MBA Online - Luxusmenedzsment a digitális korban
Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE
Kulcs információ
Campus helye
Paris, Franciaország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
12 hónapok
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 10 500 / per year
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Teljesen online, angol nyelven és 12 hónapon keresztül az MBA Online célja, hogy képezze a szakembereket, hogy látásmódot nyújtsanak számukra a változásról és az új társadalmi-gazdasági környezethez való alkalmazkodásról a luxusszektor vállalataiban.
A távoktatásnak köszönhetően a hallgatók szakmailag aktívak lehetnek. Emellett profitálhatnak a luxusipar legjobb tanáraitól, és együttműködhetnek a világ minden tájáról érkező diákokkal.
Képtár
Belépők
Tanterv
A luxus új fogyasztói
- Egyszer a Teremtők, márkák lettek: a Luxury Brands kortárs története
- Az ipari forradalom: parfüm, kozmetikumok és kiegészítők
- A luxusipar, a kilencvenes évek nagy váltása
- Ki a Luxus új fogyasztói?
- Interkulturális menedzsment
Luxusmárka kifejlesztése: márkaépítés, identitás és kreativitás
- Márkakezelés méltányossága, Brand Image
- Brand stretching és a Brand alliance
- Luxus márkamenedzsment speciális kihívások
Experiential Marketing
- Vevői utazás tervezése, Brand Ambassadors,
- Szenzoros marketing, magával ragadó marketing, teatralizáció, a Brick & Mortar kiskereskedelmi digitalizálása
- Csatornák közötti ügyfélút, digitális élmények
Luxusvállalat vezetése
- A pénzügyi iránymutatás: működési költségek és nyereség
- Ár pozicionálási stratégia
Luxusmárka bevezetése a digitális világban I.
- A közösségi hálózatok fontosságának megértése:
- webes marketing,
- kommunikáció,
- e-kereskedelem
- új kiskereskedelem
Elosztási stratégiák: a megfelelő keverék a csatornák között
- A kultúrák közötti összefüggések és a helyi sajátosságok fontosságának megértése.
- A forgalmazási módok fejlődése: szelektív forgalmazás, kiskereskedelem, forgalmazás, e-kereskedelem…
Luxus jogi kérdések
- Törvények és a luxuságazatra vonatkozó külön jogszabályok
Tehetséggondozás és menedzsment
- Változáskezelés
- A vezető eszköztára
- Emberek toborzása és fejlesztése
- Konfliktuskezelés - Megállapodás elérése
Luxusmárka bevezetése a digitális világban II
- CRM
- Internetfigyelés és üzleti intelligencia
- Eseti és ágazati elemzést használ
Figyelembe véve a luxusipar új fenntartható és társadalmi felelősségvállalási kérdéseit
- A fenntartható fejlődéstől a vállalati társadalmi felelősségvállalásig
- A luxusiparhoz kapcsolódó fenntarthatósági jellemzők
- Új luxus fogyasztók és új luxus piacok
Végső üzleti projekt
A program eredménye
A program célja, hogy a hallgatók:
- Mutassa meg az ágazat jellemzőivel kapcsolatos szakértelmet
- Határozza meg a márka reális és objektív helyzetét, és építse fel a történetet, amely lehetővé teszi a kitűzött cél elérését
- Tartsa tiszteletben a luxusszektor megkülönböztető hagyományának kulcsait, beépítve a digitális kor eszközeit, módszertanát és folyamatait
- Vezesse a szervezetek átalakulását, hogy új projektekkel és vállalkozói kihívásokkal nézzen szembe
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Luxusmarketing stratégia rövid online kurzusa
- Online France
Stratégiai marketing mester (luxus márkamenedzsment)
- UK Online, Egyesült Királyság
Stratégiai marketing mester
- UK Online, Egyesült Királyság