Informa – Defence & Security
Bevezetés
Az Információ vezető nemzetközi események, hírszerző és tudományos kutatócsoport.
Célunk a szakember bajnoka. Több száz hatalmas márkán keresztül dolgozunk vállalkozókkal és szakemberekkel a speciális piacokon, biztosítva a kapcsolatokat, intelligenciát és lehetőségeket, amelyek elősegítik az ügyfelek növekedését, üzletvitelét, áttöréseket és megalapozottabb döntések meghozatalát.
Az Informa a Londoni Értéktőzsdén szerepel, és az FTSE 100 tagja, több mint 11 000 kolléga dolgozik több mint 30 országban.
JESHOOTS.com / Pexels
Amit csinálunk
A növekedéshez, az üzleti élethez, az áttörésekhez és a megalapozottabb döntések meghozatalához a szakembereknek más szakemberek támogatására van szükségük.
Az Informa vezető márkái és szakértői csoportjai rendezvényeket és kiállításokat működtetnek, intelligencia-alapú termékeket és adatközpontú szolgáltatásokat szállítanak, személyesen és digitálisan hívják össze a közösségeket, és világszerte hozzáférést biztosítanak a legmodernebb kutatásokhoz a speciális ügyfélközösségek számára.
Öt működő divíziónk mindegyike külön hangsúlyt helyez. Tudjon meg többet az alsó részlegek által kínált márkákról, termékekről és szolgáltatásokról, valamint tekintse meg szervezeti felépítésünket és az üzleti tevékenységünk alapjául szolgáló alapelveket.
Történelem
Az Informa 1998-ban alakult, és a növekedés és megszerzés révén vezető nemzetközi események, hírszerző és tudományos kutatócsoport lett.
Néhány márkánk története sokkal régebbre nyúlik vissza, beleértve a Lloyd's List-et, amely ma az Informa Intelligence része, és a Philosophical Magazine-t, egy Taylor & Francis folyóiratot.
Stratégia
Az Informa egyre növekvő globális piacon működik a szakmai, kereskedelmi és tudományos ismeretek és információk terén.
Célunk, hogy konzisztens fenntartható értéket teremtsünk a részvényesek számára, és pozitív, hosszú távú kapcsolatot tartunk fenn az ügyfelekkel, beszállítókkal és közösségeinkkel.
Ezt úgy végezzük, hogy kihasználjuk kollégáink ötleteit és hozzájárulását, kultúránkat, márkáinkat, ügyfél- és partnerkapcsolatunkat, pénzügyi tőkét és infrastruktúránkat az ügyfelek által értékelt termékek, szolgáltatások és eredmények biztosítása érdekében.