Mester digitális marketingből - Online
INESDI Business School
Kulcs információ
Campus helye
Madrid, Spanyolország
Nyelvek
Spanyol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
12 hónapok
Pace
Részidő
Tandíjak
EUR 7 200 / per year
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Bevezetés
Képezzen ki arra, hogy a vállalatok által leginkább igényelt digitális szakmában dolgozzon
Az üzleti szövet digitalizálása Spanyolországban valóság, az üzleti modellek zavarai felgyorsulnak, és minden üzleti stratégiában elengedhetetlen a digitális média használata az ügyfelek vonzására, megtérítésére és megtartására. Az Inesdi digitális marketing mestere biztosítja a digitális marketing terv megtervezéséhez, megvalósításához és elemzéséhez szükséges készségeket : az előzetes kutatástól, a diagnózis és az elemzés módszertanán alapuló stratégiai tervezéstől kezdve az optimális költségvetés elosztásáig. célkitűzéseket, valamint a cselekvési terv részleteit hónapról hónapra, annak KPI és ROI becsléseivel, hogy előre láthassa tevékenységeinek és kampányainak eredményeit.
A program célkitűzései
Az Inesdi digitális marketing mesterének általános célja, hogy a hallgatók rendelkezésére bocsássa mindazokat az ismereteket, készségeket és képességeket, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy megértsék, miért vezetett az internet és a technológia a kommunikáció, az üzleti élet és a fogyasztók paradigmaváltásához; ismerje az új üzleti modelleket a digitális területen, az új piaci szereplőket és lehetőségeket, amelyek felajánlják számunkra, lehetővé téve a digitális marketing stratégia kidolgozását bármilyen üzleti környezetben, mind saját projektje (vállalkozók), mind pedig a alkalmazott szakemberek számára vagy tanácsadási és tanácsadási szolgáltatások nyújtása harmadik feleknek.
Konkrét célok
- Ismerje meg a digitális környezetet és kontextust, új szereplőket és lehetőségeket.
- Értse meg a stratégiai szakasz fontosságát és annak helyes felvetését, azonosítva, elemezve és diagnosztizálva a különböző problémákat.
- Tanulja meg a rendelkezésre álló eszközök használatát a környezet, a piac, a termék és a verseny előzetes diagnosztizálásához, hogy később biztosítsa a helyes döntéshozatalt.
- Határozza meg a digitális marketing stratégiánk legfontosabb mennyiségi és minőségi célkitűzéseit, megértve, hogy ezek a célok közvetlenül befolyásolják a végeredményt.
- Tervezzen meg cselekvési tervet a rendelkezésre álló eszközök és csatornák segítségével, kiválasztva a tölcsér minden fázisához a legmegfelelőbb és jövedelmezőbb taktikát és intézkedéseket.
- Hozza létre a megfelelő KPI-ket, valamint hatékony ellenőrzési módszereket, amelyek lehetővé teszik számunkra, hogy meghatározzuk tervünk teljesítményét, és alkalmazzuk a vonatkozó fejlesztéseket vagy korrekciókat az adatok elemzése alapján.
- Ismerje meg, hogyan vonzza a jövőben nagy potenciállal rendelkező ügyfeleket, és hogyan növelheti a már meglévők értékét, a digitális eszközök automatizálásával maximális jövedelmezőséget és hatékonyságot érhet el.
- Sikeres tárgyalások megtervezése és lebonyolítása a digitális marketing területén.
Többet szeretne tudni?
- Oktatási modellünk azért működik, mert megtanulja a legújabbakat. A legújabb híreket beépítjük programjainkba, hogy garantáljuk a tanulást. Ezt az Inesdi tíz év alatt igazolta több mint 3000 szakember, akik már átmentek tantermeinken és jelenleg a digitális területen dolgoznak.
- Virtuális egyetemünkön keresztül hozzáférhet a tanfolyamának minden tartalmához, valamint információkhoz és kiegészítő videókhoz, hogy a tanulás még teljesebb legyen.
- Képzést kapsz a «Tanulás közbeni» módszertan alapján, elmélettől a gyakorlatig a valós eseteken keresztül. A tanárok és a hallgatók kezdeményezésének ösztönzése, hogy a befektetett idő mindenki számára kielégítő és jövedelmező élménnyé váljon.
- Ön képes lesz arra, hogy a hálózat többi diák.
program
- 1. modul: Digitális ökoszisztéma
- 2. modul. E-kereskedelem és együttműködésen alapuló gazdaság platformjai
- 3. modul: Kutatás a digitális médiában
- 4. modul. Digitális marketing terv
- 5. modul: Social Media Marketing
- 6. modul: A felhasználókkal, nyilvántartásokkal és digitális kliensekkel való kapcsolat kezelése
- 7. modul: Keresőmarketing
- 8. modul. Tervezési és megjelenítési eszközök
- 9. modul: A digitális marketing ROI-mutatói
- 10. modul: Adatkezelés és webanalitika
Ki kell részt
- Olyan üzleti profilok, amelyek a vállalatban betöltött funkcióik miatt érdeklődnek a marketing ismereteik és / vagy elmélyítésük iránt
- Különböző technológiákkal kapcsolatos tapasztalatokkal rendelkező műszaki profilok, amelyek a digitális marketing tervezésének és irányításának világába kívánnak belépni.
Karrier lehetőségek
A digitális marketing mesterével új szakembergé válhat a digitális gazdaságban , és kifejlesztheti saját üzleti projektjét, vagy csatlakozhat bármely vállalat fontos részlegéhez és területéhez:
- A digitális marketing igazgatója
- A digitális marketing vezetője
- Tervező a digitális médiában
- Digitális média vevő
- A hovatartozás vezetője
- Beszerzési menedzser
- Számlavezető a digitális ügynökségnél
- SEO tanácsadó, SEM
- Digitális termékmenedzser
- Digitális marketing reklám
felvételi eljárás
Felvételi folyamatunk alapvető célja a jelöltek alkalmasságának és fejlődésének biztosítása, hogy minden hallgatónk olyan digitális élményben részesülhessen, amely megfelel a jelenlegi és jövőbeli igényeinek.
- Felvételi kérelmét
- Személyes interjú
- Felvételi dokumentáció
- A felvételi bizottság értékelése
- Jóváhagyott felvétel
- bejegyzés