemzi az üzleti környezetet, valamint a stratégiai üzleti menedzsment főbb koncepcióit, struktúráit és megközelítéseit hiányos vagy korlátozott információkkal;
- Képes speciális készségek felhasználására döntések meghozatalára és globális stratégiák létrehozására a különböző üzleti műveletekben, a digitális átalakulásban és a pénzügyekben a gyorsan változó üzleti környezethez való alkalmazkodás érdekében;
- Bemutatja a szükséges vezetői készségeket a csapatok, az innováció és a kreatív problémamegoldás megerősítéséhez, inspirálásához és irányításához egy vállalkozás irányítása közben;
- Új készségeket fejleszt ki az új ismeretekre és technikákra válaszul az üzletvezetés területén, beleértve a digitális készségeket és a modern technológiák használatát;
- Képessé válik az üzleti, digitális és pénzügyi környezettel kapcsolatos kockázatok azonosítására és értékelésére, valamint stratégiák kidolgozására a konkrét vezetői kockázatok mérséklésére;
- Figyelemmel kíséri és fenntartja a megfelelő üzleti szabályozások betartását, és gyakorlati válaszokat fogalmaz meg a vállalkozás működtetésével kapcsolatos jogi és külső környezeti kihívásokra;
- Az üzleti elemzésekre vonatkozó adatok felhasználásának képességének bemutatása az üzleti stratégiák és műveletek jobb előrejelzésére és végrehajtására;
- Képes a vezetési ismeretek és készségek felhasználására a személyes szakmai érdeklődésre számot tartó meghatározott iparágban vagy funkcionális területen belüli kutatás folytatására, figyelembe véve a szintézis szükségességét, a célok kitűzését, a módszertani folyamatot és a stratégiák alkalmazását;
- Mutassa be a vezetésre vonatkozó speciális ismereteket, amelyek magukban foglalják a vezetői funkció végrehajtásához kapcsolódó társadalmi és etikai felelősségek átgondolását.
kompetenciák:
- Képes reagálni a fő politikai, gazdasági, társadalmi és technológiai változókra, és meg tudja fogalmazni a szervezet sikeréhez szükséges prioritásokat és stratégiákat, figyelembe véve a globális kilátásokat és trendeket;
- Menedzseli az üzleti projekteket azáltal, hogy olyan globális jövőképet alakít ki, amely magában foglalja az üzletfejlesztés minden aspektusát, és előnyként építi fel az innovációt és a kulturális sokszínűséget olyan üzleti környezetekben, amelyek összetettek és kiszámíthatatlanok, és új stratégiai megközelítést igényelnek;
- Felelős az emberek irányításáért és a demokratikus értékek és a fenntarthatóság iránti elkötelezettség gyakorlásáért, a tanuláson, szolgáltatáson és társadalmi befogadáson alapuló gyakorlatok átvételéért;
- Autonómiát mutat a személyes fejlődés és az egész életen át tartó tanulás irányában, amely alkalmazható az üzleti környezetre;
- Kutatáson alapuló diagnózist állít fel a menedzsment problémáira azáltal, hogy új vagy interdiszciplináris területekről származó ismereteket integrál a menedzsmentbe, és hiányos vagy korlátozott információk alapján ítél meg;
- Kritikus elemzést végez a menedzsment területén, és független gondolkodást, értékelést és problémamegoldást mutat be, bizonyítékokon alapuló érvekkel alátámasztva;
- Vállaljon felelősséget azért, hogy hozzájáruljon a szakmai tudás megszerzéséhez a menedzsmentben vagy egy személyes szakmai érdeklődésre számot tartó iparágban/funkcionális területen egy meglévő üzleti probléma azonosításával és eredeti kutatás elvégzésével.