Mester az ügyfélélmény terén - Online
INESDI Business School
Kulcs információ
Campus helye
Online
Nyelvek
Spanyol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
12 hónapok
Pace
Részidő
Tandíjak
EUR 7 200 / per year
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Bevezetés
Az Inesdi vevői tapasztalat mestere felkészíti Önt a szükséges készségekkel az ügyfélkapcsolat és az elégedettség modelljének maximalizálására, az igények és vágyak előrejelzésének megtanulására irányuló stratégiai döntések vezetéséhez a jelenlegi nagy bizonytalanság és versenyképes környezetben, változások generálásával és végrehajtásával a szervezetekben , hogy versenyelőnyhöz jussanak azzal, ha stratégiájuk középpontjába helyezik a fogyasztót.
A program befejezése új készségek és képességek megszerzését teszi lehetővé, hogy az azt tanulmányozó szakemberek sikeresen vezethessenek projekteket az ügyféltapasztalat területén az adott vállalatnál, és így képesek legyenek reagálni a jelenlegi üzleti környezet igényeire.
Okok az Ineszdiben való tanuláshoz
- Módszertan
Módszertanunk teljes mértékben alkalmazkodik az Ön idejéhez és szükségleteihez, így képes összekapcsolni a tudományos életét a magánéletével és a szakmai élettel. Emellett a program során minden szükséges támogatást megkapsz, hogy szakmailag és személyesen is fejlődhess. - Kar
Tanulhat ágazatuk és üzleti területük vezető gyakorlóitól, akik aktívak. Tantestületünk első kézből érintkezik az ágazatban végbemenő változásokkal, valamint a fejlesztés alatt álló új trendekkel, eszközökkel, funkciókkal. - ThinkDigital Challenge
Olyan mesterképzési projekten fog dolgozni, amely a legfelsőbb szintű vállalatok valós igényeire alapozza telephelyét. Ráadásul az elejétől fogsz hozzá dolgozni, hogy minden megszerzett tudást a program során alkalmazni tudj. - színpad
A különböző személyes tevékenységek során osztálytársakkal, tanárokkal és az iskolához kötődő cégekkel találkozhat. Egy teljes héten keresztül részt vehet hálózatépítési dinamikán, projektbemutatókon, mesterkurzusokon és céglátogatásokon. Emellett egy coworking is a rendelkezésére áll majd.
Képtár
Belépők
Tanterv
A Master in Customer Experience 10 modulból épül fel, mindegyik 3 darab 5 ECTS blokkban, valamint egy 10 ECTS végső mesterprojekt. Mindegyik modul egy hónapig tart, és aszinkron módon történik, vagyis a hallgatók havonta egyetlen modult töltenek ki.
- 1. modul - Ügyfélélmény -stratégia meghatározása és kidolgozása
- 2. modul - Kontextus és többcsatornás tartalom stratégiák
- 3. modul - A fogyasztói magatartást előrejelző tapasztalatok tervezése a neuromarketing révén
- 4. modul - Mérje és optimalizálja az ügyfélélményt
- 5. modul - Az ügyféllel való kapcsolat dinamikus kezelése
- 6. modul - MarTech stratégia használata a dinamikus ügyfélélmények előmozdítására
- 7. modul - A ROI mérése és nyomon követése az ügyfél életciklusa során
- 8. modul - Munkavállalói tapasztalat
- 9. modul - A CX megvalósítása egy szervezetben. OKR -ek
- 10. modul - ABM tapasztalat. Számla alapú marketing + CX + B2B
Végső mester projekt
Ez egy tudományos-gyakorlati munka, amelyet a diákok keresztirányban végeznek. E munka célja, hogy elősegítse a mesterképzés során látott ismeretek, módszerek és eszközök gyakorlati alkalmazását.
A program eredménye
- Megértheti annak fontosságát, hogy globális ügyfélélmény -stratégiákat hozzanak létre és rangsoroljanak a fogyasztói út minden szakaszában
- Tervezzen és hajtson végre olyan dinamikus élményeket, amelyek többcsatornás hatással bírnak az ügyfél számára, és mérhető megtérülést hoznak az üzleti növekedésből
- Szerezzen releváns betekintést az ügyféladatok elemzéséből az ügyféltájékoztatáson keresztül
- Ismerje meg a leginnovatívabb marketingtechnológiákat az új ügyfélkapcsolati modellek megszerzése, megtartása és bővítése érdekében
- Mérje és optimalizálja a CX -et befolyásoló kezdeményezéseket az ügyfél életciklusa során
- Szerezze meg a szükséges készségeket ahhoz, hogy bármilyen szervezetet összehangoljon a CX stratégiák végrehajtása által létrehozott értékkel, és szerezze be a végrehajtáshoz szükséges erőforrásokat
A barcelonai székhelyű Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) 1971 -ben jött létre, és azóta Európa egyik vezető politechnikai egyeteme lett. Ez egy közintézmény a kutatás és a felsőoktatás területén a mérnöki, építészeti, tudományos és technológiai területen.
A program befejezése után a hallgatók:
- Saját cím az Inesdi Digital Business School -tól
- A UPC által akkreditált saját diploma, ha az egyetem követelményei teljesülnek a program végén
Karrierlehetőségek
A program befejezése után a hallgatókat egyedi karrierprofillal látják el, amely felkészíti őket az alábbi pozíciókra:
- Tapasztalati igazgató (CXO - ügyvezető igazgató)
- Felhasználói tapasztalat tanácsadó
- Interakciós tervező
- Termék- vagy szolgáltatástervezési menedzser