
MBA in
MBA Online - Luxusmenedzsment a digitális korban Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE

Bevezetés
Teljesen online, angol nyelven és 12 hónapon keresztül az MBA Online célja, hogy képezze a szakembereket, hogy látásmódot nyújtsanak számukra a változásról és az új társadalmi-gazdasági környezethez való alkalmazkodásról a luxusszektor vállalataiban.
A távoktatásnak köszönhetően a hallgatók szakmailag aktívak lehetnek. Emellett profitálhatnak a luxusipar legjobb tanáraitól, és együttműködhetnek a világ minden tájáról érkező diákokkal.
Képtár
Belépők
Tanterv
A luxus új fogyasztói
- Egyszer a Teremtők, márkák lettek: a Luxury Brands kortárs története
- Az ipari forradalom: parfüm, kozmetikumok és kiegészítők
- A luxusipar, a kilencvenes évek nagy váltása
- Ki a Luxus új fogyasztói?
- Interkulturális menedzsment
Luxusmárka kifejlesztése: márkaépítés, identitás és kreativitás
- Márkakezelés méltányossága, Brand Image
- Brand stretching és a Brand alliance
- Luxus márkamenedzsment speciális kihívások
Experiential Marketing
- Vevői utazás tervezése, Brand Ambassadors,
- Szenzoros marketing, magával ragadó marketing, teatralizáció, a Brick & Mortar kiskereskedelmi digitalizálása
- Csatornák közötti ügyfélút, digitális élmények
Luxusvállalat vezetése
- A pénzügyi iránymutatás: működési költségek és nyereség
- Ár pozicionálási stratégia
Luxusmárka bevezetése a digitális világban I.
- A közösségi hálózatok fontosságának megértése:
- webes marketing,
- kommunikáció,
- e-kereskedelem
- új kiskereskedelem
Elosztási stratégiák: a megfelelő keverék a csatornák között
- A kultúrák közötti összefüggések és a helyi sajátosságok fontosságának megértése.
- A forgalmazási módok fejlődése: szelektív forgalmazás, kiskereskedelem, forgalmazás, e-kereskedelem…
Luxus jogi kérdések
- Törvények és a luxuságazatra vonatkozó külön jogszabályok
Tehetséggondozás és menedzsment
- Változáskezelés
- A vezető eszköztára
- Emberek toborzása és fejlesztése
- Konfliktuskezelés - Megállapodás elérése
Luxusmárka bevezetése a digitális világban II
- CRM
- Internetfigyelés és üzleti intelligencia
- Eseti és ágazati elemzést használ
Figyelembe véve a luxusipar új fenntartható és társadalmi felelősségvállalási kérdéseit
- A fenntartható fejlődéstől a vállalati társadalmi felelősségvállalásig
- A luxusiparhoz kapcsolódó fenntarthatósági jellemzők
- Új luxus fogyasztók és új luxus piacok
Végső üzleti projekt
A program eredménye
A program célja, hogy a hallgatók:
- Mutassa meg az ágazat jellemzőivel kapcsolatos szakértelmet
- Határozza meg a márka reális és objektív helyzetét, és építse fel a történetet, amely lehetővé teszi a kitűzött cél elérését
- Tartsa tiszteletben a luxusszektor megkülönböztető hagyományának kulcsait, beépítve a digitális kor eszközeit, módszertanát és folyamatait
- Vezesse a szervezetek átalakulását, hogy új projektekkel és vállalkozói kihívásokkal nézzen szembe